Uudised
INTERVJUU | Tippjuht Katre Kõvask: turundusjuhi natuur on muutunud, väga palju on pealiskaudsust
Ta on juhtinud turundust ja juhatusi, loonud brände ja astunud ettevõttega börsile. Praegune kaerajoogitootja YOOK tegevjuht Katre Kõvask räägib nurjumistest, õnnetust praktikandist ja Aura mahla sünnist, jagades samal ajal (turundus)juhtidele nippe.
INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: brändid on nagu inimesed, kui keegi räägib ainult iseendast, siis üldiselt ei jaksa ega taha teda kuulata
Ära lipitse. Mõtle inimestele. Ole leidlik. Need on mõned juhtnöörid, mis aitasid Tabascol neljandat aastat järjest – ning kokku viiendat korda – võita aasta reklaamiagentuuri tiitli, tänavu tassiti kontorisse ka Grand Prix.
INTERVJUU | Ready Player Me tegevjuht Timmu Tõke: inimesed pühendavad end liiga palju ideedele, mis ei tööta
Mis toimub virtuaalmaailmas? Kas varsti turundavad kõik brändid end avataride abil? Miks Zuckerbergi Metaverse nurjus? Sellest ja muust räägib virtuaalavatare loova ettevõtte Ready Player Me juht ja kaasasutaja Timmu Tõke.
Vandeadvokaat Erki Fels: advokaadile on turundus väljakutse, sest usaldusteenust on raske reklaamida ja müüa
“Advokaat ei ole harjunud ennast turundama. See pole meie kutse loomulik osa. Ülikoolis büroo- ega isikubrändi turundust ei õpetata. Usaldusteenust ongi raske müüa ja reklaamida. See peab käima kuidagi nutikamalt, kui paari LinkedIni postituse punnitamine aastas. Aga kuidas?“ arutleb advokaadibüroo TGS Baltic vandeadvokaat Erki Fels.
INTERVJUU | Aasta disainiagentuur Neway: meil peab olema nii hea tiim, et kui kunagi toimuks disainiagentuuride MM, oleksime võimelised võitma
Aasta disainiagentuuri tiitel reisis tänavu pealinnast välja. Tunnustuse tassis Kuldmunalt Tartusse Neway. Selle asutaja ja juht Jaan Naaber ning bränditiimi juht ja COO Arnika Kajaste räägivad intervjuus, mis neile võidu tõi ning kuidas teha tööd, mis prügikastis ei maandu.
INTERVJUU | Urmas Sõõrumaa: nagu oma äris, hakkab ka turunduses kõik minust pihta
Eesti üks tuntumaid ärimehi Urmas Sõõrumaa (62) jutustab intervjuus, mis on alati tema esimene küsimus turundajatele, mis element peab igas kaubamärgis olemas olema ning kuidas ta on oma ettevõtete brände loonud. Muidugi räägime Eesti Olümpiakomitee presidendiga ka spordist.
INTERVJUU | Anu Saagim oma brändist: sellest kuradi piimavannist ma välja ei uju
Ütled piimavann, mõtled Anu Saagim. Uurisime Kuldmuna ühelt õhtujuhilt, kuidas jõuda omal alal tippu. Piimavanni kõrval räägime bravuuritariga umbrohust, Rohelistest, brändingust ja reklaamidest, kus Anu osalenud on. Tuleb välja, et ega ta neid väga ei mäleta.
INTERVJUU | Zoosemiootik Siiri Tarrikas räägib loovusest: inimesel võib loovuse osas takistuseks saada oma erilisuse ja üleoleku rõhutamine
Teame, et inimesed on loovad. Aga kui loovad on loomad? Ja kas nende originaalsetest ja põnevatest mõtetest on meil midagi õppida? Räägime sel teemal Tartu ülikooli semiootika ja kultuuriteooria nooremteaduri Siiri Tarrikasega.
INTERVJUU | Linnaruumiaktivist mitte_tallinn: aeg, kus poed jagavad loteriiga autosid, aga samade kaupluste ümbrused on koledad, võiks läbi saada
Paljud brändid näevad end positiivsete muutuste toojatena ning maailmamuutjatena. Haarasime kinni sotsiaalmeedias tegutseva anonüümse linnaruumiaktivisti mitte_tallinna nööbist ning palusime tal mõtiskleda, kuidas ettevõtted saaksid linnaruumi parandada.