Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/mg_8879-1-e1715753144199-1540x880.jpg 1540w)
Kuidas vähendada digireklaamide CO₂ jalajälge kuni 10 korda?
Alates aprillist 2024 mõõdab Nexd oma klientide digikampaaniate CO₂ jalajälge lähtuvalt meedia emisioonide vähendamise eestkõneleja Scope3 andmetest ja mõõtmismetoodikast. Brändidel ja agentuuridel on nüüd võimalus reaalajas jälgida, kui palju vähendab Nexdi reklaamide loomine nende digikampaaniate CO₂ emissioone.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/ikea2-1-1540x880.jpg 1540w)
Otsid inspiratsiooni? Vaata möödunud aasta Eesti parimaid välireklaame
Turunduskommunikatsiooni kategoorias “6.5. Välimeediareklaam: Poster” jagati tänavu aasta Kuldmunal välja kuld, hõbe ja pronks, aga ka Rahumuna. Vaata, millised postrid olid kõige pilkupüüdvamad!
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-1400x800.png 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-770x440.png 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/eok-1540x880.png 1540w)
EOK turundusjuht Margus Kiiver: sport on võimas koht, kus lugusid jutustada
Kuidas spordi abil oma brändi turundada? Mis juhtuks, kui hasartmängukorraldajad sporti ei toetaks? Sellest ja muust räägitakse 21. mail toimuval hommikuseminaril “Sport kui turunduse kasutamata võimalus”.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/52471708482_43f77b478e_k-e1715583814363-1540x880.jpg 1540w)
INTERVJUU | Ready Player Me tegevjuht Timmu Tõke: inimesed pühendavad end liiga palju ideedele, mis ei tööta
Mis toimub virtuaalmaailmas? Kas varsti turundavad kõik brändid end avataride abil? Miks Zuckerbergi Metaverse nurjus? Sellest ja muust räägib virtuaalavatare loova ettevõtte Ready Player Me juht ja kaasasutaja Timmu Tõke.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-300x170.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sisevaade-arhitektuurivoistluse-voidutool-autorid-31-arhitektid-1540x880.jpg 1540w)
Tartu otsib loovagentuuri südalinna kultuurikeskuse brändiraamatu loomiseks
Tartu Linnavalitsus kutsub loovagentuure osalema konkursil, mille eesmärk on luua Tartu südalinna kultuurikeskusele brändiraamat koos visuaalse identiteediga.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/sander_maasik-770x440.jpg 770w)
ARVAMUS | Sander Maasik: programmilise reklaami mänguruum lähiaastatel suureneb
Kui Euroopas võib näha programmilise reklaami (Programmatic advertising) mahu kasvu, siis Baltikumi turumahust moodustab see praegu veel võrreldes suuremate turgudega marginaalse osa. See aga ei tähenda, et programmilise reklaami mõju või võimalusi võiks alahinnata.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/john-schnobrich-flpc9_vocj4-unsplash-1540x880.jpg 1540w)
Tagasivaade 2023. aasta reklaamiturule: enim kasvas välimeedia ja enim langes ajakirjade osakaal
Kantar Emori kokku pandud 2023. aasta kohalike meediakanalite reklaamipanuste netosummad näitavad koguturu reklaamimahuks 105,66 miljonit eurot. Võrreldes varasema aastaga oli kasv 7,6 protsenti. Summa sisse ei ole arvestatud otseposti ja reklaamikulutusi kinodes, mis lisaksid veelgi reklaamimahtu juurde.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/jake_farra_0092_raj3-2-e1714976202184-1540x880.jpg 1540w)
Vandeadvokaat Erki Fels: advokaadile on turundus väljakutse, sest usaldusteenust on raske reklaamida ja müüa
“Advokaat ei ole harjunud ennast turundama. See pole meie kutse loomulik osa. Ülikoolis büroo- ega isikubrändi turundust ei õpetata. Usaldusteenust ongi raske müüa ja reklaamida. See peab käima kuidagi nutikamalt, kui paari LinkedIni postituse punnitamine aastas. Aga kuidas?“ arutleb advokaadibüroo TGS Baltic vandeadvokaat Erki Fels.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/05/1920x1005_eda_fb-event-cover-1540x880.jpg 1540w)
Algas kandideerimine Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile
2. maist kuni 1. augustini 2024 saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile, et tunnustada Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid ning -mõjusid. Eesti Disainiauhinnad 2024 toob taas avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.