Uudised
Case study: The Global Hack vaatas kriisist kaugemale, et luua lahendusi kriisijärgsele maailmale
12 000 inimest koroonaviiruse pandeemia vastases võitluses kokku toonud virtuaalne häkaton The Global Hack tõestas, et inimesed on valmis koonduma ja võimelised looma vaid nelja nädalaga oma söögilaua tagant maailma muutvaid lahendusi, mis ei aita meid üksnes nüüd, vaid ka tulevikus.
A/B test case study: ABC Kinga kampaania „ABC Queen“
Väga tihti kasutavad Eesti ettevõtted sotsiaalmeedia kanalites turundamiseks teleklippi, mis paremal juhul on ruudukujuliseks adapteeritud. Kas see on mõistlik? Sisuloome ja digiturunduse agentuuri VAAS digivaldkonna loovstrateeg Johannes Sepp viis ABC Kinga „ABC Queen“ kampaania raames läbi A/B testi, et selgitada välja parim ja kuluefektiivseim videoformaat bränditeadlikkuse tõstmiseks.
Case study: Rimi Eesti projekt Tarbime Targalt
Konkursil Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudnud Tarbime Targalt ei olnud pelgalt projekt ega veel vähem kampaania. Tegemist on Rimi pikaajalise püüdlusega juurutada targalt tarbimise mõtteviisi. Projekti tulemusel langes Rimi kauplustes suurte kilekottide müük aastaga 10% ja seda kasvava kliendiarvu juures. Kuuajalisel testperioodil, mil kõigis Rimides maksis õhuke kilekott 5 senti, langes kliendi vajadus õhukese kilekoti järele poole võrra – kahelt miljonilt ühe miljonini.
Case study: naistevastase vägivalla vastane kampaania „Meie aja kangelane”
Turunduskommunikatsiooni agentuur Havas otsustas pärast mullukevadist perevägivallaskandaali pea ees süngesse teemasse sukelduda. Tulemuseks oli Eesti ajaloo suurim tasuta sotsiaalkampaania, mis võitis ka konkursil Aasta Meediategu parima sotsiaalkampaania tiitli.
Case study: Eesti lennujuhtmiskeskuse värbamiskampaania „Taevavalvurid“
Telesaade kui värbamiskampaania: „Taevavalvurid“ pälvis konkursil Aasta Turundustegu 2019 eriauhinna silmapaistva tööandja brändingu eest. Paremat väljundit tööandja ja ameti tuntuse tõstmiseks kui enda loodud saateformaat Eesti vaadatuimas telekanalis on raske leida. Seda, et projekt õnnestus, kinnitavad väga head vaatajanumbrid, telekanali rahuolu, märgatav tuntuse kasv ning saatest leitud uued lennujuhid, kes meie õhuruumi turvama hakkavad.
Case study: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Lastefondi kampaania “Jäta üks asi ostmata” tunnistati tänavu Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võitjaks. Tulemused: püsiannetajate arv +29%, püsiannetuste summa +44%. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.
Case study. Kuidas Avatud Talude Päevale tuli sama palju inimesi kui laulupeole
Avatud Talude Päev on läinud iga aastaga
populaarsemaks, kasvades sel aastal kahepäevaseks ja kergitades külastuste
arvu juba müstilise 195 000ni. Kuidas käib tuntuse ja populaaruse
kasvatamine? Reklaamiagentuuri Creatum kaasasutaja, partner ja loovjuht Igor
Baturin annab aru.