Uudised

Sinu võimalus särada: BalticBest 2025 tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 12. augustini
Iga-aastane rahvusvaheline väikeriikide reklaamikonkurss BalticBest tuleb taas ja toimub otseülekandena 27. augustil. Tähtaeg tööde esitamiseks on pikendatud 12. augusti kella 17ni ehk tööpäeva lõpuni.

Bigbankist Delfi Meediani, Omnivast Comodule’ni – miks turundusjuhid valivad TUJU arenguprogrammi
Kas turundusjuhid ise on saanud juhtidena piisavalt tuge ja arenguvõimalusi? Turundusvaldkond on viimastel aastatel liikunud vaid reklaamikampaaniatest palju kaugemale – kaasaegne turundusjuht on strateegiline äripartner, kellel on oluline roll kogu organisatsiooni suuna kujundamises. Sügisel alustav EBSi Turundusjuhi arenguprogramm on loodud just neile, kes tahavad rohkem mõista, kuidas juhtida inimesi ja protsesse.

Sander Rebane: näitlejast turundusjuhiks – kuidas jutustada lugusid, mis päriselt puudutavad?
Kuidas leida üles oma hääletoon või mõista, et sul veel pole seda? Kas alati peab midagi ütlema? Ja mis vahe on loomingul ja loovusel? Kirjanik Eia Uus vestles Elisa Stage’i stuudios Tallinna Linnateatri turundusjuhi ja näitleja Sander Rebasega. Nad rääkisid ausalt ja otse sellest, mis päriselt loeb: tähenduslikkusest, turunduse rollist ja sellest, miks vaikus on mõnikord kõnekam kui ükskõik kui hea kampaania.

Haara võimalusest kinni! TULI liikmed saavad rahvusvahelistele üritustele soodsamalt
Turundajate Liidu partnerid kutsuvad TULI liikmeid mitmetele mainekatele sündmustele, mis toimuvad nii Eestis kui ka välismaal. Vaata, millistele üritustele saad krabada pileti soodsamalt!

Golden Drum kutsub kuni 30-aastaseid noori osalema noortekonkursil, tähtaeg on 12. september
Sloveenias toimuva Golden Drumi loovusfestivali noortekonkursi tänavuseks ülesandeks on valmistada plakat(id) Mastercard Sloveniale teemal “Jump into a World Where Everyone Belongs”. Osalema on oodatud alla 30-aastased noored, tähtajaks 12. september.

Kuidas kasvada väikese eelarvega? Kasvu- ja turundusnipid edukatelt Eesti idufirmadelt
Idufirmades on sageli väike eelarve, üheliikmeline turundustiim ja investorid, kes ootavad, et ettevõte kuust kuusse kasvaks. Seetõttu peab nende turundus olema väga strateegiline, analüütiline ja kuluefektiivne ning vürtsitatud loominguliste ideede ja kastist välja lahendustega. Praeguses majanduses, kus paljud ettevõtted eelarveid kärbivad, on see lähenemine asjakohasem kui kunagi varem: me peame õppima, kuidas teha turundust targemalt ja tõhusamalt. Siin on mõned nõuanded grit. startup turunduse taskuhäälingust.

INTERVJUU | Booking.com’i endine brändijuht Carine van der Heijden: kui idee on brändiga kooskõlas, tajuvad inimesed seda kohe
Hollandlanna Carine van der Heijdeni senine karjäär on hõlmanud nii Booking.com’i bränditurunduse juhi kui ka maailma suurima mobiilipanga N26 bränditurunduse asepresidendi rolli. Kuna Carine esineb augustis Tallinnas grit. konverentsil, rääkisime temaga brändi- ja tulemusturunduse koostööst, Super Bowli reklaamide loomisest ning brändikampaaniate mõõtmisest ja skaleerimisest.