Uudised

INTERVJUU | Limpa mänedžer: lõpetasin kliendiga sisu kinnitamise, nüüd on 100 laigi asemel 4000
Nägin mõnda aega tagasi ülipopulaarset TikTokki, kus lumelabida vars läbistas armastatud limonaadisea Limpa keha. Tegemist ei olnud Limpa vihavaenlase loodud sisuga, vaid põssa ametliku kontoga, mis alatasa erinevaid riukaid täis. Uurisime agentuuri Taevas digiloovjuhilt – ja Limpa mänedžerilt! – Susann Kõomäelt, kas tänapäeval peabki bränd end sotsiaalmeedias “ära tapma”?

KOGEMUSLUGU | Kalevi näitel: läbimõeldud ja kasutajasõbralik pakendi infokülg toob kaasa tarbija tänu
Kui juttu tuleb toote pakendist, on fookuses tavaliselt pilkupüüdev välimus või kestlik olemus. Häbiväärselt vähe saab tähelepanu toote infomärgistus ehk nö tagakülg. Kalevi turundusjuht Kätlin Sepp jagab kogemuslugu, kuidas šokolaadipaberi uuendamise käigus jõuti tulemuseni, mida ministeerium soovitab hea tava näidisena teistelgi tootjatel eeskujuks võtta.

Sweep pidi Londonis tõestama, et nad pole kiri Nigeeriast
Sweepiga käib kaasas teatud müstilisuse loor. Agentuur on veidi üle paari aasta vana, kuid selle tegemistest ülemäära palju avalikkusele ei kostu. Nüüd on aeg küps, et rääkida hiljuti MM Grupi rüpest lahkunud ettevõtte esimesest suurest rahvusvahelisest projektist.

Case study: LHV-le ei tehtud reklaami, vaid pigem muusikavideot
Tänavuse aasta üks mastaapsemaid reklaamiproduktsioone oli LHV imagokampaania klipp “Vabadus liikuda edasi”, mis tuli välja augustis ja jooksis täispikkuses – 2 minutit 13 sekundit – kaks nädalat ka tele-eetris. Võimalik, et sellega püstitati pikkusrekord Eesti telereklaami ajaloos, vähemalt ei meenu tegijatele, et üle 90-sekundilisi reklaame tele-eetris näidatud oleks.

Case study: RMK saunaviha kampaania tõi pildile eestlaste armastatud traditsiooni
Kohe-kohe algab taaskord see aeg aastast, kui läheb lahti kuuse riigimetsast toomise kampaania. Enne veel heidame aga pilgu tagasi jaanipäevaeelsesse aega, mil Riigimetsa Majandamise Keskus käivitas kampaania saunaviha toomiseks riigimetsast. Organisatsiooni eesmärgiks oli näidata, milliseid võimalusi meile kõigile kuuluv mets pakub. Kampaania jaoks loodud visuaalid ja klipp sündisid koostöös loovagentuuriga Newton.

TULIMUST | Kuidas väikese eelarvega seenenäitus viimase 37 aasta rekordi tegi
TULImusta konkursi vaieldamatult kõige õnnelikum võitja oli Eesti Loodusmuuseum. Asutuse direktor Heidi Jõks oli laval tulemusturunduse kategooria esikohta vastu võttes silmnähtavalt üllatunud. Veel mõni päev hiljemgi on ta triumfist elevil.

Case study: Eestis hakkavad rändama neli iseloomuga robotit
Ringdisain, jäätmekäitlus ja nutikas tarbimine on tuntud fraasid, mille kergekäeline kasutus kipub need taandama sõnakõlksu staatusse. Tähenduse olulisust see siiski ei vähenda. Kui noortele selgitada juba maast madalast teemade sisu ja tähtsust, saab keskkonnateadlikust mõtteviisist normaalsus.

Case study: Põnevad numbrid! Jolos mõõtis Helmese ürituse kogujalajälje
Miks on oluline mõõta iga ürituse osa, alates elektritarbimisest kuni iga kasutatud patareini? Jolos viis läbi ürituse jalajälje mõõtmise, kus parema tuleviku planeerimiseks hinnati iga ürituse osa.

Case study: VAAS tegi Nikele eduka tööandja brändingu kampaania
Ei ole saladus, et aasta-aastalt on heade töötajate leidmine teenindussektorisse muutunud järjest keerulisemaks. Kindlasti on seda olukorda raskendanud ka möödunud pandeemia, mis tekitas jaekaubanduses töötamise ees hirmu ja ebakindlust. Sellele väljakutsele vastu seistes nägi Nike Baltikumis esimest korda vajadust viia töötajate leidmiseks läbi employer branding kampaania.