Uudised
VAATA SALVESTUST! Roheline TULI: koostöös suudame luua keskkonnasõbralikuma ja jätkusuutlikuma turundusmaastiku
Oktoobri alguses kogunesid TULI liikmed seminarile Roheline TULI, mis sel korral keskendus rohkemale kui ainult üritusturundusele. Luubi alla võeti reklaam, digi ja meedia ning arutleti, kuidas roheline turundus meie tööd mõjutab.
INTERVJUU | Elisa turundusüksuse juht Karin Kanepi: kumb on parem – kas see, et olime hästi loovad ja tegime tulemuse, või see, et tegime asja ära ja saime ka tulemuse?
Viimased 15 aastat Elisa brändi tüürinud turundus- ja kommunikatsioonijuht Karin Kanepi räägib igavesest soovist katsetada, AI-st, ehedatest brändidest ning tulemuskonkursist TULImust, mille žüriis ta tänavu on.
INTERVJUU | Apple’i ja HBO-ga töötanud loovjuht Mathias Appelblad: mulle tundub, et kliendi ja agentuuri vahel on väike keelebarjäär
Rootslase Mathias Appelbladi CV on võimas: ta on meisterdanud kampaaniaid brändidele nagu Apple, Volvo, Volkswagen, IKEA jne. Ja saanud nende eest ka vääriliselt autasustatud. Tema tööd on triumfeerinud Cannes Lionsil, Cliol ja teistel suurtel võistlustel, mida oskad ette kujutada.
CASE STUDY | Kuidas LinkedInis Eesti turul 200 000 euro väärtuses müüki tehti
2024. aasta juunis anti välja esimesed Balti B2B turundusauhinnad Golden Parrot. Kohtunike hinnangul oli juhtivate kampaaniate kategoorias väga tihe konkurents, kuid Combat Ready suutis tänu tugevale numbrilisele tulemusele võita lead generation kategoorias. Combat Ready paistis silma oma selge strateegia, muljetavaldavate tulemuste ja läbipaistva aruandlusega.
ARVAMUS | Madis ja Anu Aleksandra Ots: tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka halvakspanu
Näitleja, kes töötab ka väljaspool teatrit, pole mitte ainult vormilt ettevõtja, vaid ka loomult ettevõtlik, ja lisab professionaalina väärtust igasse töösse, millele pühendub. Möödunud nädalal saime kuulda ja lugeda, kui halb see võib olla, kirjutavad agentuuri Salama loovjuht Madis Ots ja tegevjuht Anu Aleksandra Ots.
INTERVJUU | Orm Oja: Eestis pole restoraniäris nii palju raha, et saaksin öösel ainult tänu sellele hästi magada
Tehnoloogiast (või õigemini vimmast selle vastu), Google’i arvustustest, Michelini tärnidest, turundusest ja muust säärasest räägime MasterChefi kohtuniku ning tippkokk Orm Ojaga. Isegi ühest kuulsast uroloogist jutustasime. Nii et haara aga lusikas ja hakka seda suppi helpima!
Ryanair solvab ja kiusab sotsiaalmeedias inimesi ning see paistab kõigile meeldivat! Making Sense’il esineb ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht
Ryanairi sotsiaalmeedia on parajalt lõbus. Nad teavad, et nad pole maailma kõige luksuslikum lennufirma ning nad julgevad seda tunnistada, visates nalja nii enda kui ka klientide üle. Nali on vist vähegi öeldud, tegelikult trollitakse oma reisijaid. Rajust sotsiaalmeediast tuleb Making Sense’ile rääkima ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran.
Mõtled Soome turule? 5 asja, millega turunduses arvestada
Soome on sageli esimene koht, kuhu Eesti ettevõtted ekspordiplaane tehes vaatavad. Loogiline ka, Soome on meile lähedal ja nii kiputakse uskuma, et ka äritavad ja kultuuriruum on meil sarnased, kirjutavad Petra Suominen ja Mervi Pirhonen NOH Productionsist.