Uudised

Turundusjuhi arenguprogrammi (TUJU) 7. lend stardib 1. oktoobril
TUJU programm on mõeldud turundusjuhtidele, kes soovivad olla paremad juhid oma tänases rollis või teha karjääriredelil samme tippjuhtkonda. Programm kasvatab eneseteadlikkust, enesekindlust ja isiklikku mõju. TULI liikmetele kehtib soodushind -15%!

Tähtaeg pikendatud! Golden Drum kutsub kuni 30-aastaseid noori osalema noortekonkursil, töid saab esitada 22. septembrini
Sloveenias toimuva Golden Drumi loovusfestivali noortekonkursi tänavuseks ülesandeks on valmistada plakat(id) Mastercard Sloveniale teemal “Jump into a World Where Everyone Belongs”. Osalema on oodatud alla 30-aastased noored, tähtajaks 22. september.

VAATA FINALISTE! Baltic Brand Forumil selguvad Balti riikide parimad brändid
Seitsmendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Vilniuses. Samal päeval selguvad brändiuuringu Brand Capital tulemused ning kuulutatakse välja Baltikumi parimad brändid. Vaata, millised Eesti brändid pääsesid finaali!

Tähtaeg pikendatud! Loovusfestivalile Golden Drum saab soodushinnaga töid esitada 8. septembrini
Loovusfestival Golden Drum on enam kui 30 aastat toonud kokku erinevate riikide loovinimesi. 13.-14. oktoobril toimuvale üritusele on võimalik töid esitada 8. septembri südaööni.

Näeme Vilniuses! Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Leedus
Seitsmendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Vilniuses. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid erinevatest riikidest. Samuti autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.

Sinu võimalus särada: BalticBest 2025 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 12. augustini
Iga-aastane rahvusvaheline väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest tuleb taas ja toimub otseülekandena 27. augustil. Tähtaeg tööde esitamiseks on pikendatud 12. augusti kella 17ni ehk tööpäeva lõpuni.

Bigbankist Delfi Meediani, Omnivast Comodule’ni – miks turundusjuhid valivad TUJU arenguprogrammi
Kas turundusjuhid ise on saanud juhtidena piisavalt tuge ja arenguvõimalusi? Turundusvaldkond on viimastel aastatel liikunud vaid reklaamikampaaniatest palju kaugemale – kaasaegne turundusjuht on strateegiline äripartner, kellel on oluline roll kogu organisatsiooni suuna kujundamises. Sügisel alustav EBSi Turundusjuhi arenguprogramm on loodud just neile, kes tahavad rohkem mõista, kuidas juhtida inimesi ja protsesse.

Sander Rebane: näitlejast turundusjuhiks – kuidas jutustada lugusid, mis päriselt puudutavad?
Kuidas leida üles oma hääletoon või mõista, et sul veel pole seda? Kas alati peab midagi ütlema? Ja mis vahe on loomingul ja loovusel? Kirjanik Eia Uus vestles Elisa Stage’i stuudios Tallinna Linnateatri turundusjuhi ja näitleja Sander Rebasega. Nad rääkisid ausalt ja otse sellest, mis päriselt loeb: tähenduslikkusest, turunduse rollist ja sellest, miks vaikus on mõnikord kõnekam kui ükskõik kui hea kampaania.

Haara võimalusest kinni! TULI liikmed saavad rahvusvahelistele üritustele soodsamalt
Turundajate Liidu partnerid kutsuvad TULI liikmeid mitmetele mainekatele sündmustele, mis toimuvad nii Eestis kui ka välismaal. Vaata, millistele üritustele saad krabada pileti soodsamalt!

Kuidas kasvada väikese eelarvega? Kasvu- ja turundusnipid edukatelt Eesti idufirmadelt
Idufirmades on sageli väike eelarve, üheliikmeline turundustiim ja investorid, kes ootavad, et ettevõte kuust kuusse kasvaks. Seetõttu peab nende turundus olema väga strateegiline, analüütiline ja kuluefektiivne ning vürtsitatud loominguliste ideede ja kastist välja lahendustega. Praeguses majanduses, kus paljud ettevõtted eelarveid kärbivad, on see lähenemine asjakohasem kui kunagi varem: me peame õppima, kuidas teha turundust targemalt ja tõhusamalt. Siin on mõned nõuanded grit. startup turunduse taskuhäälingust.

INTERVJUU | Booking.com’i endine brändijuht Carine van der Heijden: kui idee on brändiga kooskõlas, tajuvad inimesed seda kohe
Hollandlanna Carine van der Heijdeni senine karjäär on hõlmanud nii Booking.com’i bränditurunduse juhi kui ka maailma suurima mobiilipanga N26 bränditurunduse asepresidendi rolli. Kuna Carine esineb augustis Tallinnas grit. konverentsil, rääkisime temaga brändi- ja tulemusturunduse koostööst, Super Bowli reklaamide loomisest ning brändikampaaniate mõõtmisest ja skaleerimisest.