Uudised
TULIMUST | Kuidas väikese eelarvega seenenäitus viimase 37 aasta rekordi tegi
TULImusta konkursi vaieldamatult kõige õnnelikum võitja oli Eesti Loodusmuuseum. Asutuse direktor Heidi Jõks oli laval tulemusturunduse kategooria esikohta vastu võttes silmnähtavalt üllatunud. Veel mõni päev hiljemgi on ta triumfist elevil.
Case study: Eestis hakkavad rändama neli iseloomuga robotit
Ringdisain, jäätmekäitlus ja nutikas tarbimine on tuntud fraasid, mille kergekäeline kasutus kipub need taandama sõnakõlksu staatusse. Tähenduse olulisust see siiski ei vähenda. Kui noortele selgitada juba maast madalast teemade sisu ja tähtsust, saab keskkonnateadlikust mõtteviisist normaalsus.
Case study: VAAS tegi Nikele eduka tööandja brändingu kampaania
Ei ole saladus, et aasta-aastalt on heade töötajate leidmine teenindussektorisse muutunud järjest keerulisemaks. Kindlasti on seda olukorda raskendanud ka möödunud pandeemia, mis tekitas jaekaubanduses töötamise ees hirmu ja ebakindlust. Sellele väljakutsele vastu seistes nägi Nike Baltikumis esimest korda vajadust viia töötajate leidmiseks läbi employer branding kampaania.
Case study: Astri Grupi “TEO TAHE” kampaania oli AI tegu
Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema. Samamoodi on AI teema. “Kui juba keskkonnast ja roheteemadest räägime, siis tundus ainuõige võtta olulisel määral töökaaslaseks AI, et toota vähem rekvisiite, mida eraldi pildistamise jaoks oleks vaja läinud,” selgitab tehisintellekti kaasamist Astri Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Vapajeva.
Case study: kuidas kaasasime tiimi liikme, keda me tegelikult veel ei tundnud
2022. aasta lõpus, mil tehisintellekti areng pani kogu maailma ahhetama, ent loovinimesed ärevust tundma, leidis Imagine\TBWA koos oma kliendi Kaubamajaga, et pole paremat aega AI-ga koostöö proovimiseks. Ja kui juba, siis suurelt.
Wise’i brändijuht Claire Grinton: rebränding aitab meil edasi liikuda sellega, mis teeb meid eriliseks
Wise saab viivuks kergemalt hingata, üks suur-suur töö sai äsja valmis. Poolteist aastat podisenud rebränding toodi maailma ette eelmisel nädal. Ettevõtte brändi- ja loovjuht Claire Grinton räägib TULI-le oma Londoni kodust, et tuju pärast prisket ja pikka pingutust on hea.
Case study: kuidas Work in Estonia lõi komöödiasarja, mille abil Eestis töötamist tutvustas
Work in Estonia ja Age Creative’i koostöös sündinud Just Log In loovplatvormi eesmärgiks oli tutvustada globaalsele IKT sektori talendile Eestit kui eelistatud töötamise ja elamise sihtriiki. Sihiks oli suurendada kandideerimist siinsetele tööpakkumistele, muuta Eesti maailmakaardil silmapaistvamaks ja luua meie ettevõtetele parem kättesaadavus välistalentide leidmisel ja hoidmisel.
Case study: jätkusuutliku sündmuse väljakutsed Wise Days 22 näitel
Sel kevadel läbis Jolos edukalt rohemuutuse ja keskkonnamõju juhtimise programmi Rohetiigri Akadeemias. Viimase aasta jooksul on nad lihvinud enda jätkusuutlikkuse missiooni, lisades selle enda äritegevuse nurgakiviks, et anda panus kliimakriisiga võitlemiseks.
Case study: kuidas Eesti agentuur korraldas Keenias 5000 osalejaga ÜRO keskkonnaassamblee
2022. aasta märtsikuus toimus Keenia pealinnas Nairobis ÜRO keskkonnaassamblee 193 liikmesriigile. Esmakordselt pakkus Eesti ettevõte Miltton Events 5000+ osalejaga kõrgetasemelise sündmuse täisproduktsiooni koos strateegilise ürituse sõnumite kommunikatsiooni ja loovlahendusega.
Case study: siga lendab endiselt
Seda ei juhtu just väga tihti, et mõni reklaamilahendus meeldib kohe algusest peale nii klientidele, tarbijatele kui ka kriitikutele. Artikli autorit Heiki Urbalat ajendas kirjutama märkamine, et Facebooki gruppides „Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt“ ning „Eesti copywriterid“ analüüsiti TAEVAS Ogilvy AD Piia Põldmaa loodud klassikaliste limonaadide välimeediareklaame.