Uudised

Kuldmuna 2022 varižürii: võitjaid valides tuli argumentatsioonioskus tõsiselt proovile panna
Ehk paljud ei tea, et vahetult pärast seda, kui viimane Kuldmuna ametlik žürii viimaks oma shortlisti avalikuks tegi, kogunes samasse ruumi ka 8-liikmeline reklaami ja suhtekorralduse tudengite varižürii, et parimate seast omakorda enda lemmikud valida.

INTERVJUU | TULI uus liige Erinevate Tubade Klubi: sündmuste korraldamisel peab akustika olema kontsertmaja vääriline
Turundajate Liiduga on liitunud sündmus- ja kohtumispaik Erinevate Tubade Klubi. Kohtusime ETK asutaja Eero Järvistega kaasaegses Telliskivis, kus asuvad täna nende õdusad ruumid. Juttu jätkus kauemaks – vestlesime ETK algusaegadest, veinikinost, tiimist, etendustest, aga ka ruumide akustikast ja tulevikuplaanidest.

INTERVJUU | Meediaagentuuri Mindshare juht Maarja Kaalep: ainult virtuaalkoosolekud ei toimi
Kaks ja pool aastat rahvusvahelist meediaagentuuri Mindshare juhtinud Maarja Kaalep tõdeb, et kuigi paindlik töökorraldus on tulnud, et jääda, siis tasub tulemuste saavutamiseks leida aega tõeliselt mõtestatud füüsilisteks koosolekuteks.

Taeva Pesamuna finalistid on selgunud. Žüriijuht Gert Lee: „Tõeliseks väljakutseks saab olema võitja valimine.“
15. aprilli hommikul sai stardipaugu Taeva Pesamuna 2022 konkurss. Noored reklaamiloojad pidid lahendama briifi, millega kõnetada Äripäeva lugejaid, kes näeksid sõjapõgenikes potentsiaali ning pakuksid neile õiglaseid töötingimusi. Eriliseks muudab konkursi asjaolu, et võidutöö näeb päriselt ilmavalgust.

INTERVJUU | TULI liige Orangetime: oleme partnerina kasulikud ettevõtete uue kultuuriruumi loomisel
Meie TULIse perega on taasliitunud üritusturundusagentuur Orangetime. Vestlesime Orangetime’i juhi Mikk Puurmanniga üritusturunduse trendidest, virtuaalsündmustest, ettevõtte eesmärkidest ja veel paljust põnevast!

Kokkuvõte: Kuldmuna 2022 žüriide intervjuud
Kuldmunale tööde esitamine on täies hoos! LOOV IS IN THE AIR Kuldmuna konkurss lõppeb 24. aprilli südaööl (kell 23.59).
Oleme tõeliselt elevil, et näha, mis tööd tänavu aastal teiste seast silma paistavad ja kes sammuvad loovusfestivalilt koju ihaldatud munaga. Järjekorras juba 24. Kuldmuna konkurss kulmineerub sel aastal peoga, mis toimub 13.mail Põhjala tehase angaarides.

INTERVJUU | Taeva Pesamuna 2021 võitjad: „Oleme kindlasti oma nimed nüüd suuremalt “turunduskaardile” saanud.“
Kuldmuna 2021. aasta noortekonkursi Taeva Pesamuna osalejaid said võimaluse lüüa kaasa kodanikualgatuses „Teeme pai!“ ning eriliseks tegi selle asjaolu, et töötati reaalse töö kallal.
Aega ülesande lahendamiseks nappis ning 48 tunni jooksul pidi valmima loovidee. Parimaks kuulutati kampaania „Sinu panusel on jõud!“. Võidutiimi kuulusid Jelizaveta Karavajeva, Rezete Karu, Anna Leena Tae ja Aleksandr Vjunov. Uurisime eelmise aasta võitjatelt, kuidas Taeva Pesamuna on nende elu mõjutanud ja mida nad soovitavad teistele osalejatele.

INTERVJUU | TULI uus liige Makeitneutral: meie eesmärk on mõjutada vähemalt 100 000 ettevõtet üle kogu Euroopa
Turundajate Liiduga on liitunud kliimapositiivsusest pakatav Makeitneutral.
Rääkisime ettevõtte asutaja Kristjan Kippariga, kuidas Makeitneutral sündis, mismoodi on võimalik inimestel ise kliimapositiivsust luua, mis on nende edasised plaanid ja eesmärgid ning kuidas on Makeitneutral abiks teistele ettevõtetele.

INTERVJUU | Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
Sõda Ukrainas mõjutab meid igapäevaselt nii era- kui ka tööelus. Siiski tasub mõelda, kas Ukraina konflikt on asjakohane kasutada ettevõtte edaspidistes turundustegevustes või mitte. Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka jagab oma nõuandeid ja selgitab, kuidas peaks sellises olukorras käituma.

INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: konkurssi korraldades ei saa me üle ega ümber maailmas toimuvast
Kuldmuna raames korraldatav Pesamuna konkurss on loodud eesmärgiga tuua kokku ja panna proovile noored turundustalendid. Konkursilt ei puudu ka üllatuslik väljakutse moment, sest eelregistreeritud tiimid saavad 15. aprillil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Seejärel valib žürii välja kolm kõige põnevamat ideed, et tiimid saaksid neid juba lähemalt tutvustada. Žürii esimees ja reklaamiagentuur Taevas strateeg Gert Lee jagab soovitusi, kuidas konkursil edu saavutada.

INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Kadi Freja Felt: koroonakriis mõjus loovusele hästi
Kuldmuna 2022 konkursi audio- ja videožüriid juhib Kadi Freja Felt, kes on pärit legendaarsest filmiperekonnast: tema vanaisa Raimund väntas Nõukogude aja kassahitte, isa Ivo on omakorda vaba Eesti üks hinnatumaid produtsente. Kadi on seni keskendunud reklaamfilmide tootmisele ning juhib ettevõtet Get Shot Films.

INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Ken Matsalu: „Oluline on anda aastaringselt endast parim kõikide klientide projektidega.“
Kuldmuna loovkonkursi üritusturunduse žürii juht on ID Production asutaja Ken Matsalu, kes mõtles juba põhikoolis, et ürituste korraldamisega hakkab ta edaspidi kindlasti rohkem tegelema. Mõeldud-tehtud. Tänaseks on Ken tegutsenud üritusturunduses täpselt 20 aastat.

INTERVJUU | TULI uus liige Primefunnel: „Inimesed ostavad enda väärtushinnangute baasil ja sellele vastavalt tuleb ka turundada.“
TULI perega on liitunud digiagentuur Primefunnel. Ettevõtte turundusjuht Angelo Maiuri räägib mitmekülgsest tiimist, lähiaastate eesmärkidest ja sellest, kuidas nad teistest digiagentuuridest eristuvad.