Uudised
INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.
INTERVJUU | Aasta kliendi Bolti brändijuht: hea idee on ära põhjendatud totter idee
“Poolteist aastat tagasi tegime asju, mida inimesed ei märganud. Nüüd meid märgatakse,” räägib Kuldmunal aasta kliendi tiitli võitnud Bolti brändijuht Maksymilian Malicki. Just nii kaua on Max – nagu teda Boltis teatakse – ettevõtte majasisest loovtiimi juhtinud. Intervjuus räägib Poolast pärit mees, kuidas ideed sünnivad, miks need võiks kiiksuga olla ning keda ta sooviks näha rohelise tõuksiga sõitmas.
Kuldmuna grand prix võitnud Taifuun kompromissidest: kuldne kesktee on vahel helekollane
Taifuuni kontoris tervitab külastajaid laual lesiv Kuldmunade kuhi. Hiljuti toimunud konkursilt lahkuti koguni kolme kulla, kahe hõbeda ning ühe pronksi ja erimunaga. Rääkimata La Muu Säästupirniga võidetud grand prix’st!
Ümarlaud agentuuride tunnihindadest: ei tea, mis enese alahindamise taak see selline on, millest on paljudel raske üle saada
Inflatsioon kõlab viimasel ajal väga paljudes vestlustes. Kuidas saavad keerulises olukorras hakkama reklaamiagentuurid? Võtsime luubi alla, millest sõltub tunnihind ning kas see on ikka piisavalt kõrge, et keerulises olukorras toime tulla? Sõna saavad neli juhti: Igor Baturin Creatumist, Marge Kari Tankist, Helen Roonet Imagine\TBWAst ja Nele Laev Havas Creative’ist.
Eesti kuulsaim internetiturundaja Peep Laja: ameeriklane sünnib ja mõtleb, et minu turg on 350 miljonit inimest, eestlane mõtleb, et äge oleks Tallinnas midagi müüa
Turundaja Peep Laja on endale LinkedInis kokku krabanud muljetavaldava hulga jälgijaid – üle 56 000! Kuidas see õnnestus ja mis mees ta üldse on? Texase osariigi pealinnas Austinis elav Peep tegi oma hommikusi asjatamisi ning rääkis selle kõrvale elust, väärtustest ja muidugi turundusest.
TULIUUS LIIGE | Tallink Grupi brändi-ja turundusjuht Kristi Männik: öeldakse, et ajalooga suured brändid on aeglased, aga kriisiaastad pöörasid selle ringi
Millal sa viimati Helsingis või Stockholmis käisid? Pärast selle artikli lugemist tuleb võib-olla isu. TULI värske liikme Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik räägib, mida kriis ettevõttes muutis, miks neil on majasisene turundustiim ning kuidas tänapäeval brändi ehitada.
TULIUUS LIIGE | Sweepi juht ja partner Siim Nikopensius: maailm on muutunud, aga enamik agentuure ajab asju vanaviisi
Värske TULI liikme Sweepi sisenemine Eesti turundusmaastikule tekitas parajalt elevust. Agentuuri juht ja üks partneritest Siim Nikopensius räägib, kuidas stardikiirendusega rahul ollakse, miks peab rohkem kliendi peale mõtlema ning mida peab tegema, et meie loovtööstus suguvõsa sünnipäevaks ei muutuks.
INTERVJUU | Harry Kõrvits loovkirjutaja tööst: kogu aeg on uus võistlus ja oodatakse uusi tulemusi. Kui neid ei tule, hakkab läbipõlemine
Kuldmuna 25. sünnipäeva eel on enda ja turunduse seostest rääkinud mitmed säravad tegijad. Seekord saab sõna pikalt copywriter’ina töötanud muusik ja näitleja Harry Kõrvits. Miks ta oma töövestlusel Volvodest jutustas? Loe ja saad teada.
INTERVJUU | Kuldmuna õhtujuht Genka tööst Saku Õlletehases: see oli kampaaniate hiilgeaeg
Reedel Estonia kontserdisaalis toimuvat Kuldmuna juhivad Evelin Võigemast ja Genka. Viimane neist meenutas TULI-le oma seikluseid reklaami- ja turundusmaailmas. Hinnatud räppar on töötanud copywriter’ina ning olnud pikalt Saku Rocki tootejuht. Saame teada, milliseid kaht toodet ta alati Westmani ärist ostis ning milliseid prille ta enne Kuldmuna taga otsis.
INTERVJUU | Kuldmuna järelpeol esinev NOËP: vahel nokitsen kaks päeva TikToki klipiga ja mõtlen, millega küll tegelen
Reedel Kuldmuna järelpeol esinevat NOËPi ehk Andres Kõpperit tunnustati hiljuti Eesti muusikaettevõtluse auhindadel hea sotsiaalmeediasisu eest. TULI-le räägib ta, kuidas tema TikTokid sünnivad, mida Eesti turundajad silmas pidada võiks ning mis talle ebamugavust valmistab.
INTERVJUU | TMW konverentsil esinev Markus Linde jagab nippe, kuidas reklaami õiget muusikat valida
Mida teha, et kokku satuks õige bränd ja õige muusika? Sellest räägib Markus Linde. Neljapäeval Tallinn Music Weeki konverentsil esinev sakslane on muusika ja reklaami kokkupuutepunktis kogemusi kogunud juba ligi 20 aastat.
TULIUUS LIIGE | Advokaadibüroo TGS Baltic: reklaamiseaduse muutmisest ei piisa inimeste käitumise mõjutamiseks
Kas reklaamiseadust oleks tarvis karmistada või hoopiski lõdvemaks muuta? Kuidas Eesti advokaadid isikubrändi ehitavad ning kuidas üldse üht advokaadibürood turundada? Sellest räägivad TGS Balticu turundus- ja kommunikatsioonijuht Heleri Michalski ning reklaamiõigusele spetsialiseerunud vandeadvokaat Mari Anne Rohtla.