Uudised
TULIUUS LIIGE | Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar: tuleviku turundus loob väärtust tootearendamise faasis
Kuidas muuta mainet? Mida läheks Eesti turunduses rohkem tarvis? Kuidas vähem kärsitu olla? Sellest ja muust räägime TULI värskeima liikme, energiaettevõtte Alexela turundusjuhi Mariliis Mähhariga.
INTERVJUU | Rainer Laurits: ühelgi ettevõttel ei ole võimalik kriise ära hoida. Ainus, mida saab teha, on valmistuda kriisi mõjudeks
Ettevõtted seisavad silmitsi üha sagedasemate ja ootamatute kriisidega, mis võivad kiiresti kahjustada nende mainet ja usaldusväärsust. Meta Advisory tiimijuht ja partner Rainer Laurits rõhutab, et kriisideks valmistumine pole pelgalt teoreetiline ülesanne, vaid praktiline vajadus, mis nõuab pidevat harjutamist ja strateegilist juhtimist.
INTERVJUU | Elisa turundusüksuse juht Karin Kanepi: kumb on parem – kas see, et olime hästi loovad ja tegime tulemuse, või see, et tegime asja ära ja saime ka tulemuse?
Viimased 15 aastat Elisa brändi tüürinud turundus- ja kommunikatsioonijuht Karin Kanepi räägib igavesest soovist katsetada, AI-st, ehedatest brändidest ning tulemuskonkursist TULImust, mille žüriis ta tänavu on.
INTERVJUU | Apple’i ja HBO-ga töötanud loovjuht Mathias Appelblad: mulle tundub, et kliendi ja agentuuri vahel on väike keelebarjäär
Rootslase Mathias Appelbladi CV on võimas: ta on meisterdanud kampaaniaid brändidele nagu Apple, Volvo, Volkswagen, IKEA jne. Ja saanud nende eest ka vääriliselt autasustatud. Tema tööd on triumfeerinud Cannes Lionsil, Cliol ja teistel suurtel võistlustel, mida oskad ette kujutada.
INTERVJUU | Orm Oja: Eestis pole restoraniäris nii palju raha, et saaksin öösel ainult tänu sellele hästi magada
Tehnoloogiast (või õigemini vimmast selle vastu), Google’i arvustustest, Michelini tärnidest, turundusest ja muust säärasest räägime MasterChefi kohtuniku ning tippkokk Orm Ojaga. Isegi ühest kuulsast uroloogist jutustasime. Nii et haara aga lusikas ja hakka seda suppi helpima!
TULIUUS LIIGE | Impact Day peakorraldaja Merili Ginter: vanematele juhtidele tuleb selgeks teha, et raha ei ole ainus oluline asi
Noorematest ning vanematest, hirmust ja jätkusuutlikkusest räägib Impact Day peakorraldaja Merili Ginter. Mälu värskendamiseks – Impact Day võitis tänavusel Kuldmunal esimest korda välja jagatud jätkusuutlikkuse auhinna Maamuna.
INTERVJUU | Henrik Kalmet: sõna “sisu” ei kanna endas enam kvaliteeti või mõtestatust, vaid lihtsalt mahtu ja täidet – makrofleksi
Sinu ees on ilmselt ainuke tekst maailmas, kus on kasutatud väljendit “proteesimaailma eldoraado”. Aga intervjuust leiad muudki, sest vestluspartneriks on Good Bits Studio loovjuht ja partner Henrik Kalmet, kes rohkem tuntud näitleja, koomiku ja saatejuhina. Jutustame turundusest, kunstist, loovusest ja usaldusest.
TULIUUS LIIGE | Kolm Õuna: me ei võta oma tööd kergekäeliselt, aga kui meilt küsitakse kergekäeliselt tööd, teeb see haiget
Nii kummaline, kui see ka pole, on üritusturundusagentuuri Kolm Õuna kokku sattunud Baltimaade suurima ärifestivali sTARTUp Day kolm endist peakorraldajat. Üks neist, produtsent Mart Lättekivi, annab aru, mida turundusel idusektorist õppida ning mis on valdkonna kõige keerulisem osa.
VELVET 20 | “Oleme Kuldmunade üle uhked, aga uhkemad oleme inimeste üle, kes on ära läinud.”
“Eks aastate jooksul on ikka olnud raskeid hetki, mil mõelnud, et pistke p*rse see oma Velvet, aga see pole realiseerunud,” räägib disainiagentuuri üks partneritest Janno Siimar. Tõeks on saanud hoopis see, et Velvet tähistas tänavu oma 20. sünnipäeva.
ÜMARLAUD | Sotsiaalmeedia 2024. aastal: mis toob tulemusi ning mida on uut?
2024. aasta on jõudmas kolmanda kvartali lõppu ning tänavune aasta on olnud sotsiaalmeedia maastikul üllatavalt muutusterohke. Sõna võtavad Birgit Karus (NOH Production), Johannes Sepp (VAAS) ja Anni Kitsing (Nobel Digital).