Uudised

Swedish Matchi esindaja: risk ja kahju aetakse tihti sassi, aga need pole samad asjad
Möödunud nädalal toimunud Making Sense “Riski piiril” rääkisid oma tegevusest ja turundusest ettevõtted, kel on ühed või teised reklaami- või tegevuspiirangud. Sõna sai ka Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident Patrik Hildingsson.

INTERVJUU | Kristiine ja Rocca al Mare keskuste turundusjuht Helina Leif: kindlasti ei saa turundust keerulisel perioodil alahinnata
Cityconi hallata on kaks Tallinna kaubandusklassikut: Rocca al Mare ja Kristiine keskused. Nende turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif rääkis TULI-le, mida 2024. aastast oodatakse ning kuidas majandusolukord ning käibemaksu tõus tarbijat mõjutavad.

TULIUUS LIIGE | Stebby turundusjuht Kristiina Tamm: töötaja heaollu investeeritud euro toob kuni kuus eurot tagasi
Mida pakub hea tööandja töötajale? Kas tasuta pitsa motiveerib inimest? Meie värske liikme Stebby turundusjuht Kristiina Tamm räägib, kas hüvesid saab liiga palju olla ning kuhu valdkond areneb.

TULIUUS LIIGE | HONA.marketing: pakkusime klientidele garantiid, et kui me tulemusi ei paranda, maksame neile raha tagasi
“Kui oled kunagi saanud Eva from Bolt Food meile, siis mina olen Eva,” muigab TULI värske liikme HONA.marketingi asutaja ja juht Georg Svidlov.

2. OSA | Bedwettersi poisid: halb turundus on hästi pika vinnaga, mõju avaldub alles aastate pärast, kui su kaubamärk on lörtsitud
Rokkbändi Bedwettersi turundajatest kitarristid Rauno Kutti ja Mihkel Mõttus räägivad intervjuu teises osas, miks töökuulutuste vaatamine tekitab tunde endale kurku oksendada. Ja nojah, eks jutuks tuleb ka TikTok, lohakad turundajad, läbipõlemine ja kõik muu, mis vestluse ajal põnev tundus.

TULIUUS LIIGE | Gjensidige: norralased on rohkem kindlustususku kui baltimaalased
TULI esimene kindlustusseltsist liige Gjensidige on pika ajalooga ja tegutsenud Põhjamaades enam kui 200 aastat. Vestlesime nende õdusas kontoris turundus- ja kommunikatsioonijuhi Marianna Elksnin-Valdiga norralaste ja eestlaste erinevustest, turundusest, aga ka kindlustuste võimalustest ja tiimis töötamisest.

1. OSA | Bedwettersi poisid: me ei pea olema viisakad ega tublid, vaid veidi üle võlli. Meediale see meeldib
See oli 2007. aasta külm jaanuar. Olime MTV Eesti meeskonnaga tulnud Viljandisse, sest meie partnerlus Noortebändiga kohustas. Nüüd ajasin mööda Viljandi kultuurimaja koridore taga seda noort ja lahedat napaka nimega bändi, mis tol õhtul kõigist konkurentidest üle sõitis ja žürii südamed vallutas. Ma pidin saama Bedwettersi välkintervjuuks kaamera ette. Saingi.

TULIUUS LIIGE | Sinisilm Films: meie eesmärk on ka alati ise areneda ja kuulda, kuidas näiteks Tallinkil laevadega läheb või mismoodi Pro Kapital arendusi teeb
Sinisilm Films on turul tegutsenud pea kümme aastat ja selle ajaga teinud põnevaid projekte nii Eestis kui ka välismaal. Kes nad on? Mis on nende eesmärk? Nendele küsimustele vastab ettevõtte asutaja Marten Merila.

ÜMARLAUD | Mida ootavad agentuurid 2024. aastast? Maailm on julgete päralt, kindlasti mängitakse turul positsioonid ümber
Uuel aastal uue hooga. Kuidas agentuurid 2024. aastaks valmistuvad? Mida nad teevad sel aastal teisiti, et oma töötajaid ja kliente hoida? Kuidas agentuurid suhtuvad hinnatõusu? Nendele ja mitmetele teistele küsimustele vastavad Tiina Marandi (Good Bits Studio), Karl Multer (Tabasco), Liis Oper (Intense growth HUB) ja Urmas Lilleorg (Division).

INTERVJUU | Mihkel Raud: armastame mõelda, et eestlased on innovaatilised, mobiilsed ja moodsad, aga paljudes asjades oleme jõledalt maas
Kuidas tutvustada Mihkel Rauda? Muusik? Kirjanik? Saatejuht? Superstaarisaate terava keelega kohtunik? Või hoopiski sisulooja nagu teatab tema LinkedIn? Igatahes, Mihkliga võib suhelda mitmetel teemadel, aga keegi ei kipu kunagi turundusest pärima. Parandame selle vea ning võtame ette persoonibrändi, pungi, igava turunduse, raadio ja Epp Kärsini.

INTERVJUU | Brändidisainer Chris Shirley: uudishimu kliendi vastu muutub järjest olulisemaks
Chris Shirley on idu- ja kasvuettevõtetele disaini- ja turundusteenuseid pakkuva stuudio Haus of Hiatus asutaja ning endine kuningliku merejalaväe komando ohvitser, sõjaväepolitsei ihukaitsja ja BBC nõunik. Muuhulgas on tema nimel Guinnessi maailmarekord üle Atlandi ookeani sõudmise eest ning ta on läbinud kurikuulsa 250-kilomeetrise Marathon des Sables kõrbejooksu. sTARTUp Day ärifestivalil üles astuv Shirley jagas festivali blogis mõtteid turundusest, loodusseiklustest ja spordi rollist sotsiaalsete muutuste edendamisel.

Sweep pidi Londonis tõestama, et nad pole kiri Nigeeriast
Sweepiga käib kaasas teatud müstilisuse loor. Agentuur on veidi üle paari aasta vana, kuid selle tegemistest ülemäära palju avalikkusele ei kostu. Nüüd on aeg küps, et rääkida hiljuti MM Grupi rüpest lahkunud ettevõtte esimesest suurest rahvusvahelisest projektist.

TULIUUS LIIGE | PS Music Agency räägib nublu näitel, kuidas teha muusikust bränd
nublu on nüüd (peaaegu) TULI liige! Õigemini, Turundajate Liiduga liitus PS Music Agency, mille hoole all on Eesti üks menukaim artist nublu ning mis korraldab suviti Pärnus toimuvat Beach Grind festivali. Hiljuti oma 15. sünnipäeva tähistanud ettevõttega räägime eespool mainitud nimedest, aga ka lollidest ideedest ja brändingust.