Uudised
Mis €%#”%! asi on roheline turundus? 9. oktoobril saab teada!
Järgmisel kolmapäeval ootame kõiki TULI liikmeid järgmisele Roheline TULI seminarile, mis sel korral keskendub rohkemale kui ainult üritusturundusele. Võtame luubi alla reklaami, digi ja meedia ning arutleme teemal, mis on roheline turundus ja kuidas see meie tööd turundusmaailmas mõjutab.
Open House Tallinna uue kujunduse taga on graafiline disainer Kärt Rumvolt
Arhitektuurisündmus Open House Tallinn toimub kuuendat korda 12.-13. oktoobril. Vabatahtlike giidide kaasabil näeb ligi 40 avaliku hoone, tööstuspiirkonna, valmimisjärgus oleva objekti ning haridusasutuse uste taha. Sel aastal on suuremas fookuses ligipääsetavus ja kaasatus. Kujunduse taga on graafiline disainer Kärt Rumvolt.
Uuringufirma Ipsos esitles Kultuurikatlas värskelt valminud välimeedia auditooriumiuuringut Outdoor Impact 2
24. septembril esitleti Kultuurikatlas värskelt valminud välimeedia auditooriumiuuringut Outdoor Impact 2. Uuringu läbiviija Baltikumis on ülemaailmne juhtiv turundusuuringute ettevõte IPSOS, kes on teostanud turundusuuringuid rohkem kui 70 riigis ja kel on kogemus samalaadsete välireklaami auditooriumi uuringute tegemisega 20 riigis.
CASE STUDY | Ööhaldjate uus bränd sai inspiratsiooni ööelust, üksteise hoidmisest ja tähistaevast
Viimastel aastatel on ööelus üha enam olnud näha Ööhaldjaid. Nad on inimesed, kes on südameasjaks võtnud ööelu turvalisemaks muutmise. Optimist Creative’i tiim vastab, kuidas keerulist teemat nähtavale tuua ning kuidas sündis Ööhaldjate uus bränd.
Saku Õlletehas alustas eksporti Jaapanisse
Saku Õlletehas on läbi oma toodete ning brändide tuntud pea igale eestimaalasele. Kuna kodumaine turg ei ole juba mõnda aega olnud kasvutrendis, on Saku Õlletehas läbi aastate märkimisväärselt panustanud ekspordile. Pärast peamise ekspordituru Venemaa ära kukkumist on ettevõte jõudsalt fokusseerinud uutele turgudele ning tänavu on uute ekspordiriikidena lisandunud Malta, Rumeenia ning 125-miljonilise elanikkonnaga Jaapan.
SEB ja Tallinna Ülikool ühendasid jõud, et suurendada panga e-kanalite ligipääsetavust
Kui jutuks tuleb ligipääsetavus, siis meenuvad enamikule inimestest kaldteed, automaatselt avanevad uksed ja muud taolised abinõud, mis parandavad füüsilist ligipääsetavust. Samavõrd oluline on aga tagada ka elektrooniliste teenuste (näiteks pankade e-kanalite) ligipääsetavus, sest ligipääsetav pangandus on oluline kõigile inimestele, sealhulgas neile, kellel on ajutised või püsivad füüsilised, vaimsed, intellektuaalsed või meeleelundite kahjustused.
Prisma ja Maxima heitluse valguses: “Teravmeelsuste vahetamine läks nii hoogsaks, et mingil hetkel soovisin, et see päev läbi saaks.”
Kes võitis kaupmeeste meemikisma? Tead küll, selle, kus osalesid Maxima, Prisma, Rimi, Barbora, Grossi toidukaubad, Pakendikeskus, Coop, Lidl ja kümned veel. Mingi hetk kerkis uusi torkeid nagu seeni pärast vihmaladinat.
ARVAMUS | Karl Mattias Õige: haip andmete üle on suur, kuid praktikas leiavad andmed vähem kasutust
Andmepõhisus on juba aastaid seksikas, kuid samal ajal leidub vastakaid arvamusi, mida see päriselt tähendab, kirjutab tulemuskonkursilt TULImust kahe aastaga kolm auhinda võitnud Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Smartpost Itella võtab kasutusele uue nime
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta esimeses pooles kasutusele uue kaubamärgi SmartPosti, loobudes senisest Itella nimest ning liikudes veelgi lähemale oma emafirmale Posti Grupile. Üleminek SmartPosti brändinimele toimub kõigis kolmes Balti riigis. Lisaks kaubamärgi muutusele toob ettevõte sellel sügisel turule ka esimesed välipakiautomaadid.