Uudised

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: brändid on nagu inimesed, kui keegi räägib ainult iseendast, siis üldiselt ei jaksa ega taha teda kuulata
Ära lipitse. Mõtle inimestele. Ole leidlik. Need on mõned juhtnöörid, mis aitasid Tabascol neljandat aastat järjest – ning kokku viiendat korda – võita aasta reklaamiagentuuri tiitli, tänavu tassiti kontorisse ka Grand Prix.

TULIUUS LIIGE | Megapiksel: pärast suurt probleemi lähevad asjad natuke paremaks
TULI portaal teeb ajalugu! Nimelt on esimest korda ajaloos uue liikme intervjuu videoformaadis. Megapiksel räägib, millega nad igapäevaselt toimetavad, kuidas välismaistel turgudel askeldavad ja paljustki veel.

INTERVJUU | Ready Player Me tegevjuht Timmu Tõke: inimesed pühendavad end liiga palju ideedele, mis ei tööta
Mis toimub virtuaalmaailmas? Kas varsti turundavad kõik brändid end avataride abil? Miks Zuckerbergi Metaverse nurjus? Sellest ja muust räägib virtuaalavatare loova ettevõtte Ready Player Me juht ja kaasasutaja Timmu Tõke.

Vandeadvokaat Erki Fels: advokaadile on turundus väljakutse, sest usaldusteenust on raske reklaamida ja müüa
“Advokaat ei ole harjunud ennast turundama. See pole meie kutse loomulik osa. Ülikoolis büroo- ega isikubrändi turundust ei õpetata. Usaldusteenust ongi raske müüa ja reklaamida. See peab käima kuidagi nutikamalt, kui paari LinkedIni postituse punnitamine aastas. Aga kuidas?“ arutleb advokaadibüroo TGS Baltic vandeadvokaat Erki Fels.

INTERVJUU | Aasta disainiagentuur Neway: meil peab olema nii hea tiim, et kui kunagi toimuks disainiagentuuride MM, oleksime võimelised võitma
Aasta disainiagentuuri tiitel reisis tänavu pealinnast välja. Tunnustuse tassis Kuldmunalt Tartusse Neway. Selle asutaja ja juht Jaan Naaber ning bränditiimi juht ja COO Arnika Kajaste räägivad intervjuus, mis neile võidu tõi ning kuidas teha tööd, mis prügikastis ei maandu.

INTERVJUU | Urmas Sõõrumaa: nagu oma äris, hakkab ka turunduses kõik minust pihta
Eesti üks tuntumaid ärimehi Urmas Sõõrumaa (62) jutustab intervjuus, mis on alati tema esimene küsimus turundajatele, mis element peab igas kaubamärgis olemas olema ning kuidas ta on oma ettevõtete brände loonud. Muidugi räägime Eesti Olümpiakomitee presidendiga ka spordist.

INTERVJUU | Anu Saagim oma brändist: sellest kuradi piimavannist ma välja ei uju
Ütled piimavann, mõtled Anu Saagim. Uurisime Kuldmuna ühelt õhtujuhilt, kuidas jõuda omal alal tippu. Piimavanni kõrval räägime bravuuritariga umbrohust, Rohelistest, brändingust ja reklaamidest, kus Anu osalenud on. Tuleb välja, et ega ta neid väga ei mäleta.

INTERVJUU | Zoosemiootik Siiri Tarrikas räägib loovusest: inimesel võib loovuse osas takistuseks saada oma erilisuse ja üleoleku rõhutamine
Teame, et inimesed on loovad. Aga kui loovad on loomad? Ja kas nende originaalsetest ja põnevatest mõtetest on meil midagi õppida? Räägime sel teemal Tartu ülikooli semiootika ja kultuuriteooria nooremteaduri Siiri Tarrikasega.

INTERVJUU | Linnaruumiaktivist mitte_tallinn: aeg, kus poed jagavad loteriiga autosid, aga samade kaupluste ümbrused on koledad, võiks läbi saada
Paljud brändid näevad end positiivsete muutuste toojatena ning maailmamuutjatena. Haarasime kinni sotsiaalmeedias tegutseva anonüümse linnaruumiaktivisti mitte_tallinna nööbist ning palusime tal mõtiskleda, kuidas ettevõtted saaksid linnaruumi parandada.

ÜMARLAUD | Kuidas ära tunda hea ja halb kliendisuhe? Asi hakkab hapuks minema, kui emb-kumb hakkab ülevalt alla vaatama
Kliendi ja agentuuri suhtes on oluline mõista mõlemat osapoolt. Kuidas tunda ära hea kliendi ja agentuuri suhe ning lahendada projekti käigus tekkinud probleeme?

INTERVJUU | Limpa mänedžer: lõpetasin kliendiga sisu kinnitamise, nüüd on 100 laigi asemel 4000
Nägin mõnda aega tagasi ülipopulaarset TikTokki, kus lumelabida vars läbistas armastatud limonaadisea Limpa keha. Tegemist ei olnud Limpa vihavaenlase loodud sisuga, vaid põssa ametliku kontoga, mis alatasa erinevaid riukaid täis. Uurisime agentuuri Taevas digiloovjuhilt – ja Limpa mänedžerilt! – Susann Kõomäelt, kas tänapäeval peabki bränd end sotsiaalmeedias “ära tapma”?

TULIUUS LIIGE | Swedbanki turundusjuht Arno Pae: suur osa panga turundamisest on võitlemine teadmiste laiendamise nimel
Petturitest, reklaamiseadusest, investeerimisest ja muust räägib värskelt Turundajate Liiduga liitunud Swedbanki turundus- ja müügiosakonnajuht Arno Pae.

INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Aive Hiiepuu: kliendist ei tohi kümne küünega kinni hoida, see tapab loomingulisuse
Kuldmuna PR-žürii selgitab parimad tööd välja Aive Hiiepuu terava pilgu all. Rääkisime temaga kliendisuhetest, autopiloodist ja sellest, kas turundus ja PR on üheks sulandunud.