Uudised
Case study: kuidas saab ühe kooli nimi, logo ja välimus muuta kutsehariduse kuvandit?
Endine Tartu Kutsehariduskeskus kannab alates 1. jaanuarist Tartu Rakendusliku Kolledži nime (inglise keeles Tartu Vocational College ehk VOCO). Lisaks läbis kogu ettevõte ka põhjaliku visuaalse uuenduskuuri. Kuidas nii suure muutuse läbi viimine aga välja nägi? Sellest kirjutab lähemalt disainiagentuur Velvet.
Case study: Jolose ülemaailmne virtuaalpidu võitis maineka auhinna
Kuldmuna mullusel peol aasta üritusturundusagentuuriks valitud Jolose tiim pani edukale 2021. aastale eriti väärika punkti. Nende projekt W2K, mis säras juba Kuldmunal, jõudis ka kogu maailma ette ning pälvis Best Event Awards Word Festivalil kolmanda koha sisekommunikatsiooni (B2I) kategoorias.
INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.
Case study: Kuidas Maks & Mooritsa hakklihapakend Eestis revolutsiooni tegi
Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis tänavu Maks & Moorits, kes tõi turule uue kontseptsiooniga hakklihapakendi, mida on lihtne avada, mis võtab palju vähem ruumi, säilib kauem ja võimaldab pakendada hakkliha loodust säästvamalt. Uue pakendi valmistamiseks kulub 50% vähem pakkematerjali kui varem.
Case study: TalTechi vastuvõtukampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma
Turunduskonverentsil Password tunnustati 3. juunil Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Avaliku sektori Grand Prix’ võitis TalTechi 2020/2021 uute tudengite vastuvõtukampaania „Mõtle suurelt“. Kampaania tulemusel laekus eelneva aastaga võrreldes pea poole rohkem avaldusi, mis oli peajagu üle teistest Eesti ülikoolidest.
Kuidas Visit Estonia viis Eesti rahvuskultuuri TikToki
Age Creative’i loodud loomingulise lahenduse eesmärgiks oli tutvustada nii eesti kultuuri kui ka häid põhjusi Eestisse reisida, kaasates võimalikult palju osalejaid, kes tantsiks Eesti erinevates kaunites kohtades. Praeguseks on kampaania katvus juba rohkem kui kaks miljonit inimest.
Tarmo Hõbe: 10 aastat ettevalmistusi ja koroona tõid WRC etapi Eestisse
Septembris 2020 toimus Eestis suurim spordivõistlus alates 1980. aasta Olümpiamängudest: WRC ralli, mis jõudis eri kanaleid pidi ligi 800 miljoni inimeseni maailmas. 10 aastat ettevalmistusi ja siis ootamatu lõpuspurt: 63 päevaga pressikonverentsist ralli toimumiseni. Õla pani alla ka riik, investeerides korraldusse 2,5 miljonit eurot, mis loodeti kuhjaga tagasi teenida. Ralli korraldaja Tarmo Hõbe räägib, miks WRC etapp keset koroona-aastat just Eestis toimus, kuidas kõik tegelikult läks ning mida see meie riigile majanduslikult ja maine mõttes tähendas.
HitXpress case study: kuidas Red Bull oma brändi Eesti muusikamaastikuga sidus
Red Bull HitXpress oli sotsiaalmeedia eksperiment, kus osales 5 muusikut. Igal neist oli 48 tundi, et oma osa uuest laulust valmis kirjutada ja nii sündiski suvehitt “Tee, mis sa teed”. Kampaania loovagentuur oli Havas Creative.
Case study: Telia lennujaama värav
Telia avas Tallinna Lennujaamas uue innovaatilise lounge’i, kus saad lendu oodates mõnusalt aega veeta. Missugune oli aga suure projektiga kaasnev mõttetöö ja kuidas seda kõike ka sotsiaalse distantseeritusega sobitada? Sellest räägib lähemalt disainiagentuuri Velvet keskkonnadisaini juht Sandra Goroško.
Pardiralli 2020: Eesti kõigi aegade edukaim heategevuskampaania
Pühapäeval 7. korda toimunud heategevuslik üritus Pardiralli, mis kogub raha vähihaigete laste ja nende perede toetuseks, tegi sel aastal vaatamata formaadimuutusele (või just tänu sellele) kõigi aegade rekordi, kogudes 414 564 eurot. Kampaania ületas isegi Jõulutunnelit, mille abil koguti eelmise aasta lõpus psüühiliste traumadega laste heaks rekordiliselt pea 400 000 eurot.