Uudised

Alina Kester: hea reklaam ei ole agentuuri, vaid ettevõtte nägu
Liveni loovjuht Alina Kester, kes kuulub ka ettevõtte juhatusse, räägib kinnisvara turundamisest kriisiajal ning selgitab, miks nad oma turundusraha praegu vaid Eesti meediakanalitesse suunavad.

Dalton: PR ja digiturundus on lahutamatud
„Oluline on, et kampaaniate elluviimise järel ei lõppeks tegevus kajastuse kokkuvõttega, vaid tulemuste analüüsiga, mille järel liigutakse edasi ja tehakse järeldusi, mida vaja järgmisena teha,“ ütleb kommunikatsioonibüroo Dalton juht Ivo Kallasmaa.

Gert Lee: Agentuur on vajalik seal, kus on konkurents
„Lühiajalised kampaaniad tekitavad lühiajalisi efekte, aga need ei akumulueeru pikaajaliseks. Et akumuleeruks, on vaja kasvatada ka brändi ehk anda põhjendus, miks üht toodet või teenust teisele eelistada,“ räägib Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee.