Uudised
INTERVJUU | Anu Ubaud: mind üllatab siiani, et ettevõtted arvavad, et ajakirjandus peab igast nende loost huvitatud olema
Kuidas saada oma jätkusuutlikkuse uudist meediasse? Making Sense’i konverentsil räägib sellest soomlanna Anu Ubaud, maineka ajalehe Helsingin Sanomat endine peatoimetaja ning brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations kaasasutaja.
TULIUUS LIIGE | Celebrate Group: tunneme Eesti turul puudust millestki kreisist
Kus on Eesti kreisid meelelahutajad ja miks ei saa üritusturundaja öelda, et Netflix on kurjast? Seda räägib TULI värske liige Celebrate Group. Üritusturundusagentuuri juhivad õde-venda Merily ja Taago Heinmaa, kes mõlemad täidavad ettevõttes partneri ja projektijuhi rolli.
GOLDEN DRUM | Loovjuht Anze Jereb: oleme mitmes žüriis vaadanud Eesti videoreklaame ja arutlenud, kas need on naljakad või mitte
Sloveen Anze Jereb külastas Golden Drum festivali esimest korda 1993. aastal ja on reklaaminduses töötanud enam kui 25 aastat. Täna on ta digiagentuuri Leavingstone loovjuht ja töötanud maailma eri paikades. Leidsime festivalil aja, et rääkida erinevates kultuuriruumides kohanemisest, ajatajust ja Eesti reklaamist.
TULIUUS LIIGE | T1 turundusjuht Kertu Rooma: oleme õnnelikud, et kliendid on uue kontseptsiooni hästi vastu võtnud ja põnev teekond jätkub
Kuidas kulgeb T1 ümbersünd? TULI värske liikme loos räägime Kertuga, millele keskus kommunikatsioonis rõhub, kuidas oma mainet parandada ning kas nad kaotasid Hot Lipsi erootikamaailma avamisega kliente.
INTERVJUU | Janika Ritson: edu toob mitte suur rahakott, vaid pühendunud meeskond ja loovad ideed
Mullu võidutses TULImustal projekt nimega “Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon”, mis oli parim tulemusturunduse kategoorias ning haaras endale ka Grand Prix. Töö teinud Agenda PR-i partner Janika Ritson jagab soovitusi, milline on hea TULImusta töö.
TULIUUS LIIGE | Nexd vallutab Aasiat: tahame tekitada mõtteviisi, et reklaamid pole pahad, nõmedad ja igavad
Samsung, Disney, Carlsberg, IKEA, Lego, McDonald’s, Gucci, Volkswagen, Burberry, Chanel, Dior, Armani. Tavaliselt pole hea artiklit nimekirjaga alustada, aga teeme TULI uuele liikmele Nexdile erandi.
SUUR LÕPUINTERVJUU | Fraktal paneb uksed kinni. Tajo Oja: tahtsime lõpetada enne, kui entusiasm kaob
Novembri keskpaigas astuvad Fraktali töötajad viimast korda Tallinna vanalinnas asuvasse kontorisse. Rohkelt Kuldmune ning teisi auhinde võitnud tunnustatud disainiagentuur lõpetab. Ettevõtte partnerid Tajo Oja ning Martin Voltri annavad aru, miks selline otsus tehti.
INTERVJUU | Marek Reinaas Eesti reklaaminduse algusajast: kõik sõltus sellest, kui usutav sa mingi absoluutse jama mahamüümisel olid
Marek Reinaasiga on lõbus vestelda. Olgu teema kuitahes tõsine, paar nalja poetab ta ikka jutu sisse. Kunagise reklaamiärimehe ning praeguse riigikogulasega võtame ette Eesti 200 skandaalid, riigikogus oksendamise, mõttetud hallid pintsakud ning ajad, mil agentuurides töötasid inimesed, kes ei teadnud, mida nad teevad.
TULIUUS LIIGE | RMK: vähene teadlikkus tekitab paratamatult erimeelsusi
Tervitame TULI ridadesse uut liiget – Riigimetsa Majandamise Keskust! RMK kommunikatsiooniosakonna juhataja Triin Küttim räägib, mida arvata lageraiest, kuhu “kaovad” metsamüügi pealt teenitud miljonid, kui oluline on ettevõttes kommunikatsioon ning paljustki veel.
TULIUUS LIIGE | Kantar Emor: Eesti turundajad võiksid uutele asjadele rohkem avatud olla ning rohkem katsetada
Miks pole Eesti turundajad maailmas esirinnas? Miks on see amet jube keeruliseks läinud? Millesse suhtuvad Eesti ja Läti tarbijad pragmaatilisemalt kui ülejäänud Euroopa? Sellest räägivad TULI värske liikme, uuringuettevõtte Kantar Emor ärisuuna juht Aivar Voog ning konsultant ja Tallinna Ülikooli turunduse lektor Alar Pink.
Disainmõtlemise treener Jane Oblikas: vajame turundajaid, kes näitavad tarbijale, millise jalajälje iga ost maailma jätab
Disainmõtlemise treener ning disainibüroo Design Minds asutaja Jane Oblikas räägib, kuidas suurele tarbimisprallele kriips peale tõmmata ning milline on turunduse tegelik jalajälg.