Uudised
Stockmann Tallinna kaubamaja uueks juhiks sai Priit Peterson
Alates 2. septembrist 2024 juhib Stockmanni Tallinna kaubamaja Priit Peterson. Uue juhi peamine ülesanne on juhtida kaubamaja meeskonda ja arendustegevusi ning viia ellu Lindex Grupi ühtset strateegiat, kasutades maksimaalselt ära kohalikku äripotentsiaali.
ÜMARLAUD | Sotsiaalmeedia 2024. aastal: mis toob tulemusi ning mida on uut?
2024. aasta on jõudmas kolmanda kvartali lõppu ning tänavune aasta on olnud sotsiaalmeedia maastikul üllatavalt muutusterohke. Sõna võtavad Birgit Karus (NOH Production), Johannes Sepp (VAAS) ja Anni Kitsing (Nobel Digital).
PUHKUSELT TAGASI? | Pantvangid ja pisarad – loe Cannes’i lugusid, mis sul suvel kahe silma vahele jäid
Teame – suvel on muudki teha, kui tööle mõelda. Praeguseks oled ilmselt taas turunduslainel ning pakume sulle väikese järeleaitamistunni! Siit artiklist leiad hõlpsasti kõik lood, mis me tänavu Cannes Lions’ilt kirjutasime.
INTERVJUU | Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja: loovagentuur ei peaks tegema tööd nagu tehas ning projekte konveieril välja laskma
Miks on vaja loovagentuuril enda ajakirja? Milline on turunduse tulevik ja kuidas massist eristuda? Istusime kuumal suvehommikul Trickster Studios (varasem Zavod) kaasasutaja Karl Altrajaga maha ning arutasime, kuidas üks noor agentuur oma tööd teeb.
Veel jõuad! Loovusfestivalile Golden Drum saab töid esitada 4. septembrini
Kesk- ja Ida-Euroopa agentuuridele suunatud mainekas loovusfestival Golden Drum tähistab sel aastal 30. sünnipäeva. Tööde esitamine konkursile on avatud 4. septembrini. Auhinnad antakse üle pidulikul Golden Drumi galal, mis toimub 10. oktoobril Portorožis, Sloveenias.
INTERVJUU | AI ekspert Kristo Peterson: suur osa turundajatest jätab AI potentsiaali realiseerimata
“Kui sa igapäevaselt AI-ga ei tegele ning seda ei rakenda, on raske aru saada, mille näol on tegemist haibiga ja mis on see 10-20%, mis aitab turundajatel paremaid tulemusi saavutada,” räägib Kristo Peterson, kes on AI-ga tegelenud juba 2015. aastast. Septembris annab ta TULI liikmetele kaheosalise töötoa.
VAATA! Brand Capitali uuringust selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid
Täna, 28. augustil, avalikustati Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Sel aastal võistles seitsmes kategoorias 311 kaubamärki, millest finaali pääses 35. Võitjad kuulutatakse välja 20. septembril Riias toimuval turundussündmusel Baltic Brand Forum.