Uudised
Karl Multer peale SEB-st lahkumist: elu läks põnevaks
Karl Multer lahkus pärast 23 aastat SEB pangast, kus ta viimased aastad juhtis SEB Baltikumi digitaalset müüki, turundust ja kommunikatsiooni. TULI-le antud intervjuus meenutab ta muuhulgas vanu aegu: „1990ndate lõpus oli nii, et mida lõbusam reklaam, seda parem. Kui reklaam juhatuse esimehe abikaasa naerma suutis ajada, siis oligi väga hästi ja ka tööl järgnes kiitus.“
Tarmo Hõbe: 10 aastat ettevalmistusi ja koroona tõid WRC etapi Eestisse
Septembris 2020 toimus Eestis suurim spordivõistlus alates 1980. aasta Olümpiamängudest: WRC ralli, mis jõudis eri kanaleid pidi ligi 800 miljoni inimeseni maailmas. 10 aastat ettevalmistusi ja siis ootamatu lõpuspurt: 63 päevaga pressikonverentsist ralli toimumiseni. Õla pani alla ka riik, investeerides korraldusse 2,5 miljonit eurot, mis loodeti kuhjaga tagasi teenida. Ralli korraldaja Tarmo Hõbe räägib, miks WRC etapp keset koroona-aastat just Eestis toimus, kuidas kõik tegelikult läks ning mida see meie riigile majanduslikult ja maine mõttes tähendas.
Tiia Nõmm: miks ettevõttena heategevuses kaasa lüüa?
Jõuluaegsed heategevuslikud üritused on tänavu suure surve all – aidata tahaks, aga iga suurem koosviibimine võib ühiskonnale teha hoopiski karuteene. Ülemiste keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiia Nõmm kirjeldab iga-aastase lastekodude jõululaada Topeltkink näitel, kuidas traditsioone au sees hoida ning miks on üldse oluline ettevõttel heategevuses kaasa lüüa.
Digiturunduse liider Nobel Digital: 2020 soosis digiteadlikke ärisid
2020 oli digiagentuuride jaoks erakordne aasta: koroonakriisi toodud järsud muutused andsid kasvuvõimalusi digitaalsele turundusele panustavatele klientidele ja see omakorda lõi uusi võimalusi ka digitaalsele suunale spetsialiseerunud turundusagentuuridele, ütles Eesti ühe suurema digiagentuuri Nobel Digital juht Kristiina Tukk.
Maxima turundusdirektori ametist lahkuv Janne Laik: pean kõige olulisemaks edufaktoriks tugevat, perekonnana tegutsevat meeskonda
Kolm aastat tagasi Maxima müügi- ja turundusdirektorina tööle asunud Janne Laik lahkub jaanuaris ametist. Oma suurimateks saavutusteks peab ta suurepärase meeskonna koostamist ja Maxima ostupuldina toimiva äpi lansseerimist, mis kasutusel hetkel ainult Eestis, aga on oma positiivse kogemusega eeskujuks ja piloodiks kogu kontserni ulatuses.
Guido Pärnits: Ülemiste kui linnavärav võiks kasvada välisturismi magnetiks
Milliste murede ja rõõmudega seisab tänases heitlikus maailmas silmitsi üks keskus, mis saanud koduks enam kui paarisajale kauplusele, teeninduspunktile, restoranile ja muude sektorite ettevõtetele? 16 aastaga Eesti suurimaks kaubanduskeskuseks tõusnud ja hiljuti omas vallas Baltimaade parima tiitli pälvinud Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits vastab TULI tippjuhtide sarja järjekordses loos sellele ja veel paljudele teistele küsimustele.
Britte Maidra: Eesti meediaagentuuride tase on klientide sõnul läbi aegade parim
Turundajate Liiduga (TULI) liitus dentsu, rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis. Eestis kuuluvad dentsusse näiteks meediaagentuurid Carat ja Vizeum. Dentsu Estonia tegevjuht Britte Maidra räägib, kuidas Eesti tiimi andmeanalüütikud aitasid dentsul siinsel turul äriettevõttena edu saavutada – käive kasvas pea miljoni euro võrra, lõpetades eelmise aasta ligi 10 miljoni euroga.
Wiedemanni Tõlkebüroo: turundustõlked on üks meie põhivaldkondi
„Tõlkimine on keerukas, süvakeskendumist nõudev ajutöö, mis vajab ümberlülitumiseks aega. Loominguline tõlge võidab, kui tal lastakse hetk hingata,“ räägib Turundajate Liidu (TULI) värskeim liige, Wiedemanni Tõlkebüroo tegevjuht Taavi Toomasson.
Havas Media: eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada brändi
„Eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada oma brändi nii, et see inimeste elu päriselt paremaks ja lihtsamaks teeks,“ räägib TULI värske liikme, meediaagentuuri Havas Media juht Kert Kangert.
„Et lollus ei võidaks!“ – intervjuu Joel Volkoviga
Tank sai septembris 25. Räägime sel puhul juttu Joel Volkoviga, kes on Tanki ja laiemalt Eesti reklaami- ning disainimaastiku üheks tugivaiaks olnud üsna algusest peale. Meenutame vanu aegu, mil Tankist oleks peaaegu ajakiri ja arhitektuuribüroo saanud, ning vaatame ka tulevikku.
Piret Mürk-Dubout: kriisiaeg sundis Tallinki looma kaks majasisest agentuuri
“Kriisiaeg andis kinnituse juba varem kavandatud otsusele luua kaks majasisest agentuuri: üks meediaplaneerimise ja teine turunduskommunikatsiooni disainimise tarbeks. Nii suures määramatuses ei ole neid tegevusi kuidagi teisiti võimalik efektiivselt planeerida ega ellu viia. Seeläbi langes olulisel määral ka väljast tellitavate turundus- ja kommunikatsiooniteenuste osakaal,” rääkis Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.