Uudised
EKSPORT | Katre Kõvask Starbucksi diilist: konkurents on armutu, kaalukaussi kallutavad detailid
Ühel hetkel küsin pikaajaliselt toidutööstuse tippjuhilt Katre Kõvaskilt, mis on tuntuimad Eesti toidutooted maailmas. Vaikus. Mõtleb. Seda ei juhtu just tihti, et Kõvaskil kohe vastust võtta poleks. Koos nuputame välja Liviko, nende Vana Tallinna ja džinnid, mis lähevad hästi kaubaks Indias. Võib olla veel Kalevi kommid, rukkileib. Aga ega väga midagi tule. Kas selle koha võiks üle võtta YOOK? Ettevõte, mis toodab Türil kaerast taimset piima ja mida Kõvask hetkel juhib.
Pärnumaa turismiettevõtjad lansseerisid uue brändi: Business Pärnu
Pärnumaa turismiettevõtjad on ühiselt loonud uue brändi – Business Pärnu –, mis tutvustab maakonda kui äriturismi sihtkohta. Brändi eesmärk on positsioneerida Pärnu kui aastaringne puhkusepealinn ja ärikuurort, kus on võimalik ühendada töö ja puhkus täiesti uuel tasemel.
AUHINNAD JAGATUD! Rahvusraamatukogus selgusid Tulimusta võitjad
Neljandat korda toimunud Tulimusta efektiivsuskonkursi võitjad kuulutati välja 13. novembril pärast Making Sense’i konverentsi avapäeva. Eesti Rahvusraamatukogus jagati välja üheksa auhinda, nende seas ka üks Grand Prix.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Urmas Lilleorg: reklaamiäril ei ole Eestis suurt kasvu ja see mõjutab turundust
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
TULIMUST | Tutvu muutuse kategooria finalistidega
Vaata, millised kampaaniad jõudsid muutuse kategoorias parimate sekka! Võitjad kuulutatakse välja juba homme ehk 13. novembril Eesti Rahvusraamatukogus (RaRa) Making Sense’i konverentsil. Auhindamisele on oodatud kõik.
Tõenäoliselt Eesti karvaseim Hooaeg: Kaubamajal kulus jõulunumbri esikaaneks 17 kilomeetrit lõnga
Kaubamaja eelmise aasta jõulukampaania läks edukalt. Sellest räägiti, Instagrami kirjutati kiitvaid kommentaare ning Karl Multer tutvustas “Ringvaates” klippi Marko Reikopile. Olime rõõmsad ja tähistasime ka Kuldmunal oma töövilju, kirjutab Sweepi loovjuht Liisa Kivirähk.
Oatly endine loovjuht John Schoolcraft: vihkan, kuidas äri tehakse. Seepärast tahtsingi turunduse pea peale pöörata
Rootsi kaerapiimatootja Oatly lõi eelmisel kümnendil turundusmaailma pahviks. Sirgjooneliste, ent sarkastiliste, ning naljakate, ent julgete reklaamitega visati piimatööstusele kinnas.
Eesti naasis City Nation Place Awardsilt kahe võiduga
Eesti pälvis City Nation Place Awardsil kategooriavõidu nii digiriigi mainekujunduskampaania kui ka nutika andmekasutuse eest Eesti brändis. Ühtlasi on Eesti esimene riik konkursi ajaloos, kellele anti võit kahes kategoorias. Aasta kohabrändi tiitliga tunnustati Sheffield’i piirkonna bränditiimi Suurbritanniast, 2022. aastal võitis sama tiitli ka Eesti.
KIIRUSTA! Making Sense’i konverents toimub juba sel nädalal, viimased piletid saadaval
Kohe-kohe (13.-14. novembril) koguneb turundusrahvas Eesti Rahvusraamatukogus toimuvale Making Sense’i konverentsile. Kui soovid ka tulla, tasub kiirustada, sest alles on viimased piletid.