Uudised
TULI juht Liis Tippel: mulle meeldib anda inimestele võimalus vastutada
„Ma ei saa aru, miks peaks nö konkreetse kinganumbriga palgatud inimese puhul kontrollima, kas tal king püsib jalas. Mina usun, et kui oled leidnud õige inimese, siis asjad laabuvad ja liigne kontroll on asjatu,“ ütleb alates maikuust Turundajate Liidu (TULI) juhina tegutsev Liis Tippel.
TULI uus liige JCDecaux: välimeedia auditoorium on kiiresti taastumas, võib pöörduda tagasi tavapärase pikkusega kampaaniate juurde
„Meie deviis on, et kui välimeediast ei ole abi, siis oleme meie esimesed, kes seda ütlevad,“ räägib hiljuti Turundajate Liidu liikmeks astunud JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Gert Lee: Agentuur on vajalik seal, kus on konkurents
„Lühiajalised kampaaniad tekitavad lühiajalisi efekte, aga need ei akumulueeru pikaajaliseks. Et akumuleeruks, on vaja kasvatada ka brändi ehk anda põhjendus, miks üht toodet või teenust teisele eelistada,“ räägib Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee.
Kõige rohkem valesti mõistetud elukutse ehk kuidas päästa devalveerunud turundus naljareklaamide kammitsast
Hiljutine tööturu uuring tuvastas, et enim on Eestis üle turundajaid ja puudu torumehi. Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits analüüsib põhjuseid, miks vaatamata sellele, et kogu maailmas kasvab nõudlus pikaajaliste kliendisuhete loomiseks vajalike turundusoskuste järgi, on turundaja elukutse Eestis aasta aastalt järjest enam maha käinud.
Rauno Kutti: iga järgmine päev on üllatus ja uus väljakutse
Tänavune loovusfestival Kuldmuna keskendub turundusvaldkonna noortele tegijatele, mistõttu saab järgnevatel nädalatel tutvuda silmapaistvate turundajatega, kes trotsisid riske ja hakkasid juba varajases eas oma ambitsioone ellu viima. Üheks selliseks on näiteks sotsiaalmeediabüroo Vurr kaasasutaja Rauno Kutti.