Uudised

Kuldmuna reklaamižürii II juht Magnus Lužkov: turunduses edukaks saada soovival inimesel peab olema kaks töölepingut – üks agentuuriga, teine iseendaga.
Sel aastal hakkab Eesti reklaam paremini elama, usub Optimist Creative’i partner ja tegevjuht Magnus Lužkov. Räägime Kuldmunal reklaamižürii II juhtiva mehega rootslastest, Cannes’ist ja loovtööstusest. Muidugi meie võistlusest ka!

Tutvu juhendiga! Kuldmunal on muudatusi nii kategooriates, vaidluste lahendamise korras kui ka Defolios
Kuldmuna toimub juba 27. korda. Vahet pole, kas oled varasemalt töid esitanud sadu kordi või teed tänavu oma suurejoonelist Kuldmuna-debüüti, juhend tuleb põhjalikult läbi lugeda. Nagu ikka, on ka tänavu muudatusi.

Tähtaeg järgmisel nädalal! Kuldmuna otsib ideed, meenuta inspiratsiooniks varasemaid
Kuldmuna konkurss toimub peagi juba 27. korda. Igal aastal on konkurssi iseloomustanud läbiv visuaalne idee ja teema, mis on aluseks ürituse loomisel. Nüüd on sinu võimalus saata meile idee, mis võib saada 2025. aasta Kuldmuna aluseks. Seekord on meil sulle ette anda ürituse juhtmõte. Enne aga viskame pilgu peale eelmiste aastate teemadele!

INTERVJUU | Aasta üritusturundusagentuur Jolos: kastist välja mõtlemiseks tuleb teha muutus kasti sees
Kuldmunal ei saanud keegi vastu Jolosele, kes võitis parima üritusturundusagentuuri tiitli lausa viiendat (!) aastat järjest. Liis Kalvik ning Oliver Rauam võtsid TULI ühel palaval suvepäeval Noblessneris vastu ning andsid aru.

Jäärapäisus, andestamine ja põõsa taha vaatamine ehk Kuidas jõuda väga paljude töödega Kuldmuna finaali
38%! Just nii suure osa moodustasid disainiagentuuri Hable tööd Kuldmuna veebilehe ja e-poe kategooriate shortlist’idest. Esimeses kategoorias võideti hõbe ja pronks, teises – milles jaotati mune esmakordselt – kuld ja hõbe.

Kliendid Pakendikeskusest: “Ma ei oskakski mujale minna!”
Käisin elus esimest korda Pakendikeskuses! Oli viimane aeg, arvestades palju nende turundus tähelepanu teenib. Kuldmuna aasta klient ikkagi! Sättisin end pooleteiseks tunniks Kadaka tee kauplusesse ja uurisin külastajatelt, mida nad sellest kõigest arvavad.

INTERVJUU | Aasta kommunikatsiooniagentuur Hamburg ja Partnerid: hea töö nimel tuleb vahel kolleegile kannutäis vett pähe kallata
Kastekannude kõrval räägime aasta kommunikatsiooniagentuuriga koertest, trendidest, hullude ideede müümisest, kirjutamisoskusest ja muuseumidest.

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: brändid on nagu inimesed, kui keegi räägib ainult iseendast, siis üldiselt ei jaksa ega taha teda kuulata
Ära lipitse. Mõtle inimestele. Ole leidlik. Need on mõned juhtnöörid, mis aitasid Tabascol neljandat aastat järjest – ning kokku viiendat korda – võita aasta reklaamiagentuuri tiitli, tänavu tassiti kontorisse ka Grand Prix.