Uudised
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Kärt Villmann: AI ei võta mitte kunagi inimese kohalolu ära
TULI taskuhäälingusse on külla jõudnud Kärt Villmann, kes on AD Angels partner ja disainer. Rääkisime Kärdiga ICOM Networki kuulumisest, disainitrendidest, AD Angelsi saamisloost ja paljustki veel!
Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Tanel Lillepalu: meil väikese riigina on suur eelis olla teerajaja
TULI taskuhäälingu külaline on seekord agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu. Juttu tuleb üritusturundajate müütidest, kliendi-agentuuri koostööst, aga ka ürituste ärajäämistest, jätkusuutlikkusest ning pekki-minemise õhtutest. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Eva Saar sponsorlusest: logode surnuaeda ei taha keegi ja turundajad on Eestis nii palju arenenud, et see enam ei köida
TULI taskuhäälingut külastas sel korral produtsent ning Baltimaade suurima džässfestivali Jazzkaar turundusjuht Eva Saar. Muidugi peatuti mainekal muusikaüritusel, kuid teemasid jagus kultuuriürituste turundamisest ja sponsorlusest kuni selleni, millist mõju avaldas koroona piletiostu harjumustele. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Rasmus Rask: „Ma ei usu ühte sähvatusse, vaid pidevasse panustamisse.“
Rasmus Rask on Eesti esimese ökojäätise La Muu tegevjuht ning üks asutajatest. Samuti on ta olnud mitmete teiste ettevõtmiste, näiteks Uuskasutuskeskuse, Kiusamisvaba Kooli, Avatud Kooli ja Bringbacki sünni juures. TULI taskuhäälingus tuleb sel korral juttu sotsiaalsete ettevõtete saamislugudest, keskkonnateemadest, La Muust ja paljustki veel! Toome väikese osa taskuhäälingust lugemiseks.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Urmas Villmann: „Kalev saab kasvama, aga andis ka hoogu Karl Fazerile.“
TULI taskuhäälingus käis külas Eesti reklaami suurkuju Urmas Villmann. Pikas vestluses puudutati rohkelt põnevaid teemasid – Kuldmunadest Cannes’ini ja pakenditest IT-meesteni. Toome lugemiseks põgusa osa intervjuust.
TULI TASKUHÄÄLING | Joel Volkov: „Reklaamiseadus on ajast ja arust.“
Üle veerandsaja aasta tegutsenud auhinnatud agentuuri Tank üks asutajatest ja reklaamiekspert Joel Volkov räägib ERALi, ETKALi, TULI ja Art Directors Club Estonia sünnilugudest ning reklaamiseaduse muutmise vajalikkusest. Samuti annab ta saatejuhi subjektiivsel hinnangul välja ühe seni vägevaima Grand Prix. Juttu tuleb muustki huvitavast, sealhulgas langevarjuhüpetest ja Teenusmajanduse Koja sündimisest.
TULI TASKUHÄÄLING | Johan Kallas: „Soovitus alustavatele disaineritele: toimetage ka enda brändide ja ettevõtetega – see sunnib hoopis teistmoodi mõtlema ja ka kliente paremini mõistma.“
Auhinnatud loovjuht ja disainer, Öölooma ja agentuuri Good Bits Studio üks vedajaid Johan Kallas jagab oma mõtteid ja kogemusi. Juttu tuleb disainitrendidest, liiga sarnastest loovlahendusest, kuidas portfoolio võiks olla avaldatud, mida valdkonna organisatsioonid ja liidud võiks veel ära teha, kas ja kui palju üldse osatakse lugusid jutustada ja paljust muustki huvitavast. Välja antakse ka n-ö Johani Grand Prix ja mitu lisaauhinda.
TULI TASKUHÄÄLING | Priit Liiv: “Olime esimesed, kes Barack Obamaga kokkuleppele said, aga teadsime, et taustal oli läbirääkijaid veel – oli ajaga võidujooks, kes saab enne esinemise välja kuulutada.”
Külas on Põhjamaade ja maailma ühe silmapaistvaima juhtimis- ning ärikonverentsi Nordic Business Forum partner ja tegevjuht Priit Liiv. Ta avab tänaseks üle kümnendi kvaliteetseid elamusi ja maailmakuulsaid esinejaid pakkunud konverentsi korraldamise tagamaid ning edasisi plaane.
TULI TASKUHÄÄLING | Tarmo Sikk: “Minu enda lemmikreklaamid on need reklaamid, mis ei ole veel tehtud.”
Viis aastat aasta agentuurides töötanud loovjuht, loovkirjutaja ning silmapaistev kalambuurimeister Tarmo Sikk räägib järjekordses TULI taskuhäälingus usalduse olulisusest suurepäraste loovlahenduste sünniks, tegemistest agentuuris Tabasco, Pakendikeskuse tabavatest lahendustest ning annab nõu reklaamimaailmas varbaid vette kastvatele noortele.
INTERVJUU | Eva Truuverk: 80% pakendi keskkonnasõbralikkusest sõltub disainifaasist
Rohetiigri asutaja ja eestvedaja Eva Truuverk räägib positiivsete muutuste elluviimise vajalikkusest, koostööst, õigustalgutest, tasakaalus majanduse mudelist ja juba kolmandat lendu alustanud Rohetiigri Akadeemiast.
TULI TASKUHÄÄLING | Madis Ots: “Ma ei suuda uskuda, et täiskasvanud inimestele tuleb selgitada, mis on metafoor.”
Kas sina oled taara usku? Eesti Pandipakendi uuest kampaaniast ja Lastefondi olulistest kampaaniatest, ühiskonna sotsiaalsest närvist ja paljust muust põnevast räägib reklaamiekspert ning Salama loovjuht Madis Ots. Taskuhäälingus annab Madis oma Grand Prix ühele silmapaistvale välismaa loovlahendusele.
TULI TASKUHÄÄLING I Kristjan Seema: meie DNA on olla inimeste jaoks olemas üle Eesti
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema räägib meie järjekordses taskuhäälingus järgmise aasta turunduseelarvest, uuest turunduskontseptsioonist, olulistest roheteemadest ettevõtluses ning annab välja n-ö Kristjan Seema Grand Prix silmapaistvaima turunduslahenduse eest.
TULI TASKUHÄÄLING I Margit Kotkas: „Lihtne ja inimlik – nii me disainime oma teenuseid, nii me teeme oma kampaaniaid.“
LHV turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juht Margit Kotkas räägib TULI taskuhäälingus tulemuslikust majasisesest turundus- ja kommunikatsioonitegevusest, väärtustest, uue perioodi turunduseelarvest, kriiside mõjust, kampaaniast „Tommy Cash on pangas“. Sealhulgas jagab soovitusi tulevastele praktikantidele ja turundusõpilastele.