Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/meieajakangelane-770x440.jpg 770w)
Case study: naistevastase vägivalla vastane kampaania „Meie aja kangelane”
Turunduskommunikatsiooni agentuur Havas otsustas pärast mullukevadist perevägivallaskandaali pea ees süngesse teemasse sukelduda. Tulemuseks oli Eesti ajaloo suurim tasuta sotsiaalkampaania, mis võitis ka konkursil Aasta Meediategu parima sotsiaalkampaania tiitli.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/taevavalvurid_001-1540x880.jpg 1540w)
Case study: Eesti lennujuhtmiskeskuse värbamiskampaania „Taevavalvurid“
Telesaade kui värbamiskampaania: „Taevavalvurid“ pälvis konkursil Aasta Turundustegu 2019 eriauhinna silmapaistva tööandja brändingu eest. Paremat väljundit tööandja ja ameti tuntuse tõstmiseks kui enda loodud saateformaat Eesti vaadatuimas telekanalis on raske leida. Seda, et projekt õnnestus, kinnitavad väga head vaatajanumbrid, telekanali rahuolu, märgatav tuntuse kasv ning saatest leitud uued lennujuhid, kes meie õhuruumi turvama hakkavad.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/03/Lastefond_Laikmaa1-1540x880.jpg 1540w)
Case study: Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Lastefondi kampaania “Jäta üks asi ostmata” tunnistati tänavu Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võitjaks. Tulemused: püsiannetajate arv +29%, püsiannetuste summa +44%. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/10/igor20baturin5-1540x880.jpg 1540w)
Case study. Kuidas Avatud Talude Päevale tuli sama palju inimesi kui laulupeole
Avatud Talude Päev on läinud iga aastaga
populaarsemaks, kasvades sel aastal kahepäevaseks ja kergitades külastuste
arvu juba müstilise 195 000ni. Kuidas käib tuntuse ja populaaruse
kasvatamine? Reklaamiagentuuri Creatum kaasasutaja, partner ja loovjuht Igor
Baturin annab aru.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-770x440.jpg 770w)
Case study: Kuidas kinkida Eestile juubeliks minimaalse eelarvega 100 000 uut geenidoonorit
Eesti
Geenivaramu kampaania “Kingime Eestile juubeliks 100 000 uut
geenidoonorit” pälvis sel kevadel avaliku sektori Aasta Turundustegu 2018 tiitli.
See kampaania näitas, et Eesti rahvast on võimalik
õigete sõnumitega ühise eesmärgi nimel liigutada. Lähemalt
räägib saavutusest Tartu Ülikooli Genoomikainstituudi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Annely Allik.