Uudised

CASE STUDY | Kuidas kaitsetehnoloogia arendaja sai uue kuue
Häk agency lõi enam kui 18 riigis tegutsevale maismaasõidukite arendajale Milrem Robotics uue kodulehe ning veebistrateegia. Loe, milliseid uuringuid läbi viidi, mis sõnumit soovib uus visuaalne kontseptsioon edasi anda ning millised on olnud esmased tulemused.

CASE STUDY | Jazz Pesulate näitel: kuidas tõsta müüki 300%?
Jazz Pesulad on Eesti ainus ettevõte, mis keskendub täielikult autopesuteenustele, pakkudes kvaliteetset ja kiiret pesuteenust 36 teeninduspunktis üle riigi. Iga päev teenindatakse üle 12 000 auto. Vaatamata oma mainele usaldusväärse teenusepakkujana, seisis Jazz Pesulad silmitsi väljakutsega – nende bränd ei kõnetanud nooremat tarbijat, kliendilojaalsus oli hajumas ning puudus selge konkurentsieelis. Muret asus lahendama häk agency.

TULIMUST | Palju vastukaja saanud Kalevi uuendus oli igati edukas
On aeg tutvustada TULImusta tulemuskonkursi viimase kategooria võitjat! Brändikontakti kategoorias noppis esikoha Initiative ja Orkla Kalevi brändiuuendusega. Mis tegevusi üks brändimuutus päriselt nõuab? Loe edasi ja saad teada!

TELGITAGUSED | Kaubamaja avas jõuluks oma talvekuurordi
Ilmselt on entusiastlikumad turundushuvilised mõnes kanalis märganud Kaubamaja selleaastast jõulukampaaniat, mis täies mahus jõuab rahvani detsembris. Kampaania keskmeks on koostöös Sweepiga valminud klipp, kus pole kasutatud ühegi näitlejat ega isegi ühtegi päris asja. Aga ometi tundub kõik nagu päris.

TULIMUSTA GP | “Öeldakse, et eestlase lemmiktoit on teine eestlane. Siin projektis see küll nii ei ole.”
TULImusta konkursil tõusis teistest esile “Kaitsetahe”, mis noppis kaks hõbedat, kulla ja – selle kõige magusama – Grand Prix! Ehk üks projekt võitis koguni 31% konkursi auhindadest!

TULIMUST | Ulmeline töö, mida on siiani raske uskuda
Andmekasutuse kategoorias pälvis esikoha Tank kampaaniaga “Coopi personaalsete pakkumiste lansseerimine”. Kliendikommunikatsioonis kasutati esmakordselt videosõnumit, kus oli personaliseeritud nii pilt, hääl kui ka tekst.

CASE STUDY | Kuidas LinkedInis Eesti turul 200 000 euro väärtuses müüki tehti
2024. aasta juunis anti välja esimesed Balti B2B turundusauhinnad Golden Parrot. Kohtunike hinnangul oli juhtivate kampaaniate kategoorias väga tihe konkurents, kuid Combat Ready suutis tänu tugevale numbrilisele tulemusele võita lead generation kategoorias. Combat Ready paistis silma oma selge strateegia, muljetavaldavate tulemuste ja läbipaistva aruandlusega.

CASE STUDY | Ööhaldjate uus bränd sai inspiratsiooni ööelust, üksteise hoidmisest ja tähistaevast
Viimastel aastatel on ööelus üha enam olnud näha Ööhaldjaid. Nad on inimesed, kes on südameasjaks võtnud ööelu turvalisemaks muutmise. Optimist Creative’i tiim vastab, kuidas keerulist teemat nähtavale tuua ning kuidas sündis Ööhaldjate uus bränd.

Coop kasutas oma kampaanias uudset lahendust: esimesed tulemused ületasid tavapäraseid numbreid 10 korda
On 2023. aasta suvi. Riigikogu valimistest on möödas mõned kuud. Miks see detail oluline on, selgub hiljem. Kolleegid Norra Coopist annavad Coop Eesti turundusdirektorile Ranno Pajurile vihje, et üks Rootsi-Norra päritolu turundustehnoloogia ettevõtte tahaks demonstreerida uut lahendust, mis on seni taganud enneolematu kliendi tähelepanu.

CASE STUDY | Eesti ja maailma tippsportlane sai endale uue brändi: see tabab tema olemust ja on rohkemat kui õhust võetud ilus PDF
Kui paljudel Eesti sportlastel on oma bränd ja CVI? Ilmselt mitte paljudel. Maailma üks parimaid disc golf’i mängijaid Kristin Tattar värskendas koostöös Neway’ga oma brändi. Miks seda tarvis oli ning kuidas see sündis? Asjaosalised annavad aru.

CASE STUDY | Noorte Investeerimislaagri brändis kohtuvad tõsiseltvõetavus, mõnus emotsioon ning keskkooliõpilaste entusiasm
Sel suvel toimub esmakordselt Noorte Investeerimislaager, mis on suunatud kõigi maakondade 10. ja 11. klassi õpilastele. Laagri eesmärk on suurendada noorte finantskirjaoskust ning inspireerida neid rahatarkust enda eakaaslastele edasi jagama. Investeerimislaagri brändi sünnist kirjutavad häki kunstiline juht Marleen Urboja ja digiprojektijuht Madli Kaevats.

CASE STUDY | Kuidas AI abiga kogu festivali bränding luua
Iga asjaarmastajate festival, sündmus, kokkutulek sünnib peamiselt tänu hulgale kirglikele vabatahtlikele ja mõistvatele sponsoritele. Kui sponsoritelt saadud toetus kulub hädavajalikule tehnikarendile ja muule taolisele, siis vabatahtlikel ei jäägi muud üle, kui õhinapõhiselt edasi kütta. Eks sealt sellised väljendid nagu “väike eelarve paneb loovuse tööle” tulevadki. Aga see eeldab kirglikku suhtumist teemasse. Praegu on meile abiks ka tehisintellektid.