Uudised
Making Sense’ile lisandus kaks uut esinejat: Soome legendaarse loovagentuuri juht ning kogenud meediastrateeg
13.-14. novembril Eesti Rahvusraamatukogus toimuva Making Sense’i konverentsi esinejate riviga liitus kaks uut nime: Oslost saabub Karolina Lapinaite, Helsingist Riku Vassinen.
Making Sense’i esinejate nimekiri sai täiendust: Taanist saabuvad maineka loovagentuuri juht ning kestlikkuse ekspert
13.-14. novembril toimuvale Making Sense’ile on lisandunud kaks esinejat: loovagentuuri &Co. tegevjuht Ørnulf Johnsen ja WPP Media Global Consultancy strateegia vanempartner Natalja Piiskoppel.
Making Sense’il esineb Oatly vaimne isa, kes soovitab sul turundustiimist loobuda
Tänavu 13.-14. novembril toimuv Making Sense’i konverents toob Tallinnasse John Schoolcrafti, kes lahkus hiljuti Oatly loovjuhi ametist. Just tema oli see, kes koos firma tegevjuhi Toni Peterssoniga pani aluse kaerajoogitootja legendaarsetele, iroonilistele ja ausatele reklaamidele.
Piletid müügil ja esimesed esinejad teada! Novembris toimuv Making Sense keskendub turundaja rollile tulevikus
Sügisene turunduse tippsündmus Making Sense toimub tänavu Eesti Rahvusraamatukogu (RaRa) vastrenoveeritud ruumides 13.-14. novembril. Esimesed esinejad on praeguseks teada, samuti saad soetada pileteid.
GALERII | Tuline Making Sense tõi kohale oma ala tipud. Leia end piltidelt!
Turunduskonverents Making Sense on selleks aastaks peetud. Esmakordselt kahepäevane sündmus leidis aset 6.-7. novembril PROTO avastustehases. Vaata piltidelt, mis kohapeal toimus!
Making Sense’i teise päeva kava on paigas: jututeemadeks on andmed, käitumisteadus, mõõtmine ja Ryanair
Making Sense’i turunduskonverents toimub juba järgmisel nädalal (6.-7. november) Proto avastustehases. Nüüdseks on paigas ka teise päeva kava. Vaata, kes esinevad ja millest nad räägivad!
Ryanair solvab ja kiusab sotsiaalmeedias inimesi ning see paistab kõigile meeldivat! Making Sense’il esineb ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht
Ryanairi sotsiaalmeedia on parajalt lõbus. Nad teavad, et nad pole maailma kõige luksuslikum lennufirma ning nad julgevad seda tunnistada, visates nalja nii enda kui ka klientide üle. Nali on vist vähegi öeldud, tegelikult trollitakse oma reisijaid. Rajust sotsiaalmeediast tuleb Making Sense’ile rääkima ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran.