Uudised

INTERVJUU | Rahakratt: varem telliti firmapeole kolm kasti viina ja Arnold Oksmaa, nüüd tellitakse mind
Rahakratt on see tuvimaskiga tüüp, kes käib ajaleheveergudel ja konverentsidel rahast rääkimas. Magalarajooni sendibloger, kelle blogi on valitud korduvalt Eesti parimaks. Moneyfesteerija ja finfluencer, kelle vara väärtus on ligi 700 000 eurot. Kuid seekord ei tuhni me tema portfellis, vaid räägime enese pildil hoidmisest ja eristumisest.

INTERVJUU | Soomes töötav kunstiline juht Pauline Marie Korp: loovinimeste vastutus on teha brändile midagi, mis loob väärtust, mitte ei ole spämm
“Soomes on loovmõtlemine rohkem hinnas kui Eestis. Seda nii kaudses kui ka otseses mõttes, sest selle eest ka makstakse rohkem. Eestis on raske põhjendada, miks sa 20 tundi ühte ideed mõtled,” räägib põhjanaabrite agentuuris Bob the Robot leiba teeniv Eesti loovtöötaja Pauline Marie Korp.

TULIUUS LIIGE | Good Bitsi tegevjuht Tiina Marandi: kliendid on öelnud, et teeme üht asja teistmoodi
Good Bits on uue ajastu agentuur. Mis see täpselt tähendab? TULI värske liikme tegevjuht Tiina Marandi räägib, kuidas ettevõte sündis, millised on plaanid ning mis muudab nad eriliseks.

INTERVJUU | Sisulooja ja turundaja Anni Rahula: turunduses tehakse liiga palju otsuseid egode ja nartsissismi pealt
“Ma pole ammu sellist ärevust tundnud,” ütleb Anni Rahula. 14 000 Instagrami jälgijaga sisulooja, turundaja ning jalgpallikohtunik. Närveerima ei pane mitte intervjuu – neid on elus ikka ette juhtunud –, vaid tõsiasi, et ta üritab vestluse ajal tuleva aasta juulis Helsingis toimuvale Coldplay kontserdile pileteid osta.

INTERVJUU | Woola turundusjuht Katheriin Liibert: tugev bränd aitab inimeste südameid võita
Katheriin Liibert on turundusjuht arvukalt auhindu pälvinud iduettevõttes Woola, mis toodab lambavillast pehmendavaid pakendeid. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Liibertiga, miks on oluline välja selgitada oma klientide päris probleemid, kuidas oma brändiga teiste hulgast eristuda ning miks on turundusjuhina oluline aeg-ajalt müügikõnedes osaleda.

INTERVJUU | Golden Drumi president Mojca Briščik: loovuseks peame leidma viisi, kuidas vahel rajalt kõrvale kalduda
Valdkonda ootavast talendikriisist, loovusest, tehnoloogiast ning festivalist endast jutustas TULI-le Golden Drumi president Mojca Briščik. Kesk- ja Ida-Euroopa riikidele avatud reklaamikonkurss jagab tänavu auhindasid 9.-10. oktoobril Sloveenias. Töid saab esitada 1. septembrini.

TULIUUS LIIGE | Apotheka: kõik, kes julgevad teha turundust, kus hind ja bränd on tasakaalus, saavutavad varem või hiljem eelise
Kuidas pääseb turundaja hinnasõja nõiaringist? Sellest, edukultusest ning apteegi laiemast tähendusest jutustavad meile TULI värske liikme Apotheka turundusjuht Piia Pundi ning Magnum kontserni turundusjuht Maarja-Liis Toomik.

TULIUUS LIIGE | Mainor Ülemiste: turunduseelarved hoiame kontrolli all, kuid arendusi pausile ei pane
Turundusest, brändingust, lennukitest, rongidest ja autodest räägime Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Liivika Lapiga, kelle hoole all on ka Ülemiste City’t arendava Mainor Ülemiste turundus.

TULIUUS LIIGE | Philip Morris: maadleme kogu aeg murega, mis on reklaam ja mis teavitus
Sigarettidest, veipimisest, teadusest ja reklaamiseadusest vestleb meiega TULI värske liikme Philip Morris Eesti välissuhete juht Margit Pulk. Muuhulgas saab teada, mis on ettevõtte selle sajandi suurim väljakutse.

TULIUUS LIIGE | Elsavie turundusjuht Anneli Nurk: meie suurim vastutus on, et me ei muutuks brändiks, kes ütleb kaheldavaid asju
Ükski meie artikkel pole niivõrd palju rääkinud kõhu mikrobioomist, kui see, mida sa just loed. TULI värske liikme Elsavie turundusjuht Anneli Nurk jutustab sellest, miks nad ei taha rõhuda välimusele, vaid tervisele; kuidas mehi rohkem arsti juurde saada ja mis asjaga nad õigupoolest tegelevad.

INTERVJUU | Eesti noored Cannes Lionsil: teiste solvamine pole enam naljakas
Taeva Pesamuna tänavused tšempionid Jana Saastamoinen ja Aleksander Väär lendasid jaanipäeva eel Cannes’i, et osaleda sealsel konkursil Young Lions. Prantsusmaa palmide all võitu ei tulnud, kuid mõtteainet pakkus maailma tähtsaim loovusfestival küllaga.

INTERVJUU | Adacti asutaja Kalev Kärpuk: ükski klient, kes on võrrelnud meid ja konkurente, pole valinud konkurente
Ürgsest soovist mängida, USA-sse laienemisest ning sellest, kuidas saada klientideks Gucci ja Starbucks, jutustab turundusidu Adact asutaja Kalev Kärpuk. Muuhulgas selgub, miks peab Kalev Adacti oma valdkonnas maailma juhtivaks ettevõtteks.

19 AASTAT CANNES’IS | Marika Jahilo: Cannes pole enam koht, kus teadmisi hankida, vaid kus network’ida ning see peabki nii olema
Cannes’i loovusfestivali aitab meil mõtestada Marika Jahilo, kes on viimased 19 aastat olnud Cannes Lions’i ametlik esindaja Eestis. Mis on ajaga muutunud, mida räägiti tänavu ning kuidas käituda, kui sul on 500 ärikingitust, mida pole kuhugi panna?