Uudised

TULIUUS LIIGE | Brändiagentuur Pepe’Pe: Eestis on väga palju ettevõtteid, kel on disaini vaja, aga nad ei saa sellest ise aru
Julgen öelda, et Turundajate Liidus pole palju liikmeid, kes oleks saanud nime Kreisiraadio tegelase järgi. Aga Pepe Šmõudist inspireeritud Pepe’Pe on! Brändiagentuuri asutaja ja põhijõud Siim Tammiste annab aru.

INTERVJUU | Rolls-Royce’i turundusjuht: oleme rohkemat kui lihtsalt atraktiivne lugu
Rolls-Royce Motor Cars’i turundusjuht Nicholas Keen räägib eksklusiivintervjuus TULI-le, kuidas turundab end luksusbränd. Muuhulgas ütleb ta, et nad on loonud klientide jaoks maailma võimsaima võrgustiku.

Mammutprojekt läbi. Tartu 2024 turundajad: mõne asja peale mõtlesime, et kurat, miks me seda tegime?
Usutavasti ei loe seda artiklit mitte keegi, kes ei teaks, mis on Tartu 2024. Kultuuripealinna aasta sai läbi, nii et on paras aeg kokkuvõteteks. Mida tehti turunduses hästi? Mida halvasti?

TULINE 2024 | Tegevjuhi Kadi Aguraijuja aasta kokkuvõte: Kuldmuna ja väljakutsed
Aasta tagasi sain võimaluse, mis kaks korda uksele ei koputa – olla TULI tegevjuht! Kuu aega hiljem olin juba kaelani Kuldmuna möllus. Aastale tagasi vaadates saan öelda, et tegemist on olnud väga väärtusliku kogemusega, hõlmates kuhjaga õppimist, põnevaid väljakutseid ja nuputamist ning paljude uute tutvuste loomist, kirjutab Kadi Aguraijuja.

Kuidas olla sama loovad kui rootslased? “Kui lill ei kasva, siis sa ei süüdista lille, vaid mulda.”
Rootsi loovtööstus on ikka eestlastele eeskujuks olnud. Nad on meile kultuuriliselt ja geograafiliselt lähedal ning neil läheb kenasti – suurepärased põhjused, et naabritele alt üles vaadata ning midagi õppida. Toome teieni põgusa osa Making Sense’il toimunud vestlusest Optimisti juhi Magnus Lužkovi ning SEB loovjuhi Mathias Appelbladi vahel. Fookuses see, kuidas meiegi rootslaste tasemele jõuaks.

TULIUUS LIIGE | PR Strategies: vähesed ettevõtted tegelevad oma unikaalse näo ja karakteri otsimisega
Autoavariist, AI-vahust, keeletajust, väljakutsetest ja paljust muust räägime TULI värske liikme, kommunikatsiooniagentuuriga PR Strategies. Teisel pool lauda on koha sisse võtnud ettevõtte partnerid Inge Rumessen, Helena Loorents ja Triin Tähnas. Kolme peale on neil kamaluga kogemust nii trükimeedias, teles, raadios kui ka avalikus sektoris.

VIIMANE INTERVJUU | Neway lõpetab. Jaan Naaber: kui kaob siht, on aeg valida uus suund
Aasta disainiagentuurile jääb tänavune aasta viimaseks. Neway sulgeb detsembris oma uksed. Agentuuri asutaja ning tegevjuht Jaan Naaber avab intervjuus tagamaid, mis otsuseni viisid.

Hundikari kasvab! Agentuuriga KAGU liitus veel kaks hunti
Miks mitte teha oma wolfpack suuremaks? Just nii otsustas KAGU ja sai kahe punahundi vaderiks. Aga kas see on lihtsalt humoorikas clickbait või peitub selles ka sügavam tähendus? Loe edasi ja saad teada. Hundid ise räägivad!

Milline on meedia tulevik? Kantar Media kõrge juht: killustatud meedia on tõsine väljakutse, aga silmas tuleb pidada kolme asja
Mida toob tulevik ning kuidas killustunud meediamaastikul teiste seast esile kerkida? Nõudsime Making Sense’il esinenud Mesut Sakalilt vastuseid. Kantar Medias on kogenud eksperdi juhtida lausa kolm piirkonda – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikne ookean ning Aafrika.

TULIMUSTA GP | “Öeldakse, et eestlase lemmiktoit on teine eestlane. Siin projektis see küll nii ei ole.”
TULImusta konkursil tõusis teistest esile “Kaitsetahe”, mis noppis kaks hõbedat, kulla ja – selle kõige magusama – Grand Prix! Ehk üks projekt võitis koguni 31% konkursi auhindadest!

TULIUUS LIIGE | Arco Vara turundus- ja müügijuht Mariann Vendt: turundus peab olema ettevõtte, mitte agentuuri nägu
Mida kardavad Eesti inimesed? Miks on TULI värske liige Arco Vara oma sõnumites pigem ettevaatlik? Sellest ja muust räägib kinnisvaraettevõtte turundusjuht Mariann Vendt.

INTERVJUU | PÖFFi turundusjuht: kultuuri toetavate ettevõtete eelistamine on sama nagu vabalt peetavate kanade munade eelistamine
PÖFFi turundusjuht Maria Plees kõneleb meie vestluse eel kiirelt telefoniga. Festival ju käib ning ootamatuid küsimusi ja detaile, millele vastuseid jagada, on sadu.

TULIUUS LIIGE | Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar: tuleviku turundus loob väärtust tootearendamise faasis
Kuidas muuta mainet? Mida läheks Eesti turunduses rohkem tarvis? Kuidas vähem kärsitu olla? Sellest ja muust räägime TULI värskeima liikme, energiaettevõtte Alexela turundusjuhi Mariliis Mähhariga.