Uudised

TULIUUS LIIGE | Tõlkebüroo Eiffeli juht Kaarel Talvoja: me ju kõik tahame lugeda head teksti, aga millegipärast arvame, et selle loomine võiks olla tasuta
Tekste toodetakse üha rohkem, kuid kvaliteeti jääb aina vähemaks, räägib Eiffeli tõlke- ja tekstibüroo juht Kaarel Talvoja. Keskendume intervjuus Turundajate Liidu uue liikmega sellele, kuidas tehisintellekt on muutnud tõlkimist ja sisuloomet ning kuidas saavad turundajad sellest kasu lõigata.

Brändiekspert Leila Fataar: inimesed arvavad, et relevantsus tähendab edukat TikToki kampaaniat. Ei tähenda
Ühest edukast sotsiaalmeediakampaaniast ei piisa, et bränd oleks kultuuriliselt relevantne, räägib 26. septembril Baltic Brand Forumil esinev Leila Fataar. Londonis elav rahvusvaheline brändi- ja ärikonsultant jagab nippe, kuidas muuta oma bränd usutavalt kultuuri osaks.

INTERVJUU | Produktiivsusklubi kaasasutaja Arno Lehtsaar: vaimse tervise seisukohalt on süsteemid ja meelespead hädavajalikud
Turundusvaldkonnas töötamine võib olla stressirohke. Tihti on ühe inimese töölaual väga palju, tähtajad on lühikesed ja jooksvaid ülesandeid tuleb palju peale. Marelle Ellen uuris Produktiivsusklubi kaasasutajalt Arno Lehtsaarelt, kuidas selle kõigega toime tulla.

INTERVJUU | MediaBrokeri tegevjuht Kadri Konstantinov: paljudel noortel on töö osas omajagu ärevust ja nad pelgavad raskemaid ülesandeid
Kadri Konstantinov tegi hiljuti võrdlemisi menuka LinkedIni postituse. See kõlas nii: “Me ei palka enam turundusspetsialisti ega lihtsalt projektijuhti. Olen viimase 12 kuu jooksul teinud üle 50 intervjuu. CV-d korras. Koolitused tehtud. Sertifikaadid olemas. Aga… midagi on puudu.” Sättisime seepeale meediaagentuuri juhiga intervjuu paika, et kuulda tema mõtteid tööturu ja turundajate kohta.

INTERVJUU | Koomik Maiduk: moraali mul pole, võin viinapoodi reklaamida küll
Sotsiaalmeedias kargab aina tihedamini ekraanile üks lokkidega persoon, kellele meeldib ropendada. Ta nimi on Maiduk – koomik, suunamudija ja reklaamnägu.

INTERVJUU | Kristel Martis: kui klient on leti ääres ja temalt ei suudeta raha ära võtta, tuleb nutt peale
“Muidugi,” vastab Kristel Martis, kui uurin, kas on mõnus, kui ei pea iga päev turundama. Ta on enda jaoks täiesti enneolematus olukorras. Viimati Viru Keskuse turundusjuhina töötanud naine on märtsist alates puhanud ning valdkonnas toimuvat kõrvalt kiiganud.

INTERVJUU | Igavate reklaamide entusiast Urmet Seepter: turundust ootab lähiajal katastroof
Kogenud turundaja Urmet Seepter esines hiljuti Marketing Parroti konverentsil ning ajas rahva kihama, sest sõnas, et tarvis on teha igavaid reklaame. Tõsi, ta pidas peamiselt silmas B2B-turundust, kuid mõte on huvitav, sest on täielikult vastuolus sellega, kuidas loovtööstus end defineerib.

ÜMARLAUD | Agentuurid muutuste keskel: püsime sadulas, aga olukord raputab korralikult
Ebastabiilne majandus ja tehnoloogia kiire areng mõjutavad tugevalt turundusvaldkonda. Arutame, millised on suurimad väljakutsed, kuidas on töökorraldus muutunud ning kui palju ja miks kaasatakse vabakutselisi.

INTERVJUU | Eesti Loto juht Triin Agan: usun, et on asju, mis on inimestele ohtlikumad kui robotid
“Need on vist liiga radikaalsed mõtted?” muigab mullu sügisest Eesti Lotot tüüriv Triin Agan ühel hetkel keset intervjuud. Milliseid radikaalseid ideid idumaailmast tuntud naine meiega jagab? Tasub lugeda.

INTERVJUU | Wolti põhja regiooni kommunikatsioonijuht Piret Pert: tänapäeva turundus ei ole ainult digireklaamide seadistamine või mõjuisikutega lepingute sõlmimine
“Enamike skandaalide puhul polegi skandaal ise kõige hullem – asi läheb hulluks siis, kui hakatakse jooksvalt valesid otsuseid langetama,” räägib Wolti põhja regiooni kommunikatsioonijuht Piret Pert. Kriiside kõrval jutustame tudengitest ja tulevikust.

TULIUUS LIIGE | Eesti Rahvusraamatukogu: me kindlasti ei taha müra juurde toota. Kui rahvusraamatukogu oleks lind, oleks tema laul ilus ja kõrvupaitav
Turundajate Liidu värskeim täiendus on Maarjamaa üks tähtsamaid kultuuriasutusi – Eesti Rahvusraamatukogu. Uhke värk! Kultuuri kõrval rääkisime infomürast, turundusest ja raamatukogude mainest.

INTERVJUU | EOK president Kersti Kaljulaid: tänapäeva noortele peab õpetama inimeseks olemise kunsti
Alates eelmise aasta sügisest on Kersti Kaljulaid taas president. Vabariigi juhtimise asemel ohjab ta nüüd Eesti Olümpiakomiteed (EOK). Jutustamist alustame spordist, lugudest ja turundusest. Lõpetame vägivalla ja toksilise maskuliinsusega.

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Taifuun: oleme võistkond, mitte perekond
“Väikese tiimiga on võimalik päris palju saavutada, kui see töö ei ole kellegi jaoks hobi või mingisugune stabiilne väike rahavoog,” räägib Taifuuni üks asutajatest ja loovjuht Madis Taras. Tänavu saavutati Kuldmunal palju – kuue kulla, hõbeda ja kahe pronksiga võideti aasta reklaamiagentuuri tiitel.