Uudised
TULINE 2024 | Tegevjuhi Kadi Aguraijuja aasta kokkuvõte: Kuldmuna ja väljakutsed
Aasta tagasi sain võimaluse, mis kaks korda uksele ei koputa – olla TULI tegevjuht! Kuu aega hiljem olin juba kaelani Kuldmuna möllus. Aastale tagasi vaadates saan öelda, et tegemist on olnud väga väärtusliku kogemusega, hõlmates kuhjaga õppimist, põnevaid väljakutseid ja nuputamist ning paljude uute tutvuste loomist, kirjutab Kadi Aguraijuja.
Kuidas olla sama loovad kui rootslased? “Kui lill ei kasva, siis sa ei süüdista lille, vaid mulda.”
Rootsi loovtööstus on ikka eestlastele eeskujuks olnud. Nad on meile kultuuriliselt ja geograafiliselt lähedal ning neil läheb kenasti – suurepärased põhjused, et naabritele alt üles vaadata ning midagi õppida. Toome teieni põgusa osa Making Sense’il toimunud vestlusest Optimisti juhi Magnus Lužkovi ning SEB loovjuhi Mathias Appelbladi vahel. Fookuses see, kuidas meiegi rootslaste tasemele jõuaks.
TULIUUS LIIGE | PR Strategies: vähesed ettevõtted tegelevad oma unikaalse näo ja karakteri otsimisega
Autoavariist, AI-vahust, keeletajust, väljakutsetest ja paljust muust räägime TULI värske liikme, kommunikatsiooniagentuuriga PR Strategies. Teisel pool lauda on koha sisse võtnud ettevõtte partnerid Inge Rumessen, Helena Loorents ja Triin Tähnas. Kolme peale on neil kamaluga kogemust nii trükimeedias, teles, raadios kui ka avalikus sektoris.
Milline on meedia tulevik? Kantar Media kõrge juht: killustatud meedia on tõsine väljakutse, aga silmas tuleb pidada kolme asja
Mida toob tulevik ning kuidas killustunud meediamaastikul teiste seast esile kerkida? Nõudsime Making Sense’il esinenud Mesut Sakalilt vastuseid. Kantar Medias on kogenud eksperdi juhtida lausa kolm piirkonda – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikne ookean ning Aafrika.
TULIUUS LIIGE | Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar: tuleviku turundus loob väärtust tootearendamise faasis
Kuidas muuta mainet? Mida läheks Eesti turunduses rohkem tarvis? Kuidas vähem kärsitu olla? Sellest ja muust räägime TULI värskeima liikme, energiaettevõtte Alexela turundusjuhi Mariliis Mähhariga.
INTERVJUU | Rainer Laurits: ühelgi ettevõttel ei ole võimalik kriise ära hoida. Ainus, mida saab teha, on valmistuda kriisi mõjudeks
Ettevõtted seisavad silmitsi üha sagedasemate ja ootamatute kriisidega, mis võivad kiiresti kahjustada nende mainet ja usaldusväärsust. Meta Advisory tiimijuht ja partner Rainer Laurits rõhutab, et kriisideks valmistumine pole pelgalt teoreetiline ülesanne, vaid praktiline vajadus, mis nõuab pidevat harjutamist ja strateegilist juhtimist.
INTERVJUU | Elisa turundusüksuse juht Karin Kanepi: kumb on parem – kas see, et olime hästi loovad ja tegime tulemuse, või see, et tegime asja ära ja saime ka tulemuse?
Viimased 15 aastat Elisa brändi tüürinud turundus- ja kommunikatsioonijuht Karin Kanepi räägib igavesest soovist katsetada, AI-st, ehedatest brändidest ning tulemuskonkursist TULImust, mille žüriis ta tänavu on.