Uudised
Rain Pikand: ükski agentuur ei loo äri, agentuur aitab äri kasvatada
Kas ja kuidas Eesti agentuurid saaks eksportivale tööstusele abiks olla? „Vaatama peaks infotehnoloogia ja hübriidide poole,“ soovitab Kuldmuna 2020 elutööpreemia laureaat Rain Pikand. „Brändiehituses on vaja, et klient oma hinge ja südame avaks. Et klient ise aru saaks, mis seal sees on,“ ütleb ta.
Salama piiripealsed lahendused – kas meelega? Intervjuu Kuldmuna 2020 Grand prix võitjatega
„Kindlasti ei ole ükski Lastefondi kampaania nägemisest põhjustatud üleelamine nii raske kui nende laste ja perede olukord, keda nüüdseks juba 20 aastat pro bono kampaaniatega aitame,“ ütleb Salama loovjuht Madis Ots.
Börsijuht Kaarel Ots: riik peaks mõtlema raha juurde loomisele, mitte ainult ümberjagamisele
Turundajate Liit (TULI) alustab persoonilugude sarjaga, milles tutvustame põhjalikumalt erinevate valdkondade Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele.
TULI juht Liis Tippel: mulle meeldib anda inimestele võimalus vastutada
„Ma ei saa aru, miks peaks nö konkreetse kinganumbriga palgatud inimese puhul kontrollima, kas tal king püsib jalas. Mina usun, et kui oled leidnud õige inimese, siis asjad laabuvad ja liigne kontroll on asjatu,“ ütleb alates maikuust Turundajate Liidu (TULI) juhina tegutsev Liis Tippel.
TULI uus liige JCDecaux: välimeedia auditoorium on kiiresti taastumas, võib pöörduda tagasi tavapärase pikkusega kampaaniate juurde
„Meie deviis on, et kui välimeediast ei ole abi, siis oleme meie esimesed, kes seda ütlevad,“ räägib hiljuti Turundajate Liidu liikmeks astunud JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Gert Lee: Agentuur on vajalik seal, kus on konkurents
„Lühiajalised kampaaniad tekitavad lühiajalisi efekte, aga need ei akumulueeru pikaajaliseks. Et akumuleeruks, on vaja kasvatada ka brändi ehk anda põhjendus, miks üht toodet või teenust teisele eelistada,“ räägib Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee.