Uudised

ARVAMUS | Joel Volkov: riigiasutustes on turundus ja kommunikatsioon jätkuvalt tugiteenus ning see tekitab probleeme
Miks riigiasutuste kommunikatsioon ja turundus alati kriitikutele hambusse jääb? Sellest kirjutab TULI juhatuse liige ning Tanki partner Joel Volkov.

Powerhouse kutsub mõtisklema, kuidas tõsta PR-teenuse hinda. Janek Mäggi: võib-olla teeb valdkond liiga piiratud ampluaaga tööd
17. oktoobril võõrustab kommunikatsioonibüroo Powerhouse kõiki TULI liikmetest huvilisi, et rääkida ja arutleda teemal “Kuidas tõsta PR-teenuse hinda?” Uurisime ettevõtte juhilt Janek Mäggilt, kellele üritus mõeldud on ning mida seal täpselt räägitakse.

INTERVJUU | Marek Reinaas Eesti reklaaminduse algusajast: kõik sõltus sellest, kui usutav sa mingi absoluutse jama mahamüümisel olid
Marek Reinaasiga on lõbus vestelda. Olgu teema kuitahes tõsine, paar nalja poetab ta ikka jutu sisse. Kunagise reklaamiärimehe ning praeguse riigikogulasega võtame ette Eesti 200 skandaalid, riigikogus oksendamise, mõttetud hallid pintsakud ning ajad, mil agentuurides töötasid inimesed, kes ei teadnud, mida nad teevad.

Tihe heitlus! Suurim konkurents vaba ametikoha nimel on turundussektoris
Võrreldes eelmise aastaga on ühele tööpakkumisele kandideerivate inimeste hulk märgatavalt kasvanud. Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus kõikide valdkondade tööpakkumistele keskmiselt 24 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number juba 39, näitab cvkeskus.ee statistika. Võrdlusena, 2020. aasta tervisekriisi ajal konkureeris ühe ametikoha nimel aga koguni 59 töövõtjat. Muideks, turunduses on see number praegu veelgi suurem.

Viis põletavat küsimust ja vastust TULImusta kohta
Võta oma kõige efektiivsemad tööd tagataskust välja – neid ootab tulemuskonkurss TULImust. Teist korda toimuvale mõõduvõtule saab projekte saata 25. oktoobrini. Võidupärjad asetatakse kaela 9. novembril. Konkursi algatajad, SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild vastavad kõigile tähtsatele küsimustele.

Case study: VAAS tegi Nikele eduka tööandja brändingu kampaania
Ei ole saladus, et aasta-aastalt on heade töötajate leidmine teenindussektorisse muutunud järjest keerulisemaks. Kindlasti on seda olukorda raskendanud ka möödunud pandeemia, mis tekitas jaekaubanduses töötamise ees hirmu ja ebakindlust. Sellele väljakutsele vastu seistes nägi Nike Baltikumis esimest korda vajadust viia töötajate leidmiseks läbi employer branding kampaania.

TULIUUS LIIGE | RMK: vähene teadlikkus tekitab paratamatult erimeelsusi
Tervitame TULI ridadesse uut liiget – Riigimetsa Majandamise Keskust! RMK kommunikatsiooniosakonna juhataja Triin Küttim räägib, mida arvata lageraiest, kuhu “kaovad” metsamüügi pealt teenitud miljonid, kui oluline on ettevõttes kommunikatsioon ning paljustki veel.

Uus Riigi Infosüsteemi Ameti kampaania põimib erinevaid AI-lahendusi
Oktoobri algusest jõudis erinevatele meediapindadele värske Riigi Infosüsteemi Ameti kampaania „Küberoht võtab tuttava näo. Juhi IT-vaatlikult!“, mis on suunatud Eesti väikese ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) juhtidele. Kampaania teeb silmatorkavaks erinevate AI-lahenduste kasutamine kampaaniasõnumi võimendamiseks. Suuremahulise kampaania loov- ja meediapartneriks on La Ecwador.

GALERII | Turundajad selgitasid taas välja parimad tennisistid
5. oktoobril said Tallinki Tennisekeskuses kokku turundajad, kes selgitasid omaseast parimad mängijad. Jagus emotsioone, pingelisi olukordi ning muidugi katkiseid reketeid. Lisaks emotsionaalsetele lahingutele networkiti ja ajati muid turundus- ja tennisejutte.

Uuringust selgusid tuntuimad agentuurid ning palju muud põnevat
Millised Eesti agentuurid on kõige tuntumad? Millised on turunduse suurimad väljakutsed? Mida tähendab klientide jaoks strateegiline partnerlus? Neile ja paljudele teistele küsimustele andis vastuse Rait Faktum & Ariko ja TULI koostöös läbiviidud uuring “Turundusagentuuride tuntus ja klientide rahulolu 2023″.