Uudised
TULIUUS LIIGE | Eesti Kontsert: klassikaline muusika ei ole eliitkunst, proovime seda turunduse abil inimkeelde tõlkida
TULI värske liige Eesti Kontsert korraldab aastas tuhatkond (!) üritust ja mitut suurt festivali. Tohutu kogus head muusikat, mida turundada. Kuidas seda teha? Eriti olukorras, kus kultuurivaldkonna eelarved on kõike muud kui suured ning klassikaline muusika tundub pigem vanema generatsiooni pärusmaa.
INTERVJUU | Eva Truuverk: 80% pakendi keskkonnasõbralikkusest sõltub disainifaasist
Rohetiigri asutaja ja eestvedaja Eva Truuverk räägib positiivsete muutuste elluviimise vajalikkusest, koostööst, õigustalgutest, tasakaalus majanduse mudelist ja juba kolmandat lendu alustanud Rohetiigri Akadeemiast.
TULIUUS LIIGE | Tele2 turundusjuht Tiina-Mall Vannastu: väljakutse ei ole teha parimat klienditeenindust, vaid muuta klienditeeninduse mainet
Mässamisest, klienditeeninduse väärtustamisest, vaimsest tervisest ja muust räägib TULI värske liikme Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu. “Emotsioon on parem kui seisev vesi,” kirjeldab semiootika haridusega naine Tele2 julgeid reklaame.
TULI 100. LIIGE | Luminori turundus- ja brändijuht Silja Aav: suurettevõtetes on alati turundusosakonnad, aga võib-olla see on probleem
“Ma ei lähe enam kunagi suurettevõttesse, turundusse ega retail’i,” ütles naerupahvaka saatel praegune Luminori Baltikumi turundus- ja brändijuht Silja Aav, kui teda esmakordselt Luminori tööle kutsuti. “Nüüd istun siin ja söön kõiki oma sõnu!”
INTERVJUU | Ajuteadlane Jaan Aru räägib loovusest: tee tööd, näe vaeva ja mine oota mullivannis häid ideid
Mida peaks iga ettevõte oma uuele töötajale kinkima? Kuidas saab agentuur töötajaid loovamaks muuta? Mitu korda kasutab ajuteadlane Jaan Aru selle intervjuu jooksul sõna Jacuzzi? Kohe saad vastuse neile – ja veel kümnetele tähtsatele – küsimustele.
TULIUUS LIIGE | Suunamudija Paula Lill: TikTok on lihtne, räägi inimestega ja oledki või sees
Kuidas saada TikTokis ühe videoga 76 000 vaatamist? Tuleb välja, et jalgratast selleks leiutama ei pea. Peab ainult korra tanklas käima. TULI uus liige Paula Lill – esimene suunamudija meie hulgas – räägib kohe lähemalt.
TULIUUS LIIGE | ibise turundusjuht Elen Kahro: Eesti hotellidel on aeg kasvatada iseloomu
Hommikusöögist ja vastuvoolu ujumisest, koroonast ja igavatest hotellidest, arvustustest ja teepakenditest. TULI tuliuue liikme ibis Tallinn Center hotelli turundusjuhi Elen Kahroga sai vesteldud mitmetel teemadel, kuid kõige rohkem tuli jutuks keskkond.
INTERVJUU | Kommunikatsioonijuht ja lektor Mart Soonik: alati on ühiskonnas mingisugust ebaselgust natuke rohkem kui selgust
Mart Soonik on suure kogemusega kommunikatsioonijuht, kes tegutseb praegu nii ettevõtjana kui ka avalike suhete lektorina Tallinna Ülikoolis. Intervjuus TULI-le räägib ta poliitilisest lahmimisest, suhtekorralduse olulisusest, üliõpilastest ning sektori tulevikust.
Tutvume TULImusta žüriiga: eriti tähtsaks muutub efektiivsus siis, kui majanduskasv aeglustub ja tulevik on ebakindel
“Fantastiline võimalus”, “hädavajalik” – TULImusta žürii on konkursi osas igatahes positiivselt meelestatud. Aga kes žüriisse kuuluvad? Tutvustame liikmeid ning laseme neil kõigil vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad.
TULIUUS LIIGE | häk agentuuri juht Einar Tiimla: kui klient midagi soovib, siis see ei pruugi olla see, mida ta tegelikult vajab
TULI pardale on tulnud full-stack turundusagentuur häk, kes on turundusmaailmas askeldanud enam kui neli aastat ning kelle ambitsioonidel ei ole piire. Agentuuri tegevjuht Einar Tiimla avab häki tagamaid ning selgitab tänu millele on nad teinud kiire edasimineku.
Avameelne vestlus turundustudengitega praktikatest, valdkonna raskustest ning oma koha leidmisest
Kohtusime Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala tudengitega – Siim Kokkota, Mari Hairki, Joonas Liivranna, Birgit Maraniku ja Lisa Marie Klandorfiga ning vestlesime turunduse olulisusest ja vaimsest tervisest. Sealhulgas uurisime tudengitelt, miks turundus noortele niivõrd atraktiivne on. Ja kas ikka on?
INTERVJUU | Ülemiste City linnakut arendava Mainor AS-i turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas Liivika Lapp
Pikalt meediaagentuuris MediaCom ning Baltika Grupis töötanud Liivika Lapp on alates septembrist Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht. Millised on Liivika plaanid seoses Ülemiste City brändi uuendustega, turundusvõrgustikuga ning rahvusvahelise haarde kasvatamisega?