Uudised
TOP 20 | Tuvimask, Barbie ja esimene miljon ehk TULIkuumad lood aastast 2023
Milliseid TULI lugusid loetakse kõige rohkem? Panime kokku edetabeli 2023. aastal ilmunud intervjuudest, uudisnuppudest, pressiteadetest ja kõigest muust, mis oma tee TULI portaali leidnud. Kõige loetumate kirjatükkide TOP 20 on sinu ees. Head (taas)lugemist!
TULINE TARTU | Convertali juht Jaanus Lahe: kurb, kui turundajatele tähendab AI ainult ChatGPT kasutamist
TULI võttis ette väikese rongisõidu ning käis uurimas, kuidas veereb eluke meie tartlastest liikmetel. Esimesena saab sõna digiturundusagentuuri Convertal juht Jaanus Lahe. Räägime Tartust, töötajate leidmisest ning sellest, miks andmekasutus endiselt lapsekingades on.
INTERVJUU | Orangetime koostööst Coca-Colaga: nende silmis on Eesti Euroopa Silicon Valley
Sellest intervjuust käivad läbi nii Fred Jüssi, Silicon Valley, eestlaste mentaliteet kui ka Vormsi saar. Seda kõike Coca-Cola mekiga ning üritusturunduse kastmes. Orangetime’i juht Mikk Puurmann räägib, milline on nende koostöö Coca-Colaga ning utsitab Eesti üritusturundajaid veelgi suuremalt mõtlema.
TULIUUS LIIGE | Loovagentuur Jopp Creative juht Jan Henrik Pärnik: mõned kliendid on oma kanalites väga kinni, turundust peaks laiemalt vaatama
TULI-sse on lisandunud järjekordne uus liige – loovagentuur Jopp Creative. Ettevõtte juht Jan Henrik Pärnik tutvustab Tartust pärit agentuuri elu, kliente ja ambitsioone.
INTERVJUU | Bo Britt Peet jagab nippe, kuidas turunduse automatiseerimisega pihta hakata ning räägib, miks see oluline on
Bo Britt Peet on aidanud üles ehitada Bolti lifecycle marketing’i ehk elutsükli turunduse ja turunduse automatiseerimise. Praegu aitab ta vabakutselisena erinevatel ettevõtetel turundust automatiseerida. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt uurisid, millised ettevõtted peaks oma turundust automatiseerima, kuidas seda teha ja kui palju see maksma läheb.
INTERVJUU | Sir John Hegarty paneb turundusele puid alla: kui loed s*tta, lood s*tta
“Misasja, kuidas te ta siia meelitasite?” Umbes selliseid reaktsioone oli kuulda, kui Sir John Hegarty kinnitati Making Sense’i esinejaks. Mehe legendi staatusest annab märku see, et oma panuse eest reklaamimaailma on ta saanud sööri tiitli.
TULIUUS LIIGE | NOH Production: kui lähed välisturule suhtumisega, et leib sulle ja raha mulle, siis sa ei jõua kunagi koostööni
Millistes vanades mallides turundajad kinni on? Kuidas pürgida välismaale? Kas minna brändiga TikToki või mitte? Sellest ja muust räägime Turundajate Liidu värske liikme NOH Productioniga. Sõna saavad turundusagentuuri asutaja ja tegevjuht Birgit Karus ning partner Mervi Pirhonen.
INTERVJUU | Swedbanki jätkusuutlikkuse juht Maris Riim: ära jäta tegemata lihtsalt seepärast, et sa pole ideaalne
Kolm aastat tagasi plaanis Eesti ühe juhtiva telekomi ettevõtte brändijuhina töötanud Maris Riim karjääripööret. Ta tajus, et aina enam ristus tema igapäevaelu rohelise, kestlikkuse, jätkusuutlikkuse ja ESG teemadega. ESG? Jah. Inglise keeles environmental, social and governence ehk eesti keeli keskkonna-, sotsiaal- ja ettevõttejuhtimise aspektid, mis aitavad viia meid jätkusuutlikule rajale. Marise viis see taipamine Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuhiks.
INTERVJUU | Tippjuht Kai Realo: massidele müümine on minu hobi
Suurest burgerist, väikestest tõbrastest ning sellest, miks juhtimine on nagu turundamine, jutustame hinnatud tippjuhi Kai Realoga. Ragn-Sellsi boss ning Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine räägib turundusest tuliste silmadega – see on tema kirg!
INTERVJUU | Anu Ubaud: mind üllatab siiani, et ettevõtted arvavad, et ajakirjandus peab igast nende loost huvitatud olema
Kuidas saada oma jätkusuutlikkuse uudist meediasse? Making Sense’i konverentsil räägib sellest soomlanna Anu Ubaud, maineka ajalehe Helsingin Sanomat endine peatoimetaja ning brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations kaasasutaja.