Uudised

TULIUUS LIIGE | Cannes’i võidukogemusega No Mittensi tiim: strateegia puudumine on probleem nii Eestis kui ka mujal
Värske reklaamiagentuur ja TULI liige No Mittens kiikab Saksamaa ja Kasahstani poole. Aga muidugi on fookuses ka Eesti turg. Tegevjuht Vladimir Pavlov räägib, kuidas agentuur sündis, kuidas Cannes’i lõvisid võita ning kuidas turundada mitte-eestlastele.

INTERVJUU | Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: turunduses on oluline mitte unustada, et sa lood sisu teistele inimestele
Liisa Ennuste on loovstrateeg ühes edukaimas Eesti idufirmas. Varem rahvusvahelisel tasandil Nike’i turundust teinud Ennuste on juhtinud Boltis brändisaadikute programmi, tegelenud tööandja brändiga ja nüüd kuulub Bolti globaalsesse bränditiimi. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Ennustega influencer turundusest, LinkedIni sisust, brändi ehitamisest, heast copywriting’ust ja Nike’ist saadud õppetundidest.

TULIUUS LIIGE | Öun Drinksi turundusjuht Carmen Karnö: rebrändingut tehes võtsime arvesse, et see oleks hästi ekspordikõlbulik
Kas sõna “käsitöö” on turunduses ülekasutatud? Kes on TULI liikme Öun Drinksi suurim konkurent? Mis turule tahavad nad sel aastal jala vahele saada? Ettevõtte turundusjuht Carmen Karnö jagab vastuseid!

T1 juht Tarmo Hõbe tippjuhi ametist: kõhklusi ja kahtlusi on palju, aga hullem on otsustamatus
Tarmo Hõbe maine on selline, et ta suudab kivist vett välja pigistada. Koos semudega toodi Eestisse Rally Estonia WRC etapp, juhina päästis ta Saku Suurhalli halvimast, nüüd on tal käsil uus projekt – senistest ilmselt kõige raskemgi –, T1 reinkarnatsioon.

INTERVJUU | Johanna-Maria Lehtme annetuste kommunikatsioonist: kui räägiksin kõiki lugusid, mida näen ja kuulen, langeks pool Eestit sügavasse depressiooni
Viimane aasta on olnud ebameeldiv ja jube. Sõda. Mitte kaugel meie koduõuest. Aasta eurooplaseks, aasta kodanikuks ja aasta naiseks valitud Johanna-Maria Lehtme – MTÜ Slava Ukraini asutaja – räägib, kuidas kommunikeerida annetusi, kuidas sõjakoleduste keskel vaimset tervist hoida ning mida me unustada ei tohiks.

TULIUUS LIIGE | Piletilevi: meelelahutusturg taastus, ees ootab veelgi sündmusterikkam 2023
Värske TULI liige Piletilevi Group AS tegi just oma 25-aastase ajaloo kaks suurima müügimahuga kuud – novembris oli käibeks 14,4 miljonit eurot ja detsembris 15,1 miljonit. Mõlemal kuul müüdi üle poole miljoni pileti. Seda ajal, mil põhiliseks jututeemaks on majanduskriis. Piletilevi juhatuse liikmed Jaanus Beilmann ja Sven Nuutmann rääkisid intervjuus ettevõtte hingeelust ja muuhulgas sellest, et põhimõtteliselt on Piletilevi tänapäeval lisaks piletimüüjale ka meediaagentuur.

INTERVJUU | Loomaaia CVI loonud disainiagentuur Polaar: disain on ühe konkreetse hetke võimaluste parim tulemus
2021. aastal korraldas Disainikeskus konkursi Tallinna Loomaaia uue identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis agentuur Polaar. Kadri-Maria Mitt, üks CVI loojatest, avas meile konkursi tagamaid: kes või mis neid motiveeris ja kuidas valiti uus logo. Sealhulgas rääkisime, kuidas Polaaril viimastel aastatel läinud on ja milline on ettevõtte saamislugu.

SUUR AASTALÕPUINTERVJUU | TULI tegevjuht Anniken Haldna: liidus on lihtne valem – koos sünnib alati midagi suuremat kui üksi
Meil on seljataga hea aasta. Liikmeid lisandus rohkelt, eduka debüüdi tegi TULImusta konkurss, hubaselt möödus Making Sense’i konverents, uuenes Kuldmuna arhiiv. Tegevjuht Anniken Haldna annab ülevaate sellest, mis tänavu toimus ja mida uuel aastal oodata.

MINDSHARE 25 | Tegevjuht Maarja Kaalep: ärge unustage brändi emotsionaalset poolt ja pöörake tähelepanu sellele, mis on numbrite taga
Robotid, lõputu mõõtmine ja töökas kuller! Meediaagentuur Mindshare sai tänavu veerandsajandi vanuseks. Sel puhul mõtisklesid ettevõtte tegevjuht Maarja Kaalep ning äriarendusjuht Markko Sojonen selle üle, mis meediaagentuure ees võib oodata. Aga muidugi viibime ka olevikus ning meenutame minevikku.

TULIUUS LIIGE | Hundred Agency: edu jaoks on vaja natuke juhuseid ja õnne, aga ennekõike ikka teadmisi ning väga head tiimi
Hundred on agentuur, kes kahe aastaga on suutnud korda saata nii mõndagi. Ikka positiivses võtmes. Nad on tegusad Eestis ning juba kanda kinnitanud ka välismaal. Hundred Agency tegevjuht ja digistrateeg Egert Tüll toob välja, mis on ettevõtte edu saladus, mida ta arvab suurest digiagentuuride hulgast ja selgitab, miks digiagentuure üldse vaja on.

REKORDSAAK! Eesti toob ADC Euroopa festivalilt koju lausa 11 autasu
Nii hästi pole eesti disaineritel Art Directors Club Euroopa (ADC*E) festivalil kunagi läinud, seekordseks saagiks jäi 3 hõbedat ja 8 pronksi. Saavutuse üle mõtisklevad ADC esindaja Eestis Piia Põldmaa ning disainikategooria žüriisse kuulunud Meelis Mikker.

TULIUUS LIIGE | Üritusturundusagentuur HYPE: uhke sündmuse asemel on järjest rohkem olulisem vaba keskkond, kus inimesed end hästi tunnevad
Pärast tervisekriisi liigub maailm järjest rohkem inimlike brändide poole. Emotsioonid, hoolivus, vahetu suhtlus ja sünergia – see on see, mida inimesed vajavad, et end kolleegi ja kliendina hästi tunda. Vähemalt nii arvab Neeme Kari, TULI värske liikme, üritusagentuuri HYPE kaasasutaja ja tegevjuht.

ÜMARLAUD | Teadmatus, võimalikud tootmispausid ja värske vaade ehk mainekad Eesti ettevõtted mõtisklevad kriisi üle
Kriisist ja raskest talvest on praeguseks rohkelt räägitud ning küll jõutakse veel rääkida. Seda, mis saab, ei tea keegi. Palusime tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhtidel olukorra üle arutleda. Kuidas muutub sel keerulisel ajal nende turundus?