Uudised

Tallegg viib kõik enda tooted päikesekollasesse pakendisse
Kodumaine broilerilihatootja Tallegg viib oma pakendid brändiväärtustega kohasemaks ja muudab need päikesekollaseks. Senine heleroosa värske liha karp ning toodete värvilised etiketid lähevad järk-järgult üle sooja päikesekollasesse tooni, mis sobib suurepäraselt Talleggi äsja sõnastatud visiooniga.

Tele2 Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhib tänasest Annika Parm
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhina alustab 7. aprillist tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Annika Parm. Uue juhi eesmärk on viia Tele2 turundus veelgi kõrgemale tasemele ning siduda loovad ideed ja andmepõhine lähenemine viisil, mis pakub klientidele üha paremat kogemust.

INTERVJUU | Visit Estonia sõnumistrateegia autor Ryan Tym sõna jõust, Eestist, kestlikkusest ja utsitamisest
Turismi- ja loomemajanduse ettevõtjate konverentsil Roheline Laine astub teiste seas üles Visit Estonia sõnumistrateegia autor, tunnustatud brändikonsultant, strateeg, copywriter ja disainer, Londonis baseeruva brändinguagentuuri Lantern asutaja Ryan Tym.

KOGU GALERII | Leia end piltidelt! Kõik teed viisid Kultuurikatlasse ehk taaskord jagati parimatele mune
Tänavu saadeti Kuldmuna konkursile rekordarv töid ning peol oli rohkelt rahvast. Vaata, kes pälvisid auhinnad ja leia end piltidelt!

Aasta parimad turundustööd teada! Vaata, kes triumfeerisid Kuldmunal
Reedel peeti Kultuurikatlas legendaarse loovusfestivali Kuldmuna pidu, kus kuulutati välja möödunud aasta parimad turundustööd. 27. korda toimunud konkursil pärjati tublimaid turunduskommunikatsioonis, kommunikatsioonis, disainis ja meisterlikkuses ning üritusturunduses.

Kõik oluline, mida Kuldmuna peost teadma pead
Kuldmunad jagatakse Kultuurikatlas kätte täna. Kui sa pole lugenud ühtegi Kuldmuna-teemalist uudist, siis teeme sulle väikese ülevaate sellest, mis sind peol ootab, mida selga panna ja mis süüa saab. Kui sa oled uudiseid lugenud, siis ega kerge kordamine tee kunagi paha.

Kuldmuna varižürii 2025: nägime, kuidas loovus eri nurkade alt särab ja kuidas julged ideed päriselt lendavad
31. märtsil 2025 kogunes Fahlesse seitsmeliikmeline tudengite varižürii, et hinnata Kuldmuna konkursile esitatud turunduskommunikatsiooni töid. Ühise arutelu käigus valiti välja kampaaniad, mis paistsid silma julguse, loovuse, strateegilise lähenemise ja emotsionaalse mõjuga. Osalejad tõdesid, et see oli inspireeriv ja arendav kogemus, mis pakkus väärtuslikku sissevaadet Eesti reklaamimaastiku mitmekesisusse.

Ei saa prallele tulla? Delfi otseülekanne toob Kuldmuna peo koju kätte
Täna on see kauaoodatud päev, mil möödunud aasta parimate turundustööde eest jagatakse kätte Kuldmunad. Kui sa ei saa õhtul Kultuurikatlasse tulla, ära muretse, pidu jõuab sinuni Delfi vahendusel.

Uuring: millised sõnumid kõnetavad enim Eesti tarbijaid?
A. Le Coqi tellitud uuringu eesmärk oli selgitada välja, millised vastutustundlikkusega seotud sõnumid toodetel kõnetavad Eesti tarbijaid kõige enam. Uuringu tulemused näitasid, et tarbijatele on olulisemad sõnumid, mis on seotud tervisliku valiku ning koostisosade ja nende päritoluga.