Uudised
Case study: kuidas kaasasime tiimi liikme, keda me tegelikult veel ei tundnud
2022. aasta lõpus, mil tehisintellekti areng pani kogu maailma ahhetama, ent loovinimesed ärevust tundma, leidis Imagine\TBWA koos oma kliendi Kaubamajaga, et pole paremat aega AI-ga koostöö proovimiseks. Ja kui juba, siis suurelt.
Wise’i brändijuht Claire Grinton: rebränding aitab meil edasi liikuda sellega, mis teeb meid eriliseks
Wise saab viivuks kergemalt hingata, üks suur-suur töö sai äsja valmis. Poolteist aastat podisenud rebränding toodi maailma ette eelmisel nädal. Ettevõtte brändi- ja loovjuht Claire Grinton räägib TULI-le oma Londoni kodust, et tuju pärast prisket ja pikka pingutust on hea.
Case study: kuidas Work in Estonia lõi komöödiasarja, mille abil Eestis töötamist tutvustas
Work in Estonia ja Age Creative’i koostöös sündinud Just Log In loovplatvormi eesmärgiks oli tutvustada globaalsele IKT sektori talendile Eestit kui eelistatud töötamise ja elamise sihtriiki. Sihiks oli suurendada kandideerimist siinsetele tööpakkumistele, muuta Eesti maailmakaardil silmapaistvamaks ja luua meie ettevõtetele parem kättesaadavus välistalentide leidmisel ja hoidmisel.
Case study: jätkusuutliku sündmuse väljakutsed Wise Days 22 näitel
Sel kevadel läbis Jolos edukalt rohemuutuse ja keskkonnamõju juhtimise programmi Rohetiigri Akadeemias. Viimase aasta jooksul on nad lihvinud enda jätkusuutlikkuse missiooni, lisades selle enda äritegevuse nurgakiviks, et anda panus kliimakriisiga võitlemiseks.
Case study: kuidas Eesti agentuur korraldas Keenias 5000 osalejaga ÜRO keskkonnaassamblee
2022. aasta märtsikuus toimus Keenia pealinnas Nairobis ÜRO keskkonnaassamblee 193 liikmesriigile. Esmakordselt pakkus Eesti ettevõte Miltton Events 5000+ osalejaga kõrgetasemelise sündmuse täisproduktsiooni koos strateegilise ürituse sõnumite kommunikatsiooni ja loovlahendusega.
Case study: siga lendab endiselt
Seda ei juhtu just väga tihti, et mõni reklaamilahendus meeldib kohe algusest peale nii klientidele, tarbijatele kui ka kriitikutele. Artikli autorit Heiki Urbalat ajendas kirjutama märkamine, et Facebooki gruppides „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt“ ning „Eesti copywriterid“ analüüsiti TAEVAS Ogilvy AD Piia Põldmaa loodud klassikaliste limonaadide välimeediareklaame.
Kristin Lepikson: ilusat disaini on Eesti kodulehtede hulgas palju, omanäolist copy’t aga napib
Koduleht on ettevõtte visiitkaart ja sageli esimene, mida inimene näeb – eriti, kui ta pole jalga veel füüsilistesse ruumidesse tõstnud. Nii on tähtis, et koduleht toetaks visuaalselt ja ka tekstiliselt seda, mille eest ettevõte seisab, mida väärtustab ja rõhutada tahab. Solarise koduleht seda ei teinud. Oli aeg muutusteks.
Case study: kuidas aitas agentuur kaasa suure suusapeo õnnestumisele
Märtsis kogunes Tehvandi Spordikeskusesse BMW IBU World Cup Biathlon Otepää laskesuusatamise maailmakarika etapiks kokku maailma laskesuusaparemik. Tegemist oli esimese laskesuusatamise maailmakarika etapiga kogu Baltikumis ning selle võõrustamise sai sel korral enda peale Biathlon Otepää.