Uudised
CASE STUDY | Riigieelarve ei ole lihtsalt numbrite kogum, vaid teenus
Riigieelarve on üks riigi alusdokumentidest, mis mõjutab kõiki ühiskonnagruppe, poliitikutest üksikisikuteni. Eesti eelarve arendused eristuvad teiste riikide võrdluses unikaalsena: meie riigieelarve andmed on digitaalsel juhtimislaual visualiseeritud ning filtreeritavad. Sellest kirjutab rahandusministeeriumi eelarvepoliitika valdkonna teenusedisainer Jane Jakobson.
HELIBRÄND | Kas sina tead, mis häält teeb //kood?
Just sellele küsimusele on Black Cat White Cat Music (eesotsas Sander Möldriga) ja KAGU_the_agency vastust otsinud. Kõigest kuus kuud kestnud protsessi lõpuks on KAGU poolt ehitatud ja BCWC poolt musitseeritud uhke brändiprotsess vilja kandnud ning vastus kauniks ning – mis peamine – funktsionaalseks teoseks salvestatud.
CASE STUDY | Miljoni vaatamise saladus: mängi kossu, tee suu lahti ja lase Jüri Ratas suunamudijaks!
Ciao, mina olen Reijo ja räägin teile loo, kuidas ühest suvalisest korvpalli satsist sai Eesti kõige hype’m tiim – Ballzy Raptors. Jep, see on see lugu, kus Ivo Linna käis trennis ja isegi Jüri Ratas muutus influencer’iks.
CASE STUDY | Välireklaam, mida ei saa tähelepanuta jätta: VivatBeti fännitsooni lugu
Hasartmängude turul ei konkureerita ainult tähelepanu, vaid ka usalduse pärast. Konkurents on tihe ja publiku kõnetamiseks kasutatakse digikanaleid, üritusturundust, spordisponsorlust ja mõjuisikuid. Sellises infomüras ei taga isegi suured eelarved nähtavust. Brändid, kes soovivad mitte ainult silma paista, vaid ka meelde jääda, valivad üha enam ebaharilikke ja elamuslikke lahendusi, kirjutavad EssenceMediaComi projektijuht Jekaterina Lund ja JCDecaux Estonia projektijuht Gäthlin Sõnitsar.
CASE STUDY | Rethink meisterdas meditsiinihiiu Novo Nordiski arstidele mõeldud infoportaali
Digilahenduste agentuur Rethink töötas välja Taani meditsiinihiiu Novo Nordiski – kelle tuntuimaks ravimiks ilmselt Ozempic – infoportaali, mis loodud Eesti tervishoiuspetsialistidele. Rethinki partner ja teenusedisainer Eveli Randlane kirjutab, kuidas töö kulges.
CASE STUDY | Ühe rebrändingu lugu: TEGOS leidis Balti riikide erinevustest ning 62 partnerist hoolimata ühise keele
Juuni alguses sai advokaadibüroost TGS Baltic TEGOS. Rebrändingu muredest ja rõõmudest kirjutavad ettevõtte turundus- ja äriarendusjuht Merilyn Valend ja kommunikatsioonispetsialist Teve Rajamets. Muuhulgas saame teada, kuidas luua brändi, mis töötab kõigis Balti riikides ja mis peab meeldima 62 (!) partnerile. Loo lõpus jagavad nad nii brändidele kui ka agentuuridele soovitusi.
CASE STUDY | Eesti Loto kampaania ei olnud lihtsalt reklaam, vaid organisatsiooni restart pärast kriisi
Eesti Loto hakkas kevadel Tommy Cashi abil uut kogukonda looma. Eesti Loto loovjuht Siim Parisoo jagab numbreid ja annab teada, kuidas läks.
CASE STUDY | Brändi kogukond kui turunduse uus jõud: Hartwalli Original Long Drinki kommuuni loomine
Longero ehk ametlikult Hartwall Original Long Drink, on viimaste suvede menutoode. Kui uus maaletooja sel kevadel NOH Production digiagentuuriga koostööd alustas, ei olnud olukord roosiline. Brändi sotsiaalmeedia kontod tuli peale maaletooja vahetust nullist üles ehitada. Kes seda hiljuti ise teinud on, teab hästi, et inimesed pole brändide jälgimisest eriti huvitatud.
CASE STUDY | Head aega ekraanid! Kuidas Tele2 lõi pool miljonit tundi päriselu
Telkod pakuvad elutähtsat teenust, sest oleme rohkem ühenduses kui kunagi varem. Seejuures areneb tehnoloogia kiiremalt kui jõuame hoomata, mahtudes mugavalt meie taskusse. Taustal on vaimse tervise mured ja vaatamata kasvavale ekraanisuhtlusele oleme kohati üksikumad kui kunagi varem. Otsustasime Tele2s selles osas midagi ette võtta ja ekraanidele head aega öelda.
CASE STUDY | Kuidas kaitsetehnoloogia arendaja sai uue kuue
Häk agency lõi enam kui 18 riigis tegutsevale maismaasõidukite arendajale Milrem Robotics uue kodulehe ning veebistrateegia. Loe, milliseid uuringuid läbi viidi, mis sõnumit soovib uus visuaalne kontseptsioon edasi anda ning millised on olnud esmased tulemused.
CASE STUDY | Jazz Pesulate näitel: kuidas tõsta müüki 300%?
Jazz Pesulad on Eesti ainus ettevõte, mis keskendub täielikult autopesuteenustele, pakkudes kvaliteetset ja kiiret pesuteenust 36 teeninduspunktis üle riigi. Iga päev teenindatakse üle 12 000 auto. Vaatamata oma mainele usaldusväärse teenusepakkujana, seisis Jazz Pesulad silmitsi väljakutsega – nende bränd ei kõnetanud nooremat tarbijat, kliendilojaalsus oli hajumas ning puudus selge konkurentsieelis. Muret asus lahendama häk agency.