Uudised
INTERVJUU | Loomaaia CVI loonud disainiagentuur Polaar: disain on ühe konkreetse hetke võimaluste parim tulemus
2021. aastal korraldas Disainikeskus konkursi Tallinna Loomaaia uue identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis agentuur Polaar. Kadri-Maria Mitt, üks CVI loojatest, avas meile konkursi tagamaid: kes või mis neid motiveeris ja kuidas valiti uus logo. Sealhulgas rääkisime, kuidas Polaaril viimastel aastatel läinud on ja milline on ettevõtte saamislugu.
SUUR AASTALÕPUINTERVJUU | TULI tegevjuht Anniken Haldna: liidus on lihtne valem – koos sünnib alati midagi suuremat kui üksi
Meil on seljataga hea aasta. Liikmeid lisandus rohkelt, eduka debüüdi tegi TULImusta konkurss, hubaselt möödus Making Sense’i konverents, uuenes Kuldmuna arhiiv. Tegevjuht Anniken Haldna annab ülevaate sellest, mis tänavu toimus ja mida uuel aastal oodata.
MINDSHARE 25 | Tegevjuht Maarja Kaalep: ärge unustage brändi emotsionaalset poolt ja pöörake tähelepanu sellele, mis on numbrite taga
Robotid, lõputu mõõtmine ja töökas kuller! Meediaagentuur Mindshare sai tänavu veerandsajandi vanuseks. Sel puhul mõtisklesid ettevõtte tegevjuht Maarja Kaalep ning äriarendusjuht Markko Sojonen selle üle, mis meediaagentuure ees võib oodata. Aga muidugi viibime ka olevikus ning meenutame minevikku.
TULIUUS LIIGE | Hundred Agency: edu jaoks on vaja natuke juhuseid ja õnne, aga ennekõike ikka teadmisi ning väga head tiimi
Hundred on agentuur, kes kahe aastaga on suutnud korda saata nii mõndagi. Ikka positiivses võtmes. Nad on tegusad Eestis ning juba kanda kinnitanud ka välismaal. Hundred Agency tegevjuht ja digistrateeg Egert Tüll toob välja, mis on ettevõtte edu saladus, mida ta arvab suurest digiagentuuride hulgast ja selgitab, miks digiagentuure üldse vaja on.
REKORDSAAK! Eesti toob ADC Euroopa festivalilt koju lausa 11 autasu
Nii hästi pole eesti disaineritel Art Directors Club Euroopa (ADC*E) festivalil kunagi läinud, seekordseks saagiks jäi 3 hõbedat ja 8 pronksi. Saavutuse üle mõtisklevad ADC esindaja Eestis Piia Põldmaa ning disainikategooria žüriisse kuulunud Meelis Mikker.
TULIUUS LIIGE | Üritusturundusagentuur HYPE: uhke sündmuse asemel on järjest rohkem olulisem vaba keskkond, kus inimesed end hästi tunnevad
Pärast tervisekriisi liigub maailm järjest rohkem inimlike brändide poole. Emotsioonid, hoolivus, vahetu suhtlus ja sünergia – see on see, mida inimesed vajavad, et end kolleegi ja kliendina hästi tunda. Vähemalt nii arvab Neeme Kari, TULI värske liikme, üritusagentuuri HYPE kaasasutaja ja tegevjuht.
ÜMARLAUD | Teadmatus, võimalikud tootmispausid ja värske vaade ehk mainekad Eesti ettevõtted mõtisklevad kriisi üle
Kriisist ja raskest talvest on praeguseks rohkelt räägitud ning küll jõutakse veel rääkida. Seda, mis saab, ei tea keegi. Palusime tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhtidel olukorra üle arutleda. Kuidas muutub sel keerulisel ajal nende turundus?
INTERVJUU | Andreas Kaju META ja Rud Pederseni ühinemisest: saame uueks arenguetapiks energiat ja inspiratsiooni
Eile sai avalikuks, et Euroopa suurim avalike suhete ja kommunikatsiooniettevõte Rud Pedersen Group omandas osaluse Meta Advisory Group’is (META). Tehingu käigus ühinesid hinnatud PR-agentuur META ning Rud Pedersen Eesti. META kaasasutaja ning ühinenud ettevõtte juhtivpartner Andreas Kaju avas põgusas intervjuus tehingu tausta.
TULIUUS LIIGE | Disney Baltikumi turundusjuht Sille Ruus: raskel ajal võidab see, kel on rohkem pakkuda ja selles osas on Disney+ eelisseisus
Miki Hiir on nüüd TULI liige! Mitte päris, aga põhimõtteliselt. TULI värske liikme The Walt Disney Company Baltikumi turundusjuht Sille Ruus räägib intervjuus, kuidas on startinud juunis Eestisse jõudnud Disney+ ning mis voogedastuse maailmas üldse toimub.
Kuidas oma reklaamiga Vene propagandalehti vältida ja mida teha, kui sa peaks sinna ikkagi sattuma
Ikka ja jälle kuuleb sellest, kuidas mõnda ettevõtet reklaamitakse Venemaa propagandasaitidel, viimati ületasid uudiskünnise sellistele lehtedele jõudnud riigiasutused. Meediaagentuuri MediaCom Estonia digitaalmeedia osakond selgitas, miks mõned reklaamid satuvad kohtadesse, kus nad ei peaks olema ning mida teha, et selliseid olukordi vältida.
Milestone Events ja Jolos pääsesid rahvusvahelisel tippkonkursil finaali
BEA World Festival on suurim ja tuntuim üritusturunduse sektori auhindamisüritus, mis pakub kõigile osalejatele võimalust näha peamiselt Euroopa ja maailma paremaid üritusi ja projekte, luua valdkonnasiseseid suhtlusvõrgustikke, õppida uusi äristrateegiaid ja suundumusi inspireerivate ettekannete ja tehniliste töötubade kaudu.
Eesti agentuurid – Jolos ja Milestone Events – pääsesid mainekal konkursil finaali. Suhtlesime sel teemal Maris Altsoo (Milestone Events), Martin Rauami (Jolos) ning Melissa Mühlbergiga (Jolos).
INTERVJUU | PR-konsultant Andres Vaher Katari MMist: kui oled ninapidi kraavis, ei saa tervele maailmale kuulutada, et sa pole kraavis
Andres Vaher (47) kirjutas 27 aastat järjest spordist, elas ühest võistlusest teiseni, kalpsas ühest higisest saalist teise. Viimased paar aastat on ta töötanud PR-konsultandina kommunikatsioonibüroos Dalton. Meile rääkis ta oma uuest elust, Heiki Nabist ja otseloomulikult eile alanud jalgpalli MMist.
INTERVJUU | Madis Ots: kas sina oled juba taara usku?
Eesti üks (au)hinnatumaid loovjuhte, karikaturist, reklaamiekspert, agentuuri Salama üks asutajatest ja nagu hiljutisest Rock FM-i saatest selgus, ka „kapirokkar“ Madis Ots jagab mõtteid viimastel aastatel tähelepanu alla sattunud turundustegudest.