Uudised

Aetheri looja Hannes Unt: loodan, et meie töö inspireerib looma detailideni läbi mõeldud lahendusi
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 Grand Prix võitnud Unt & Co. poolt esitatud Aether Audio Eyewear on tulevikku vaatav rahvusvaheline bränd. Vestlesime Aetheri ühe looja Hannes Untiga, kes on Aether ning milline tulevik terendab silme ees.

Ülemiste City tutvustas brändivärskendust
Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.

Ühe maja kaks lugu: kas areneda agentuuri sees või teha kannapööre
Kui kauaks jääda samale ametikohale ja/või samasse ettevõttesse? Milline karjäärikõver tagab parima motivatsiooni, isikliku arengu ja rahulolu? Kui muutus on vajalik, siis kas pigem otsida seda senise organisatsiooni seest või keskkonda täielikult uuendades?

TULI taskuhääling. Patrik Kupenko: loovust ja meediat tuleb liita
Mille kavatseb Cookie Monster nahka pista, kuidas kolmanda osapoolte küpsiste kadumine mõjutab digiturundajate tööd, miks loovust ja meediat tuleb liita ning millega tegeleb agentuur MIXD? Sellest kõigest räägib taskuhäälingusaates MIXD agentuuri juht Patrik Kupenko.

Zavodi juht Augustin Bucaille: tahan Eesti loovtööstusesse rohkem jalgpallimentaliteeti sisse tuua
Tauno Looduselt eelmise aasta juunis juhirolli üle võtnud Augustin Bucaille räägib loovagentuuri Zavod käekäigust, uutest tiimiliikmetest ning tulevikuplaanidest ilma BBDO ketita.

Kinnisvara24.ee juht Katrin Aron: kinnisvaraturg kulgeb praegu pakkujate taktikepi all
Kolm aastat tagasi turule tulnud Kinnisvara24.ee asutati kinnisvarabüroode algatusel, et võidelda portaalide turul valitsenud monopoli ja pidevate hinnatõusudega. Tänaseks on Kinnisvara24 kasvanud kuulutuste arvult Eesti suuruselt teiseks kinnisvarakuulutuste keskkonnaks. Aprilli alguses läbis portaal uuenduskuuri, mille käigus muudeti põhjalikult nii kasutajaliidest kui ka brändi. TULI-le antud intervjuus rääkis tegevjuht Katrin Aron, et sihitakse Eestis turuliidri positsiooni ning võetakse suund ka välisturgudele.

TULI taskuhääling. Kerttu Talvik: turundus peab muutuma veelgi personaalsemaks
Httpool Eesti juht Kerttu Talvik rääkis digiturunduse trendidest, sobivatest kanalitest nii B2B kui ka B2C turundajatele kui ka strateegilisest ja taktikalisest konsultatsioonist, mida Httpool oma klientidele priilt pakub.

Hede Kerstin Luik: juhi töö on hästi tehtud, kui teda ennast enam vaja pole
Meeskonna juhtimine on oskus, mida vajame ilmselt kõik ühes või teises rollis enda elus. Kuidas parimal moel meeskonnaga tulemusteni jõuda oli teema, millele keskendus EBS Executive Education Turundusjuhtide arenguprogrammi teine moodul. Arutelu juhtis Hede Kerstin Luik, kokkuvõtva intervjuu Hedega tegi Tiina Lepisk.

Kaili Vohnje: Eesti võiks olla tuntud kui maailma kõige väiksema bürokraatiaga riik
Milline on turunduse roll masinatööstuse ettevõttes? Kuigi otseselt reklaami ei tehta, on maine siiski tähtis ja tööandja brändingust ei pääse. Eesti maine tervikuna kandub üle ka siin tegutsevatele ettevõtetele. Küsimustele vastab MDC Max Daetwyler Eesti AS tegevjuht Kaili Vohnje. Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.

Kas teatrit võib reklaamida nagu hambapastat?
Mis on lavalool ja turunduslool vahet ja ühist? Detsembris vahetasid mõtteid Eesti Noorsooteatri lavastaja, visuaalteatrifestivali Tallinn Treff juht Leino Rei ning Taevas Ogilvy copywriter, vabakutseline lavastaja Sander Pukk. Nüüd on teatrid pausil ja aega vestlus kirja panna. Peep Ehasalu küsis.

Wolti juht Liis Ristal: turundus pole lihtne, sest inimesed pole lihtsad
Võib tunduda, et turundus on kaldunud tugevasti performance-turunduse suunda ning loovust ja brändingut tähtsustatakse vähem. Wolti Baltikumi haru juht Liis Ristal väidab, et mõlemad on olulised: „Kui taandada loovus, siis jääb järele hind ja hinna alusel konkureerimine pole enamasti kasumlik.“ Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundusele.

Industry62 juht Andrus Altrov: toon pigem kasumi ohvriks, selleks et teha midagi ägedat
„Ettevõte on nagu elusorganism, seda ei saa päriselt omada. Peab vaatama, mis on ettevõttele endale ja selles töötavatele inimestele kõige parem,“ ütleb tarkvaraarendusfirma Industry62 kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Altrov. Lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule. Intervjueeris Silja Oja.