Uudised

INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Annika Oja: „Reklaamis võiks esimesena tunda ära brändi, kellele see tehtud on, mitte agentuuri, kelle tehtud see on.“
Eesti turunduse suursündmuse Kuldmuna reklaamižürii juht on Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja. Uurisime Annikalt, millest ta lähtus žürii kokkupanekul, mida peab tähtsaks agentuuri ja kliendi omavahelises koostöös ning kuivõrd oluline võiks olla eri brändidele Kuldmuna konkurss.

INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Nils Kajander: nii soomlaste kui ka eestlaste isikuomadused võivad olla meie tugevused
Kuldmuna 2022 loovkonkursi üht kahest disainižüriist juhib viiendat aastat Eestis elav ja töötav soomlane Nils Kajander. Veidi enam kui kolm aastat tagasi asutas ta ühes kolleegidega globaalse brändingu ja kogemusdisaini agentuuri Bond Eesti büroo.

INTERVJUU | Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar: reaktsioonid uuendusele kinnitavad Omniva olulisust inimestele
Omniva uus visuaalne identiteet tekitas Eesti avalikkuses hulga furoori. Paljuski oli selle taga ühe meediaväljaande eksitus, kui Omniva logona toodi välja hoopis pilt graafiliste elementidega, mis on üks kild kogu värskest visuaalsest identiteedist. Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar selgitas TULI-le lähemalt, miks üldse oli vaja ettevõttel oma nägu muuta ning kuidas näeb välja suurfirma brändistrateegia loomine.

INTERVJUU | Natalja Piiskoppel läbilöögist laias maailmas: „Minu jaoks on alati olnud vaid üks võimalus – minna kuni lõpuni.“
Turundaja Natalja Piiskoppel lahkus umbes kümne aasta eest Eestist ning lõi kõigepealt läbi Frankfurdis ja seejärel Londonis. Tema teekond on inspireeriv ja edukas. Loodetavasti annavad Natalja kogemused teistelegi julgust, et oma võimeid kõige paremini realiseerida!

INTERVJUU | TULI uus liige PHD Media: turundus on keskeakriisis!
TULI värske liikme ehk PHD Media Estonia juht Liisel Vatsel rõhutab, et usub koostöökultuuri. Põhjalikus usutluses räägime PHD meediaagentuuri kasvust, turunduse olevikust ja minevikust, tööjõupuudusest, valdkonna keskeakriisist, inimese ja roboti suhetest ning paljust muust!

INTERVJUU | Estoni Kohver: tihti teenitakse reklaamiga plekki, et edasi teha oma päris asja
Pidime minema koertega jalutama. Mina, Estoni Kohver, Sven ja Tõnu, kes tegelikult on Ruudi. Kaks meest ja kaks koera. Vihma sajab, ilm on rõve, jalutada on vastik. Teeme hoopis ühes Kadrioru puhvetis õlled. Räägime reklaamist, mussist, jalkast ja niisama elust.

TULI uus liige toob Eestisse maailma suurima müügitarkvara Salesforce’i
Baltikumis ja Eestis on kanda kinnitamas maailma suurima kliendi- ja müügihaldus tarkvara (CRM) ehk Salesforce’i partnerettevõte, Horvaatiast pärit LeverUP. Ettevõte on avanud kontorid juba kõigis kolmes Balti riigis. Kuigi osa meie firmasid juba kasutavad Salesforce’i, siis nüüd on neil olemas ka kohalik partner, kus töötavad oma ala tipud.

INTERVJUU | Kriisist, juhtimisest ja vaimsest tervisest Hede Kerstin Luigega: „Ülelihtsustamine viib asjadelt mõtte ja tähenduse.“
Kuidas juhtida kriisikommunikatsiooni ligi 5000 töötaja ja rohkem kui 260 juhiga organisatsioonis? Kuidas peaks riiklikul tasandil jagama lihtsaid sõnumeid, kui teadmiste lisandudes tuleb hakata endale vastu rääkima? Millised on üleriigilise kriisi käigus kogetud õppetunnid, mis aitavad meil paremini edasi elada? Kas pidevalt progresseeruvas muutuste maailmas on võimalik liikuda tagasi teatava stabiilsuse poole?

INTERVJUU | Digikampaania kaasatus: 1 sekundi asemel 9 minutit?
Mängupõhine turundus ehk gamification marketing on tegemas globaalset võidukäiku. Kui 2012. aastal hinnati üleilmse mängupõhise valdkonna väärtuseks 242 miljonit USA dollarit, siis 2020. aastaks oli see saavutanud 11,11 miljardi taseme ning Markets and Markets prognoosib 2025. aastaks valdkonna väärtuseks 30,7 miljardit dollarit.

INTERVJUU | Aasta ettevõtte edu võti: „Kui sa töötad Chemi-Pharmis, siis ei saa alla anda. Võtame meeskonnaga kogu jõu kokku ja teeme ära!“
Oktoobri alguses krooniti Chemi-Pharm aasta ettevõtteks. Liialduseta võib neid nimetada üheks koroonaviiruse kriisi kangelaseks. Nõudlus kasvas hüppeliselt, tööga kaasnes suur stress ja veel suurem vastutus. Kõrvale jäeti hiinlaste hiigelpakkumisi, sest kõige tähtsam oli ja on Eesti. Kiire kasvuga tuldi edukalt toime ning nüüd ootavad ees juba mitmekümne miljoni euro suurused investeeringud.