Uudised
INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.
INTERVJUU | Tabasco juht Indrek Viiderfeld: kunagi oli reklaamiagentuur kõige seksikam töökoht, pidu käis hommikust õhtuni
Tänavusel Kuldmuna peol kuulutati aasta reklaamiagentuuriks Tabasco. Esimest korda võitsid nad sama auhinna 2016. aastal, olles vaid viieliikmeline ettevõte. Nüüd on neid kokku kaheksa ehk endiselt ollakse mahult pisikesed, kuid mõjult suured. TULI käis Tabascol külas ning pidas ühes agentuuri juhtidega maha ligi tunni pikkuse kolmekõne. Küsimustele vastasid Sandra Ollik ja Indrek Viiderfeld, kellest viimane on ka agentuuri asutaja ja omanik.
Rain Teimann: loovtegevuse eest peab maksma
Loovkonkursil Kuldmuna 2021 sai Elutööpreemia tunnustuse Eesti reklaami algusaegade ühe legendaarseima agentuuri Vatson & Vatson eestvedaja Rain Teimann. Vestlesime Teimanniga mineviku tegudest, millises seisus on reklaamimaastik ning mis suunas on see liikumas.
Aetheri looja Hannes Unt: loodan, et meie töö inspireerib looma detailideni läbi mõeldud lahendusi
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 Grand Prix võitnud Unt & Co. poolt esitatud Aether Audio Eyewear on tulevikku vaatav rahvusvaheline bränd. Vestlesime Aetheri ühe looja Hannes Untiga, kes on Aether ning milline tulevik terendab silme ees.
Ülemiste City tutvustas brändivärskendust
Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.
Ühe maja kaks lugu: kas areneda agentuuri sees või teha kannapööre
Kui kauaks jääda samale ametikohale ja/või samasse ettevõttesse? Milline karjäärikõver tagab parima motivatsiooni, isikliku arengu ja rahulolu? Kui muutus on vajalik, siis kas pigem otsida seda senise organisatsiooni seest või keskkonda täielikult uuendades?
TULI taskuhääling. Patrik Kupenko: loovust ja meediat tuleb liita
Mille kavatseb Cookie Monster nahka pista, kuidas kolmanda osapoolte küpsiste kadumine mõjutab digiturundajate tööd, miks loovust ja meediat tuleb liita ning millega tegeleb agentuur MIXD? Sellest kõigest räägib taskuhäälingusaates MIXD agentuuri juht Patrik Kupenko.
Kinnisvara24.ee juht Katrin Aron: kinnisvaraturg kulgeb praegu pakkujate taktikepi all
Kolm aastat tagasi turule tulnud Kinnisvara24.ee asutati kinnisvarabüroode algatusel, et võidelda portaalide turul valitsenud monopoli ja pidevate hinnatõusudega. Tänaseks on Kinnisvara24 kasvanud kuulutuste arvult Eesti suuruselt teiseks kinnisvarakuulutuste keskkonnaks. Aprilli alguses läbis portaal uuenduskuuri, mille käigus muudeti põhjalikult nii kasutajaliidest kui ka brändi. TULI-le antud intervjuus rääkis tegevjuht Katrin Aron, et sihitakse Eestis turuliidri positsiooni ning võetakse suund ka välisturgudele.
TULI taskuhääling. Kerttu Talvik: turundus peab muutuma veelgi personaalsemaks
Httpool Eesti juht Kerttu Talvik rääkis digiturunduse trendidest, sobivatest kanalitest nii B2B kui ka B2C turundajatele kui ka strateegilisest ja taktikalisest konsultatsioonist, mida Httpool oma klientidele priilt pakub.