Uudised

Case study: siga lendab endiselt
Seda ei juhtu just väga tihti, et mõni reklaamilahendus meeldib kohe algusest peale nii klientidele, tarbijatele kui ka kriitikutele. Artikli autorit Heiki Urbalat ajendas kirjutama märkamine, et Facebooki gruppides „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt“ ning „Eesti copywriterid“ analüüsiti TAEVAS Ogilvy AD Piia Põldmaa loodud klassikaliste limonaadide välimeediareklaame.

Kristin Lepikson: ilusat disaini on Eesti kodulehtede hulgas palju, omanäolist copy’t aga napib
Koduleht on ettevõtte visiitkaart ja sageli esimene, mida inimene näeb – eriti, kui ta pole jalga veel füüsilistesse ruumidesse tõstnud. Nii on tähtis, et koduleht toetaks visuaalselt ja ka tekstiliselt seda, mille eest ettevõte seisab, mida väärtustab ja rõhutada tahab. Solarise koduleht seda ei teinud. Oli aeg muutusteks.

Case study: Jolos läks Singapurist Tampasse ehk Wise Days 2021
Wise Days on suvepäevade formaadis üritus, mida Jolos on koos kliendiga teinud juba mitmeid aastaid järjest. Sellest on aastate jooksul välja kujunenud omamoodi traditsioon, mida ootavad pikisilmi kõik Wise’i töötajad.

Kuidas olla 2022. aasta Kuldmunal edukas?
Kuldmunale tööde esitamine on täies hoos. Millega tööde esitamisel peab arvestama, mida silmas pidama ja millest lähtuma? Nendele küsimustele vastavad inimesed, kelle loodud keissid on koos silmapaistvate töödega agentuuridele võidu koju toonud.

Case study: kuidas aitas agentuur kaasa suure suusapeo õnnestumisele
Märtsis kogunes Tehvandi Spordikeskusesse BMW IBU World Cup Biathlon Otepää laskesuusatamise maailmakarika etapiks kokku maailma laskesuusaparemik. Tegemist oli esimese laskesuusatamise maailmakarika etapiga kogu Baltikumis ning selle võõrustamise sai sel korral enda peale Biathlon Otepää.

Case study: kuidas läheneda turunduses traditsioonilistele tähtpäevadele?
Turunduskampaaniate planeerimisel pööratakse tihti tähelepanu iga-aastastele tähtpäevadele. Balti Jaama Turu halloween’i tähistamise kogumus näitab, et mittetraditsiooniline lähenemine ja palju loovust toovad soovitud tulemused.

Case study: kuidas saab ühe kooli nimi, logo ja välimus muuta kutsehariduse kuvandit?
Endine Tartu Kutsehariduskeskus kannab alates 1. jaanuarist Tartu Rakendusliku Kolledži nime (inglise keeles Tartu Vocational College ehk VOCO). Lisaks läbis kogu ettevõte ka põhjaliku visuaalse uuenduskuuri. Kuidas nii suure muutuse läbi viimine aga välja nägi? Sellest kirjutab lähemalt disainiagentuur Velvet.

Case study: Jolose ülemaailmne virtuaalpidu võitis maineka auhinna
Kuldmuna mullusel peol aasta üritusturundusagentuuriks valitud Jolose tiim pani edukale 2021. aastale eriti väärika punkti. Nende projekt W2K, mis säras juba Kuldmunal, jõudis ka kogu maailma ette ning pälvis Best Event Awards Word Festivalil kolmanda koha sisekommunikatsiooni (B2I) kategoorias.

INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.