Uudised

INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Martin Rauam: meid märgatakse välismaal, aga me ei oska ise eriti eksportida
Kuldmuna üritusturunduse žüriid juhib Jolose partner Martin Rauam. Intervjuus räägib ta, kuidas sai rallisõitjast üritusturundaja; milline on valdkonna tulevik ning kuidas Kuldmunale hästi töid esitada.

INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: meie konkursil saavad noored luua täpselt selliseid töid, nagu nad ise tahavad
Kuldmuna pole ainult vanadele kaladele, vaid ka kõigile noortele reklaamihuvilistele. Alla 26-aastastele loodud Taeva Pesamuna konkurss toimub taas ja toimub võimsalt. Esikohatiim sõidab võistlustulle Cannes’i reklaamifestivali noortekonkursile. Žürii esimees, Taeva strateeg Gert Lee, annab põgusas intervjuus nii mõnegi vihje, millele tuleks sel aastal tähelepanu pöörata.

UX/UI ja Kuldmuna | Disaineri roll on pideva uue otsing, kuid kaduda ei tohi keskkonna mugavus ning omapära
Kolmandat aastat järjest jagatakse Kuldmune ka UX/UI kategoorias. Rääkisime spetsialistidega, miks on see oluline, mis valdkonnas toimub ja mis tulevik toob.

INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Bruno Palmik: kui sa hindad disaini ainult enda järgi, siis kuhu valdkond areneb?
Kuldmunal valib parimatest parimaid taas kaks erinevat disainižüriid, üht neist juhib Optimisti kunstiline juht Bruno Palmik. Rääkisime Brunoga kriitikast, disainitülidest, tasemest ja auhindadest.

TULIUUS LIIGE | RAIT Faktum & Ariko projektijuht: meie turundus on isiklik suhtlus, nii saab rohkem öeldud
Kuidas teha kõige täpsemaid fookusgrupi uuringuid? Miks enne valimisi nii palju küsitlusi on vaja? Neile ja teistele küsimustele vastab TULI värske liikme, turu-uuringu firma RAIT Faktum & Ariko projektijuht Christelle Ester.

INTERVJUU | Kuldmuna digižürii juht Anne Muldme: turunduse loovus ja vabadus on löögi saanud
Digimaailmas kipub efektiivsus loovusest tähtsam olema, kuid nii ei peaks olema, arvab Kuldmuna digižürii juht Anne Muldme. Varasemalt nii Telia, TalTechi kui ka Postimehe turundust juhtinud naine räägib, kuidas Eesti digiturundus talle paistab.

INTERVJUU | Bolti turundaja Marleen Kubits räägib, mida TikToki ja Snapchati reklaamide puhul silmas pidada
Marleen Kubits on Global Performance Marketing Manager Eesti ühes edukaimas idufirmas Bolt, kus ta haldab makstud reklaame digikanalites üle kogu maailma, kokku 45 riigis ja 500 linnas. Turunduspodcastis grit. jagas Marleen oma õppetunde, kuidas teha edukamaid TikToki ja Snapchati reklaame.

TULIUUS LIIGE | Kasvuagentuur Intense growth HUB: üks asi on paljudel ettevõtetel täiesti sassis
Alexela, Euronics, Maxima ja Atria. See on vaid väike valim TULI värske liikme Intense growth HUBi klientidest. Klassikalise meediaagentuurina alustanud ettevõte muutis paar aastat tagasi oma kontseptsiooni ning sellest ajast peale ollakse kasvuagentuur.

INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Krista Must: Eestis tehakse tasemel PR-i, kuid vahepeal töötatakse autopiloodil
Kuldmuna 25. sünnipäeval juhib PR-žüriid Krista Must, kommunikatsiooniagentuuri Corpore nõukogu liige ja konsultant. Intervjuus peatume keskkonnal, Eesti PR-i seisul ning sellel, kuidas töid hästi esitada.

INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Villem Valme: parimates töödes on irratsionaalne element sees
Kas reklaamfilmid marginaliseeruvad ja kus on kõik head raadioklipid? Kuldmuna audio- ja videožürii esimees, Tanki loovjuht Villem Valme, jagab vastuseid. Aga räägime ka koostööst ja Dan Põldroosist.

INTERVJUU | Vabakutseline turundaja Sandra Raju: mingi hetk oli tunne, et kui mul pole Instagrami, siis mis mul üldse on?
Suunamudija, turundaja, arengutreener, spordientusiast – Sandra Raju saab kirjeldada päris mitmete sõnadega. Aastast Instagrami pausi pidav rõugelanna räägib pikas intervjuus oma isikubrändist; miks ta ei salli sõna “tasakaal” ning sellest, et tööandjad ei tohiks töötajalt oodata kaheksat produktiivset töötundi päevas.

INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Piia Põldmaa: pakendi headuse juures on palju rohkem aspekte kui lihtsalt esteetiline välimus
Üht kahest Kuldmuna disainižüriist juhib Taeva kunstiline juht ning ADC Eesti esindaja Piia Põldmaa. Kuidas meie disain elab ning mis näoga Piia supermarketites ringi käib ja pakendeid vaatab?

TULIUUS LIIGE | Uus Maa turundusjuht Kaie Kass Agcay: turunduse mõõtmine on väljakutse, kui samaaegselt on töös väga erinevad online ja offline kanalid
TULI katuse alla on jõudnud värske liige, Kinnisvarabüroo Uus Maa. Intervjuus räägib turundusjuht ja juhatuse liige Kaie Kass Agcay maaklerite elust ning sellest, mis teeb kinnisvara turundamise keeruliseks.