Uudised

Case study: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Lastefondi kampaania “Jäta üks asi ostmata” tunnistati tänavu Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võitjaks. Tulemused: püsiannetajate arv +29%, püsiannetuste summa +44%. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.

Case study. Kuidas Avatud Talude Päevale tuli sama palju inimesi kui laulupeole
Avatud Talude Päev on läinud iga aastaga
populaarsemaks, kasvades sel aastal kahepäevaseks ja kergitades külastuste
arvu juba müstilise 195 000ni. Kuidas käib tuntuse ja populaaruse
kasvatamine? Reklaamiagentuuri Creatum kaasasutaja, partner ja loovjuht Igor
Baturin annab aru.

Case study: Kuidas kinkida Eestile juubeliks minimaalse eelarvega 100 000 uut geenidoonorit
Eesti
Geenivaramu kampaania “Kingime Eestile juubeliks 100 000 uut
geenidoonorit” pälvis sel kevadel avaliku sektori Aasta Turundustegu 2018 tiitli.
See kampaania näitas, et Eesti rahvast on võimalik
õigete sõnumitega ühise eesmärgi nimel liigutada. Lähemalt
räägib saavutusest Tartu Ülikooli Genoomikainstituudi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Annely Allik.