Uudised

ARVAMUS | Anniken Haldna poliitreklaami läbipaistvuse määrusest: taheti head, aga kaotajateks on nii meedia, poliitikud, valijad kui ka kogu ühiskond
Mis saab poliitreklaamidest? Pole aimugi. Oktoobris jõustuv Euroopa Liidu määrus lööb senise korralduse pea peale. Kaotajateks on nii meediaettevõtted, poliitikud, valijad kui ka kogu ühiskond.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | LHV turundusjuht Margit Kotkas: olen vist ainuke turundusjuht Eestis, kes alati ütleb, et tehke meie logo väiksemaks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

US Real Estate’i müügiosakonda asus juhtima Olari Vokk
US Real Estate’i müügiosakonna juhina alustas tööd kogenud kinnisvaraekspert Olari Vokk, kellel on üle 15 aasta kogemust nii äri- kui ka elukondliku kinnisvara arenduses ja müügijuhtimises. Tema peamiseks ülesandeks saab olema ettevõtte üürnikeportfelli kasvatamine, keskendudes eeskätt Talsinki kvartali ja Artiuse, endise Foorumi Keskuse, pindade täitmisele.

INTERVJUU | Booking.com’i endine brändijuht Carine van der Heijden: kui idee on brändiga kooskõlas, tajuvad inimesed seda kohe
Hollandlanna Carine van der Heijdeni senine karjäär on hõlmanud nii Booking.com’i bränditurunduse juhi kui ka maailma suurima mobiilipanga N26 bränditurunduse asepresidendi rolli. Kuna Carine esineb augustis Tallinnas grit. konverentsil, rääkisime temaga brändi- ja tulemusturunduse koostööst, Super Bowli reklaamide loomisest ning brändikampaaniate mõõtmisest ja skaleerimisest.

Üks Baltikumi suurimaid advokaadibüroosid sai uue nime: TGS Baltic on nüüd TEGOS
Advokaadibüroo TGS Baltic tegutseb alates tänasest uue nime all – TEGOS. Ühtne nimevahetus kõigis kolmes Balti riigis tähistab uut etappi ettevõtte arengus: ambitsioon on liikuda veelgi selgemalt strateegilise partneri rolli, tugevdada piiriülest koostööd ja peegeldada büroo positsiooni rahvusvahelisel tasandil.

ARVAMUS | Joel Volkov: reklaamiteenuse eripärad Eesti moodi Ehk talendid on reeglina krooniliselt alamakstud ja tihti ülekoormatud
Igal maal on omad kombed ja tavad. Mõned veidramad, mõned paremad. Olen seoses tööga rännanud mitmel pool maailmas ja võin öelda, et laias laastus on reklaamiteenus igal pool sarnane, kirjutab Tanki loovjuht ja partner Joel Volkov. Sellest hoolimata näeb Eestis asju, mida mujal ei näe.

VAATA ESIMESENA! Tujurikkuja tandem tuleb appi Eesti puhtamaks muutmisel
Eesti Pakendiringlus on ka varasemalt tutvustanud ja jaganud juhiseid pakendite sorteerimiseks läbi huumori, sel korral tuuakse koostöös Tabasco loovagentuuriga eetrisse armastatud humoristid Märt Avandi ja Ott Sepp.

TULIUUS LIIGE | PZU Kindlustus: meie väljakutse on igavusest ja üksluisusest lahti saada
Minu vastas istuvad PZU turundus- ja kommunikatsioonijuht Oksana Skorbatjuk ja turundusspetsialist Anna Gerliani. “Meie suur tiim,” muigavad nad. Kahekesi moodustavad nad TULI värske liikme PZU Kindlustuse turundusjõu.

UURING | Milline on tehisintellekti roll tuleviku reklaamimaailmas?
BFM-i reklaami ja suhtekorralduse vilistlane ning TalTech juhtimise ja turunduse eriala magistrant Liis Leinakse viis koos kursusekaaslase Liis Tambergiga läbi uuringu, mis käsitles tehisintellekti ja inimese loodud reklaamide tajumist.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Enefit Grupi turundusvaldkonna juht Priit Leemet: kasutajakeskse sõnavara kasutamine on hügieenitase
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on avaldatud erinevaid põnevaid intervjuusid ning nüüd jagame uusi vestlusi ka TULI lehel. Seekordses osas on külas Enefit Grupi turundusvaldkonna juht Priit Leemet.

INTERVJUU | Aasta üritusturundusagentuur Jolos: oluliselt lihtsam oleks, kui meil oleks vähem ambitsiooni
Kui üks asi paistab selles ebakindlas maailmas kindel olevat, siis see, et Jolos võidab Kuldmunal aasta üritusturundusagentuuri tiitli. Tänavu juhtus see juba kuuendat korda järjest.