Uudised
TULIUUS LIIGE | häk agentuuri juht Einar Tiimla: kui klient midagi soovib, siis see ei pruugi olla see, mida ta tegelikult vajab
TULI pardale on tulnud full-stack turundusagentuur häk, kes on turundusmaailmas askeldanud enam kui neli aastat ning kelle ambitsioonidel ei ole piire. Agentuuri tegevjuht Einar Tiimla avab häki tagamaid ning selgitab tänu millele on nad teinud kiire edasimineku.
Avameelne vestlus turundustudengitega praktikatest, valdkonna raskustest ning oma koha leidmisest
Kohtusime Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala tudengitega – Siim Kokkota, Mari Hairki, Joonas Liivranna, Birgit Maraniku ja Lisa Marie Klandorfiga ning vestlesime turunduse olulisusest ja vaimsest tervisest. Sealhulgas uurisime tudengitelt, miks turundus noortele niivõrd atraktiivne on. Ja kas ikka on?
INTERVJUU | Ülemiste City linnakut arendava Mainor AS-i turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas Liivika Lapp
Pikalt meediaagentuuris MediaCom ning Baltika Grupis töötanud Liivika Lapp on alates septembrist Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht. Millised on Liivika plaanid seoses Ülemiste City brändi uuendustega, turundusvõrgustikuga ning rahvusvahelise haarde kasvatamisega?
INTERVJUU | 25 aastat La Ecwadori! Heily Aavik: Eesti turunduse suurim puudujääk on ambitsioonitus
La Ecwador tähistab 6. oktoobril oma 25. sünnipäeva! Agentuuri asutaja ning tegevjuht Heily Aavik (50) meenutab sel puhul minevikku ning puudutab olevikku ja tulevikku. Teemadering on lai: macho-kultuur, ebameeldivad kliendid, elektriarved, ambitsioonitus, aednikud ja palju muud.
INTERVJUU | Ivo Linna: ma ei osaleks reklaamides, kui see oleks vastumeelne, mulle tõesti väga meeldib
Kuidas Crocs pähe sattus? Missuguseid kurgireklaame võiks rohkem olla? Millise viraalse video kohta on sobilik kasutada väljendit “püha essuke”? Kõike seda ja rohkelt muud saad teada, kui loed intervjuud Ivo Linnaga (73). Legendaarse muusikuga, kes on reklaamidesse sattunud küll ja küll.
E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät seadusemuudatusest: kaupmehed kompavad ning otsivad võimalusi ja piire
E-poodide hinnastamise seadusest on möödas enam kui neli kuud. Uurisime E-kaubanduse Liidu juhilt Tõnu Väädilt, kuidas on siiani kaubitsejad tegutsenud ning kuidas ollakse valmis järgmisteks kampaaniateks.
INTERVJUU | Graafiline disainer Margus Tamm: tarbija ei taha kogu aeg vaatemängu
Margus Tamm on auhinnatud kunstnik, disainer, kirjanik ja teadur. Ta on töötanud reklaamibüroodes ja täna tegutseb vabakutselisena, kes on noppinud hulganisti auhindu erinevatelt konkurssidelt. Vaatame, milline töö on tema portfoolios see kõige meeldejäävam ja meenutame 1990ndaid reklaamimaailmas.
Puust ja punaseks: mis ja kellele on tuliuus tulemuskonkurss TULImust
Eesti turundusmaailm saab novembris ühe konkursi võrra rikkamaks. Esimest korda selgitatakse parimad tööd välja tulemuskonkursil TULImust. Seda, millega täpselt tegu on, räägivad Turundajate Liidu juhatuse liikmed: SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning MediaComi juht Olga Peresild, kes on ühtlasi konkursi ellukutsujad.
PHD Media Estonia projektijuht Johanna Maria Mertsina: rahvusvaheliste klientide ootused on väga paigas
PHD Estonia meediaagentuuri projektijuht Johanna Maria Mertsina sõnul muudavad rahvusvahelised kliendid tema töö põnevamaks, kuid tekivad ka erinevaid väljakutsed. Intervjuus TULI-le avaldab ta, kuidas läheneda erinevast kultuuriruumist klientidele.
KOKKUVÕTE | Üritusturundajate suvi. Martin Rauam: „Ujume igast tormist läbi. Ja kui ei uju, siis torme on ka lummav vaadata.”
Üritusturundajate teguderohke suvi on seljatatud, nüüd on aeg sammuda vastu sügis-talvistele ettevõtmistele. Kas suvi oli edukas? Millised on klientide hirmud? Arutlesime nendel ja paljudel teistel teemadel üritusturundusagentuuride esindajatega. Sõna võtavad: Are Tallmeister (Elamuspank), Mikk Puurmann (Orangetime), Mihkel Lubi (Elamusstuudio) ja Martin Rauam (Jolos).