Uudised

TULIUUS LIIGE | Verston: tahame saada maailma kõige keskkonnasäästlikumaks taristuettevõtteks
Kas teedeehitus saab olla roheline? Kas autojuhti huvitab, kelle tehtud asfaldil ta sõidab? Sellest ja paljust muust (näiteks Ragnar Klavanist ja jalgpallist) räägime TULI värske liikme Verstoni brändi- ja kommunikatsioonijuhi Liisi Treieriga.

TULIUUS LIIGE | Turundusjuttude juht Reimo Ärm: mu eesmärk on harida kõiki turundajaid, et Eesti ettevõtted jõuaksid laia maailma
Tervitame TULI ridadesse uut liiget – Turundusjutud! Vestlesime ettevõtte juhi Reimo Ärmiga tema edaspidistest plaanidest, eesmärkidest ja õige kliendi äratundmisest.

INTERVJUU | Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Piret Reinson: sa ei saa olla turunduses edukas, kui ei saa kommunikatsioonist aru
Piret Reinson on turundus- ja kommunikatsioonisektoris tegutsenud enam kui 25 aastat. Selle aja sisse mahub töötamine ETV-s, Hansapangas, Nordeas ja E-residentsuses. Täna on ta elukindlustusfirma Lyfery üks asutajatest. Rääkisime Piretiga aja planeerimisest ja selle tähtsusest, erinevate erialade sidumisest ning sellest, kuidas turundus on läbi aegade muutunud.

INTERVJUU | Aasta disainiagentuur BOND: bränding ei ole kulu, vaid investeering, mis tõmbab maha paljud teised kulud
BOND kerkis aasta disainiagentuuride arvestuses pjedestaali kõrgeimale astmele teist aastat järjest. Huvitaval kombel võideti tänavu kõik neli kulda ühe kliendiga – US Real Estate’i ehk USREga. Istusime BONDi Tallinna stuudio juhi Nils Kajanderi ning USRE turundusjuhi Triin Tammelaga Rotermannis maha ning arutasime asja.

INTERVJUU | Jolose edu võti on tiimitöö: kui kolleegil hakkab kumm tühjaks minema, laenatakse pumpa
Kalakotlettidest, pingest ning jätkusuutlikkuse standarditest jutustavad Jolose loovjuht ja loovtiimi juht Melissa Mühlberg ning projektijuht ja produktsioonitiimi juht Kadi-Liis Allen. Miks me sellest kõigest räägime? Ikka seepärast, et Jolos tunnistati Kuldmunal juba neljandat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks.

INTERVJUU | Optimist Digitali juht Andrei Maksimik: erilist tööd tehes peab natuke hirmus olema
“Räägitakse ainult numbritest ja sihikutest, aga kui kõik loevad sama hästi numbreid, siis oleme algpunktis tagasi,” räägib Optimist Digitali juht Andrei Maksimik. Intervjuus tuleb juttu loovusest, jaburdustest ning piiridest.

INTERVJUU | Aasta kommunikatsiooniagentuur Hamburg ja Partnerid: arhitektid ehitavad maja, meie ehitame lugu
Kriisidest, mõõtmistest, pressiteadetest ja sellest, mis juhtub reede õhtuti, räägivad Hannes Hamburg ja Kristi Jõesaar aasta kommunikatsiooniagentuurist Hamburg ja Partnerid.

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.

INTERVJUU | Aasta kliendi Bolti brändijuht: hea idee on ära põhjendatud totter idee
“Poolteist aastat tagasi tegime asju, mida inimesed ei märganud. Nüüd meid märgatakse,” räägib Kuldmunal aasta kliendi tiitli võitnud Bolti brändijuht Maksymilian Malicki. Just nii kaua on Max – nagu teda Boltis teatakse – ettevõtte majasisest loovtiimi juhtinud. Intervjuus räägib Poolast pärit mees, kuidas ideed sünnivad, miks need võiks kiiksuga olla ning keda ta sooviks näha rohelise tõuksiga sõitmas.

TULIUUS LIIGE | Linna Ekraanid: tahame murda digitaalse välimeedia müüte
Välimeedia algas koopamaalingutest. Nii ütleb TULI värske liikme Linna Ekraanid tegevjuht Mihkel Luks. Mida tema ja digitaalse välimeediaga tegeleva ettevõtte müügijuht Kristjan Saar veel räägivad? Hakka aga lugema

Kuldmuna grand prix võitnud Taifuun kompromissidest: kuldne kesktee on vahel helekollane
Taifuuni kontoris tervitab külastajaid laual lesiv Kuldmunade kuhi. Hiljuti toimunud konkursilt lahkuti koguni kolme kulla, kahe hõbeda ning ühe pronksi ja erimunaga. Rääkimata La Muu Säästupirniga võidetud grand prix’st!

Ümarlaud agentuuride tunnihindadest: ei tea, mis enese alahindamise taak see selline on, millest on paljudel raske üle saada
Inflatsioon kõlab viimasel ajal väga paljudes vestlustes. Kuidas saavad keerulises olukorras hakkama reklaamiagentuurid? Võtsime luubi alla, millest sõltub tunnihind ning kas see on ikka piisavalt kõrge, et keerulises olukorras toime tulla? Sõna saavad neli juhti: Igor Baturin Creatumist, Marge Kari Tankist, Helen Roonet Imagine\TBWAst ja Nele Laev Havas Creative’ist.

Eesti kuulsaim internetiturundaja Peep Laja: ameeriklane sünnib ja mõtleb, et minu turg on 350 miljonit inimest, eestlane mõtleb, et äge oleks Tallinnas midagi müüa
Turundaja Peep Laja on endale LinkedInis kokku krabanud muljetavaldava hulga jälgijaid – üle 56 000! Kuidas see õnnestus ja mis mees ta üldse on? Texase osariigi pealinnas Austinis elav Peep tegi oma hommikusi asjatamisi ning rääkis selle kõrvale elust, väärtustest ja muidugi turundusest.