Uudised

INTERVJUU | Trickster Studios: kui ei ole noori, kes lähevad pea ees seintest läbi, siis agentuur ei toimi
Kuidas teha kogu maailmale selgeks, et kogu maailm vajab koristamist? Kuidas ja kas on võimalik olla keskkonnasõbralik reklaamiagentuur? Sellest ja muust räägivad Maailmakoristuspäeva pikaajalise partneri Trickster Studios (endine Zavod) juhatuse liige Tauno Loodus ning loovstrateeg Silvar Laasik. Jah, muidugi peatume ka nimevahetusel ning Zavodi uuel elul.

Värsked tuuled Convertali omanikeringis: meie missioon on viia Eesti ettevõtted maailmakaardile
Digiagentuuris Convertal toimusid jaanuari lõpus vangerdused. Digiteenuste juht ja partner Christina Värno räägib lähemalt, mis aset leidis ning mida see igapäevaselt kaasa toob.

INTERVJUU | Märt Jõesaar: tehnoloogia kasutamisega ei tasu hiljaks jääda, mõne aasta pärast olete lootusetult maas
Pöörastest algoritmidest, personaliseeritud veebist, andmete turvalisusest ning sellest, kas telefon kuulab meid pealt või mitte, räägib intervjuus TULI liikme LeverUp’i äriarenduse juht Märt Jõesaar.

TULIUUS LIIGE | MM Grupi turundusjuht Tiina Lepisk: kriitika asemel võiks märgata, et oleme Eesti kapitalil põhinev ettevõte
Raamatutest vanadekodudeni, kinodest kassi mänguasjadeni. TULI värskeima liikme MM Grupi ampluaa on tõesti erakordselt lai. Ettevõtte turundusjuht Tiina Lepisk räägib äri ja oma töö köögipoolest.

TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Tanel Lillepalu: meil väikese riigina on suur eelis olla teerajaja
TULI taskuhäälingu külaline on seekord agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu. Juttu tuleb üritusturundajate müütidest, kliendi-agentuuri koostööst, aga ka ürituste ärajäämistest, jätkusuutlikkusest ning pekki-minemise õhtutest. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.

TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Eva Saar sponsorlusest: logode surnuaeda ei taha keegi ja turundajad on Eestis nii palju arenenud, et see enam ei köida
TULI taskuhäälingut külastas sel korral produtsent ning Baltimaade suurima džässfestivali Jazzkaar turundusjuht Eva Saar. Muidugi peatuti mainekal muusikaüritusel, kuid teemasid jagus kultuuriürituste turundamisest ja sponsorlusest kuni selleni, millist mõju avaldas koroona piletiostu harjumustele. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.

INTERVJUU | Taavi Kotka: kuni oma esimest miljonit teenid, on töö ülioluline, pärast saad aru, et muu elu on ka olemas
Taavi Kotkat raha ei huvita, ta tahab maailma muuta. Edukas ettevõtja, kunagine Webmedia boss ning e-residentsuse üks autoritest räägib pikas intervjuus sellest, mis teda käivitab. Peatume ka Kotka uuel idufirmal KOOS, e-residentsuse sünnil, sõna mõjul ning maailma parimal unerohul. Jututeemasid jätkub rohkelt.

TULIUUS LIIGE | Digitrükikoda Metroprint: klient ei vali tavaliselt keskkonnasõbralikumat varianti, sest see on kallim
Nüüd on siis seegi käes. TULI seltsi on lisandunud esimene (digi)trükikoda – Metroprint! Rääkisime Metroprindi turundusjuhi Kristel Ullaga trükikuradist, kõrgsageduslikust keevitusest, loodusest, töölistest ja paljust muust. Nii et kui oled kunagi tahtnud teada, kuidas trükikojas elu käib, siis siin on sinu võimalus.

Agentuur häk Dubaid vallutamas
Häk mõistis möödunud kevadel, et majandust ootab langus. Pandi pead kokku, veidike nuputati ning otsustati, et oleks aeg kiigata välismaa poole. Ikka selleks, et käive oleks stabiilsem ja kasv jätkuks. Otsustati küsida loomeettevõtluse toetust – EAS pani ettevõtmisele 75 000 euroga õla alla.

TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Rasmus Rask: „Ma ei usu ühte sähvatusse, vaid pidevasse panustamisse.“
Rasmus Rask on Eesti esimese ökojäätise La Muu tegevjuht ning üks asutajatest. Samuti on ta olnud mitmete teiste ettevõtmiste, näiteks Uuskasutuskeskuse, Kiusamisvaba Kooli, Avatud Kooli ja Bringbacki sünni juures. TULI taskuhäälingus tuleb sel korral juttu sotsiaalsete ettevõtete saamislugudest, keskkonnateemadest, La Muust ja paljustki veel! Toome väikese osa taskuhäälingust lugemiseks.

TULIUUS LIIGE | Get Shot Filmsi peaprodutsent Laura Reimann: tööd pole vähemaks jäänud, aga klientide vajadused on muutunud
Vestlusest TULI värske liikme Get Shot Filmsi peaprodutsendi Laura Reimanniga kooruvad muuhulgas välja teemad nagu hea iseloomuga kanad, merehaigus ja maailmakuulus popstaar. Suuresti räägime aga sellest, kuidas välismaale reklaame teha, kuidas käituda kui klient liiga palju nõuab ning milline üldse produtsendi elu on.

TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Urmas Villmann: „Kalev saab kasvama, aga andis ka hoogu Karl Fazerile.“
TULI taskuhäälingus käis külas Eesti reklaami suurkuju Urmas Villmann. Pikas vestluses puudutati rohkelt põnevaid teemasid – Kuldmunadest Cannes’ini ja pakenditest IT-meesteni. Toome lugemiseks põgusa osa intervjuust.