22.02.2022

Case study: vaimse tervise nõustamise kampaania

Agentuur La Ecwador annab ülevaate, kuidas sündis koostöös Sotsiaalkindlustusametiga vaimse tervise nõustamise kampaania.

Meie roll:

  • Digital

Klient:

  • Sotsiaalkindlustusamet

Ülesanne:

  • Vaimse tervise nõustamise kampaania

La Ecwadori tiim:

  • Idee ja strateegia: Heily Aavik
  • Copy: Helen Kaljusaar
  • Projektijuht: Rezete Karu
  • Kujundus: Jelizaveta Karavajeva
  • Videograaf: Urmas Salu
  • Sotsiaalmeedia ja PR: Anna-Leena Tae

Taust ja lahendus:

Vaimne tervis on täisväärtusliku elu juures vähemalt sama tähtis kui terve füüsis. Tihtipeale tunnevad abivajajad end liiga üksikult või jõuetult, et selles osas endale abi otsida.

Koostöös Sotsiaalkindlustusameti ja Vaimse Tervise Nõustamisega viisime läbi teavituskampaania, mille loovlahendusega julgustasime kõiki inimesi – kolleege kui ka lähedasi – märkama vaimse tervisega seonduvaid murekohti ning kasutama vajadusel lihtsasti kättesaadavaid vaimse tervise nõustamisvõimalusi – tasuta tugiliini ja videonõustamist www.palunabi.ee/vaimnetervis keskkonnas.

Loovlahenduses keskendusime teadlikkuse kasvatamisele läbi katusidee – sõnumitega „Küsi julgelt!” ning „Kuidas sul päriselt läheb?“

vaimnetervis veebitoo mockup1 1900x1444 2

vaimne tervis pea gif

vaimnetervis veebitoo mockup3 3840x1804 1

Meie agentuuri ülesanne oli lisaks loovlahendusele hoida kampaaniat nähtavana nii sotsiaalmeedias kui ka tavameedias – PR kajastustest Vaimse Tervise Nõustamise sotsiaalmeedia halduseni. Kokku saime kajastust mitmelpool eesti- kui ka venekeelses meedias – digiportaalides, raadios ja televisioonis.

Sihtgrupile suunatud artiklid ilmusid erinevates veebiväljaannetes ja digivoldiku kujul. Sotsiaalmeedias lõime elulisi ja kaasahaaravaid postitusi, kaasasime mitmeid mõjuisikuid, kes infot enda storydes jagasid ning kasvatasime äsjaloodud Vaimse Tervise Nõustamise Instagrami konto jäligjaskonda mitmekordselt.

Kampaania raames lõime ka raadioklipi ning kaks teleklippi – ühe klipi keskmes vaimse tervise nõustaja ja teises Juss Haasma, kes on ise kogenud vaimse tervise raskusi.

Kampaania laiema kajastuse saavutamiseks valmisid veel kaks videoseeriat teemadel „4 sammu vaimse tervise teekonnal” ja „Kuidas ära tunda elu raskusi?“, kuhu kaasasime mitmeid vaimse tervise spetsialiste ja avaliku elu tegelasi, kes on antud teemaga hästi kursis. Videoklipid läksid kasutusse sotsiaalmeedias, palunabi.ee veebikeskkonnas, digireklaamides ja erinevates avaliku meedia kanalites.

La Ecwador on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 90 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt