Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/11/dsc_4585-e1699871508131-1540x880.jpg 1540w)
Case study: Eestis hakkavad rändama neli iseloomuga robotit
Ringdisain, jäätmekäitlus ja nutikas tarbimine on tuntud fraasid, mille kergekäeline kasutus kipub need taandama sõnakõlksu staatusse. Tähenduse olulisust see siiski ei vähenda. Kui noortele selgitada juba maast madalast teemade sisu ja tähtsust, saab keskkonnateadlikust mõtteviisist normaalsus.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/1-1540x880.jpg 1540w)
Case study: Põnevad numbrid! Jolos mõõtis Helmese ürituse kogujalajälje
Miks on oluline mõõta iga ürituse osa, alates elektritarbimisest kuni iga kasutatud patareini? Jolos viis läbi ürituse jalajälje mõõtmise, kus parema tuleviku planeerimiseks hinnati iga ürituse osa.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-1400x800.png 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-770x440.png 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/10/unnamed-13-1540x880.png 1540w)
Case study: VAAS tegi Nikele eduka tööandja brändingu kampaania
Ei ole saladus, et aasta-aastalt on heade töötajate leidmine teenindussektorisse muutunud järjest keerulisemaks. Kindlasti on seda olukorda raskendanud ka möödunud pandeemia, mis tekitas jaekaubanduses töötamise ees hirmu ja ebakindlust. Sellele väljakutsele vastu seistes nägi Nike Baltikumis esimest korda vajadust viia töötajate leidmiseks läbi employer branding kampaania.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/06/teotahe_artikkel_visual_1200x628-e1686207996380-770x440.png 770w)
Case study: Astri Grupi “TEO TAHE” kampaania oli AI tegu
Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema. Samamoodi on AI teema. “Kui juba keskkonnast ja roheteemadest räägime, siis tundus ainuõige võtta olulisel määral töökaaslaseks AI, et toota vähem rekvisiite, mida eraldi pildistamise jaoks oleks vaja läinud,” selgitab tehisintellekti kaasamist Astri Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Vapajeva.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-300x171.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-310x177.png 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-620x354.png 620w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-420x240.png 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-530x303.png 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-645x368.png 645w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-368x210.png 368w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px-735x420.png 735w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/kaubamaja_tuli_header_751x429px.png 751w)
Case study: kuidas kaasasime tiimi liikme, keda me tegelikult veel ei tundnud
2022. aasta lõpus, mil tehisintellekti areng pani kogu maailma ahhetama, ent loovinimesed ärevust tundma, leidis Imagine\TBWA koos oma kliendi Kaubamajaga, et pole paremat aega AI-ga koostöö proovimiseks. Ja kui juba, siis suurelt.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-1400x800.png 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-770x440.png 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2023/03/wise-1-1540x880.png 1540w)
Wise’i brändijuht Claire Grinton: rebränding aitab meil edasi liikuda sellega, mis teeb meid eriliseks
Wise saab viivuks kergemalt hingata, üks suur-suur töö sai äsja valmis. Poolteist aastat podisenud rebränding toodi maailma ette eelmisel nädal. Ettevõtte brändi- ja loovjuht Claire Grinton räägib TULI-le oma Londoni kodust, et tuju pärast prisket ja pikka pingutust on hea.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/12/unnamed-4-770x440.png 770w)
Case study: kuidas Work in Estonia lõi komöödiasarja, mille abil Eestis töötamist tutvustas
Work in Estonia ja Age Creative’i koostöös sündinud Just Log In loovplatvormi eesmärgiks oli tutvustada globaalsele IKT sektori talendile Eestit kui eelistatud töötamise ja elamise sihtriiki. Sihiks oli suurendada kandideerimist siinsetele tööpakkumistele, muuta Eesti maailmakaardil silmapaistvamaks ja luua meie ettevõtetele parem kättesaadavus välistalentide leidmisel ja hoidmisel.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/11jun2022_213252_mmp7300_shotbymarekmetslaid-1540x880.jpg 1540w)
Case study: jätkusuutliku sündmuse väljakutsed Wise Days 22 näitel
Sel kevadel läbis Jolos edukalt rohemuutuse ja keskkonnamõju juhtimise programmi Rohetiigri Akadeemias. Viimase aasta jooksul on nad lihvinud enda jätkusuutlikkuse missiooni, lisades selle enda äritegevuse nurgakiviks, et anda panus kliimakriisiga võitlemiseks.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/08/u25cc2588ro-keenia-ja-eesti-tiim-foto-erakogu-e1659590501330-770x440.jpg 770w)
Case study: kuidas Eesti agentuur korraldas Keenias 5000 osalejaga ÜRO keskkonnaassamblee
2022. aasta märtsikuus toimus Keenia pealinnas Nairobis ÜRO keskkonnaassamblee 193 liikmesriigile. Esmakordselt pakkus Eesti ettevõte Miltton Events 5000+ osalejaga kõrgetasemelise sündmuse täisproduktsiooni koos strateegilise ürituse sõnumite kommunikatsiooni ja loovlahendusega.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/retrokohver-01-e1655101619463-1540x880.jpg 1540w)
Case study: siga lendab endiselt
Seda ei juhtu just väga tihti, et mõni reklaamilahendus meeldib kohe algusest peale nii klientidele, tarbijatele kui ka kriitikutele. Artikli autorit Heiki Urbalat ajendas kirjutama märkamine, et Facebooki gruppides „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt“ ning „Eesti copywriterid“ analüüsiti TAEVAS Ogilvy AD Piia Põldmaa loodud klassikaliste limonaadide välimeediareklaame.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-700x400.jpeg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-336x192.jpeg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-672x384.jpeg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-483x276.jpeg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-966x552.jpeg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-910x520.jpeg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-350x200.jpeg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/kristinlepikson-e1654075509477-770x440.jpeg 770w)
Kristin Lepikson: ilusat disaini on Eesti kodulehtede hulgas palju, omanäolist copy’t aga napib
Koduleht on ettevõtte visiitkaart ja sageli esimene, mida inimene näeb – eriti, kui ta pole jalga veel füüsilistesse ruumidesse tõstnud. Nii on tähtis, et koduleht toetaks visuaalselt ja ka tekstiliselt seda, mille eest ettevõte seisab, mida väärtustab ja rõhutada tahab. Solarise koduleht seda ei teinud. Oli aeg muutusteks.