Uudised
TULIUUS LIIGE | Kasvuagentuur Intense growth HUB: üks asi on paljudel ettevõtetel täiesti sassis
Alexela, Euronics, Maxima ja Atria. See on vaid väike valim TULI värske liikme Intense growth HUBi klientidest. Klassikalise meediaagentuurina alustanud ettevõte muutis paar aastat tagasi oma kontseptsiooni ning sellest ajast peale ollakse kasvuagentuur.
INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Krista Must: Eestis tehakse tasemel PR-i, kuid vahepeal töötatakse autopiloodil
Kuldmuna 25. sünnipäeval juhib PR-žüriid Krista Must, kommunikatsiooniagentuuri Corpore nõukogu liige ja konsultant. Intervjuus peatume keskkonnal, Eesti PR-i seisul ning sellel, kuidas töid hästi esitada.
INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Villem Valme: parimates töödes on irratsionaalne element sees
Kas reklaamfilmid marginaliseeruvad ja kus on kõik head raadioklipid? Kuldmuna audio- ja videožürii esimees, Tanki loovjuht Villem Valme, jagab vastuseid. Aga räägime ka koostööst ja Dan Põldroosist.
INTERVJUU | Vabakutseline turundaja Sandra Raju: mingi hetk oli tunne, et kui mul pole Instagrami, siis mis mul üldse on?
Suunamudija, turundaja, arengutreener, spordientusiast – Sandra Raju saab kirjeldada päris mitmete sõnadega. Aastast Instagrami pausi pidav rõugelanna räägib pikas intervjuus oma isikubrändist; miks ta ei salli sõna “tasakaal” ning sellest, et tööandjad ei tohiks töötajalt oodata kaheksat produktiivset töötundi päevas.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Piia Põldmaa: pakendi headuse juures on palju rohkem aspekte kui lihtsalt esteetiline välimus
Üht kahest Kuldmuna disainižüriist juhib Taeva kunstiline juht ning ADC Eesti esindaja Piia Põldmaa. Kuidas meie disain elab ning mis näoga Piia supermarketites ringi käib ja pakendeid vaatab?
TULIUUS LIIGE | Uus Maa turundusjuht Kaie Kass Agcay: turunduse mõõtmine on väljakutse, kui samaaegselt on töös väga erinevad online ja offline kanalid
TULI katuse alla on jõudnud värske liige, Kinnisvarabüroo Uus Maa. Intervjuus räägib turundusjuht ja juhatuse liige Kaie Kass Agcay maaklerite elust ning sellest, mis teeb kinnisvara turundamise keeruliseks.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Kaarel Grepp: turundajad võiks vaadata peeglisse ja mõelda, et ei pea nii tõsine olema
Alustame Kuldmuna žüriide tutvustamist! Esimesena saab sõna reklaamižürii esimees, AGE Creative (loov)juht Kaarel Grepp. Räägime sellest, milline Eesti reklaam aastal 2023 on ning mida saaks paremini teha?
INTERVJUU | Trickster Studios: kui ei ole noori, kes lähevad pea ees seintest läbi, siis agentuur ei toimi
Kuidas teha kogu maailmale selgeks, et kogu maailm vajab koristamist? Kuidas ja kas on võimalik olla keskkonnasõbralik reklaamiagentuur? Sellest ja muust räägivad Maailmakoristuspäeva pikaajalise partneri Trickster Studios (endine Zavod) juhatuse liige Tauno Loodus ning loovstrateeg Silvar Laasik. Jah, muidugi peatume ka nimevahetusel ning Zavodi uuel elul.
INTERVJUU | Märt Jõesaar: tehnoloogia kasutamisega ei tasu hiljaks jääda, mõne aasta pärast olete lootusetult maas
Pöörastest algoritmidest, personaliseeritud veebist, andmete turvalisusest ning sellest, kas telefon kuulab meid pealt või mitte, räägib intervjuus TULI liikme LeverUp’i äriarenduse juht Märt Jõesaar.
TULIUUS LIIGE | MM Grupi turundusjuht Tiina Lepisk: kriitika asemel võiks märgata, et oleme Eesti kapitalil põhinev ettevõte
Raamatutest vanadekodudeni, kinodest kassi mänguasjadeni. TULI värskeima liikme MM Grupi ampluaa on tõesti erakordselt lai. Ettevõtte turundusjuht Tiina Lepisk räägib äri ja oma töö köögipoolest.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Tanel Lillepalu: meil väikese riigina on suur eelis olla teerajaja
TULI taskuhäälingu külaline on seekord agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu. Juttu tuleb üritusturundajate müütidest, kliendi-agentuuri koostööst, aga ka ürituste ärajäämistest, jätkusuutlikkusest ning pekki-minemise õhtutest. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Eva Saar sponsorlusest: logode surnuaeda ei taha keegi ja turundajad on Eestis nii palju arenenud, et see enam ei köida
TULI taskuhäälingut külastas sel korral produtsent ning Baltimaade suurima džässfestivali Jazzkaar turundusjuht Eva Saar. Muidugi peatuti mainekal muusikaüritusel, kuid teemasid jagus kultuuriürituste turundamisest ja sponsorlusest kuni selleni, millist mõju avaldas koroona piletiostu harjumustele. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.