Uudised

INTERVJUU | Marelle Ellen: me tahame teha maailma kõige sisukama turunduskonverentsi
Marelle Ellen on pea viis aastat eest vedanud grit. turunduspodcasti, kus uuritakse Eesti idufirmade turundusjuhtidelt, kuidas nemad turundust teevad. Nüüd on ta jõud ühendanud endiste sTARTUp Day kolleegidega, et turule tuua kasvule ja kuluefektiivsele turundusele keskenduv turunduskonverents. “Meil on vaja õppida tegema turundust kuluefektiivselt, et saada samade ressurssidega paremaid tulemusi,” ütleb ta.

Kampaania „Petturil on mitu nägu“ kutsub inimesi üles erinevaid küberpettuste liike ära tundma
Täna algas Pangaliidu pettuste tõkestamise kampaania „Petturil on mitu nägu“, mille eesmärk on tõsta inimeste teadlikkust erinevatest küber- ja telefonipettuste skeemidest ning meelde tuletada, et igas olukorras, mis puudutab raha, tuleks rahulikult järele mõelda ja võtta aega kontrollimiseks, mitte tegutseda ülepeakaela.

INTERVJUU | Eesti Loto juht Triin Agan: usun, et on asju, mis on inimestele ohtlikumad kui robotid
“Need on vist liiga radikaalsed mõtted?” muigab mullu sügisest Eesti Lotot tüüriv Triin Agan ühel hetkel keset intervjuud. Milliseid radikaalseid ideid idumaailmast tuntud naine meiega jagab? Tasub lugeda.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Tambet Asi: kui idee ei püüa tähelepanu, pole kanalil jõudu
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

Susann Kõomägi vahetas töökohta: hinges kriipis igatsus millegi uue järele
Veel paar kuud tagasi oli Susann Kõomägi Taeva digiloovjuht ja Limpa mänedžer. Alates maist sõidab ta aga Metalli tänava asemel tööle Tornimäele. Just seal asub tema uus ametipost – SEB noorte segmendi turundusjuht.

Brändiuuenduse läbinud Piletilevi PLG on Eesti eelistatuim piletimüügi keskkond
Hiljuti läbi viidud Kantar Emori piletituru uuring kinnitab taas, et Piletilevi PLG on Eesti elanike seas kõige tuntum ja kasutatuim piletimüügi platvorm. Uuring kinnitab, et 72% Eesti elanikest on Piletilevi kasutanud ja enam kui pooled (54%) eelistavad just Piletilevi kaudu pileteid osta. Eriti silmapaistev on Piletilevi positsioon teatripiletite ostjate seas, kellest 96% on kasutanud ning 70% eelistab Piletilevi.

Eesti paviljon pälvis Cannes’i filmiturul rahvusvahelise tunnustuse
Cannes’i filmituru Marché du Film raames anti tänavu 17. mail neljandat korda välja Pavilion Design Award, millega tunnustatakse riikide ja institutsioonide paviljonide silmapaistvat kujundust, loovust ja külalislahkust. Eesti paviljon pälvis oma värske kujundusega sel aastal tunnustuse. Žürii hinnangul suutis see oskuslikult peegeldada Eesti loodust, ühendades metsiku metsa ja rahuliku mere harmoonia looduslike materjalide ja naturaalsete toonide kaudu.

TULI OFFFil | Taeva Pesamuna võitjad: võiksime maailmas julgemalt ringi vaadata
“Mulle tundub, et Eestis keskendume liialt sellele, mis toimub meie oma turul,” räägib Age Creative’i digital creative Kamilla Selina Lepik, kui uurin temalt OFFFi disainifestivali muljeid. Barcelonat külastas ta interaktsioonidisaineri Sander Randoja ja Divisioni projektijuhi Margaret Põldsaarega. Kolmekesi võideti Taeva Pesamuna noortekonkurss ning võit lennutas neid just Katalooniasse.