Uudised

Loovstrateeg Sven Luka noorte uudissõnadest: tuleb leida tasakaal, mida ja kus kasutada
Stan ei tähenda enam lühendit nimest Stanley. S ja t tulevad sõnast stalker ning a ja n sõnast fan – ehk siis tegu on kellegagi, kes jälgib ja fännab. Emo’d on samuti nüüdseks minevik ja nende asemel tegutsevad E-boy’d ja E-girl’id, kes on justkui emo’d, kuid kasutavad eneseväljenduseks internetti.

Digiagentuuri soovitused: kuidas iga turundusele kulutatud euroga rohkem tulemust tuua?
Tänapäeva turundusmaastikul, kus iga euro loeb, on konversioonide mõõtmine hädavajalik tööriist. Kui varem peeti seda vaid e-poodide pärusmaaks ostude jälgimisel, siis tegelikult saab seda edukalt rakendada igasuguste veebilehtede puhul, olenemata ärivaldkonnast.

INTERVJUU | Leslie Laasner liikus Utopiast edasi: Pardon My French, aga mind palgatakse siis, kui kellegi ajud on tagaistmele segi lastud
Leslie Laasner saabub intervjuule pea magamata. Ööpimeduses kippus ligi kihk veereda masinaga mööda tühja Tallinnat. Unetusele lisas uue mõõtme vastu hommikut raadiost kõlanud hiljuti meie seast lahkunud režissööri David Lynchi filmide muusika. “Olen praegu nagu mingis “Mulholland Drive’i” maailmas,” viitab ta Lynchi 2001. aasta teosele. “Kusagil unenäo ja ärkveloleku vahel.” Sobiv seisund, et rääkida suurest elumuutustest – sündinud on taaskord uus b(r)änd.

INTERVJUU | Taeva tegevjuht Rein Iida: ebaprofessionaalseid turundajaid ja tulemusteta suurustlejaid lisandub kiirema tempoga kui kunagi varem
Taevas Ogilvy võitis mullu portsu erinevaid auhindu. Käisin külas, et uurida, kuidas see õnnestus. Võidujuttude taustal kõlab mure Eesti turunduse ja majanduse üle. Aga las tegevjuht Rein Iida ja loovjuht Heiki Urbala pajatavad ise.

2025. aasta turundustrend | Ligipääsetava turunduse ja kommunikatsiooni läbimurre Eestis
Olles tutvunud erinevate turundustrendide ennustustega aastaks 2025, torkab silma üks oluline teema, mida seni pole Eestis kuigi palju käsitletud, kuigi võidukäik on juba alanud ja selle mõju kasvab kiiresti. See on ligipääsetav turundus ja kommunikatsioon.

Bo Britt Peet: praegu on täpselt see aeg, mil vaadata, kas turundust saab efektiivsemalt teha
“Olen kuulnud murelikke küsimusi, et kas on liiga hilja hakata kommunikatsiooni automatiseerima,” räägib automatiseeritud turunduse ekspert Bo Britt Peet. “Halloo – pane kasvõi üks hästi kirjutatud ja selge “Tere tulemast” e-kiri laivi ja sul on juba rohkem, kui pooltel konkurentidel. Seda, miks ja kuidas seda kõike teha, õpetab ta 20. veebruaril toimuvas töötoas.

Dentsu 2025. aasta meediatrendid | III osa: fookuses on kvaliteet
Avaldame dentsu gruppi kuuluvate agentuuride Carat, dentsu X ja iProspect raporti põhjal koostatud kolmanda ja viimase artikli. Igal aastal tutvustab rahvusvaheline meediaagentuuride grupp dentsu kümmet maailma meedia- ja turundusmaastikku mõjutavat trendi.

Tutvu juhendiga! Kuldmunal on muudatusi nii kategooriates, vaidluste lahendamise korras kui ka Defolios
Kuldmuna toimub juba 27. korda. Vahet pole, kas oled varasemalt töid esitanud sadu kordi või teed tänavu oma suurejoonelist Kuldmuna-debüüti, juhend tuleb põhjalikult läbi lugeda. Nagu ikka, on ka tänavu muudatusi.

TULIUUS LIIGE | Brändiagentuur Pepe’Pe: Eestis on väga palju ettevõtteid, kel on disaini vaja, aga nad ei saa sellest ise aru
Julgen öelda, et Turundajate Liidus pole palju liikmeid, kes oleks saanud nime Kreisiraadio tegelase järgi. Aga Pepe Šmõudist inspireeritud Pepe’Pe on! Brändiagentuuri asutaja ja põhijõud Siim Tammiste annab aru.