Uudised

TULIUUS LIIGE | Üritusturundusagentuur HYPE: uhke sündmuse asemel on järjest rohkem olulisem vaba keskkond, kus inimesed end hästi tunnevad
Pärast tervisekriisi liigub maailm järjest rohkem inimlike brändide poole. Emotsioonid, hoolivus, vahetu suhtlus ja sünergia – see on see, mida inimesed vajavad, et end kolleegi ja kliendina hästi tunda. Vähemalt nii arvab Neeme Kari, TULI värske liikme, üritusagentuuri HYPE kaasasutaja ja tegevjuht.

ÜMARLAUD | Teadmatus, võimalikud tootmispausid ja värske vaade ehk mainekad Eesti ettevõtted mõtisklevad kriisi üle
Kriisist ja raskest talvest on praeguseks rohkelt räägitud ning küll jõutakse veel rääkida. Seda, mis saab, ei tea keegi. Palusime tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhtidel olukorra üle arutleda. Kuidas muutub sel keerulisel ajal nende turundus?

INTERVJUU | Andreas Kaju META ja Rud Pederseni ühinemisest: saame uueks arenguetapiks energiat ja inspiratsiooni
Eile sai avalikuks, et Euroopa suurim avalike suhete ja kommunikatsiooniettevõte Rud Pedersen Group omandas osaluse Meta Advisory Group’is (META). Tehingu käigus ühinesid hinnatud PR-agentuur META ning Rud Pedersen Eesti. META kaasasutaja ning ühinenud ettevõtte juhtivpartner Andreas Kaju avas põgusas intervjuus tehingu tausta.

TULIUUS LIIGE | Disney Baltikumi turundusjuht Sille Ruus: raskel ajal võidab see, kel on rohkem pakkuda ja selles osas on Disney+ eelisseisus
Miki Hiir on nüüd TULI liige! Mitte päris, aga põhimõtteliselt. TULI värske liikme The Walt Disney Company Baltikumi turundusjuht Sille Ruus räägib intervjuus, kuidas on startinud juunis Eestisse jõudnud Disney+ ning mis voogedastuse maailmas üldse toimub.

Kuidas oma reklaamiga Vene propagandalehti vältida ja mida teha, kui sa peaks sinna ikkagi sattuma
Ikka ja jälle kuuleb sellest, kuidas mõnda ettevõtet reklaamitakse Venemaa propagandasaitidel, viimati ületasid uudiskünnise sellistele lehtedele jõudnud riigiasutused. Meediaagentuuri MediaCom Estonia digitaalmeedia osakond selgitas, miks mõned reklaamid satuvad kohtadesse, kus nad ei peaks olema ning mida teha, et selliseid olukordi vältida.

Milestone Events ja Jolos pääsesid rahvusvahelisel tippkonkursil finaali
BEA World Festival on suurim ja tuntuim üritusturunduse sektori auhindamisüritus, mis pakub kõigile osalejatele võimalust näha peamiselt Euroopa ja maailma paremaid üritusi ja projekte, luua valdkonnasiseseid suhtlusvõrgustikke, õppida uusi äristrateegiaid ja suundumusi inspireerivate ettekannete ja tehniliste töötubade kaudu.
Eesti agentuurid – Jolos ja Milestone Events – pääsesid mainekal konkursil finaali. Suhtlesime sel teemal Maris Altsoo (Milestone Events), Martin Rauami (Jolos) ning Melissa Mühlbergiga (Jolos).

INTERVJUU | PR-konsultant Andres Vaher Katari MMist: kui oled ninapidi kraavis, ei saa tervele maailmale kuulutada, et sa pole kraavis
Andres Vaher (47) kirjutas 27 aastat järjest spordist, elas ühest võistlusest teiseni, kalpsas ühest higisest saalist teise. Viimased paar aastat on ta töötanud PR-konsultandina kommunikatsioonibüroos Dalton. Meile rääkis ta oma uuest elust, Heiki Nabist ja otseloomulikult eile alanud jalgpalli MMist.

INTERVJUU | Madis Ots: kas sina oled juba taara usku?
Eesti üks (au)hinnatumaid loovjuhte, karikaturist, reklaamiekspert, agentuuri Salama üks asutajatest ja nagu hiljutisest Rock FM-i saatest selgus, ka „kapirokkar“ Madis Ots jagab mõtteid viimastel aastatel tähelepanu alla sattunud turundustegudest.

TULIUUS LIIGE | Eesti Kontsert: klassikaline muusika ei ole eliitkunst, proovime seda turunduse abil inimkeelde tõlkida
TULI värske liige Eesti Kontsert korraldab aastas tuhatkond (!) üritust ja mitut suurt festivali. Tohutu kogus head muusikat, mida turundada. Kuidas seda teha? Eriti olukorras, kus kultuurivaldkonna eelarved on kõike muud kui suured ning klassikaline muusika tundub pigem vanema generatsiooni pärusmaa.

INTERVJUU | Eva Truuverk: 80% pakendi keskkonnasõbralikkusest sõltub disainifaasist
Rohetiigri asutaja ja eestvedaja Eva Truuverk räägib positiivsete muutuste elluviimise vajalikkusest, koostööst, õigustalgutest, tasakaalus majanduse mudelist ja juba kolmandat lendu alustanud Rohetiigri Akadeemiast.

Maailma reklaamiliidu boss Stephan Loerke: meie valdkonna kõige targemad peavad aru saama, et vaja on muutust
Jätkusuutlikkusest, rohepesust ning agentuuride ja klientide õnnetust koostööst rääkis intervjuus TULI-le Stephan Loerke, Maailma reklaamiliidu (WFA) tegevjuht.

TULIUUS LIIGE | Tele2 turundusjuht Tiina-Mall Vannastu: väljakutse ei ole teha parimat klienditeenindust, vaid muuta klienditeeninduse mainet
Mässamisest, klienditeeninduse väärtustamisest, vaimsest tervisest ja muust räägib TULI värske liikme Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu. “Emotsioon on parem kui seisev vesi,” kirjeldab semiootika haridusega naine Tele2 julgeid reklaame.

TULI 100. LIIGE | Luminori turundus- ja brändijuht Silja Aav: suurettevõtetes on alati turundusosakonnad, aga võib-olla see on probleem
“Ma ei lähe enam kunagi suurettevõttesse, turundusse ega retail’i,” ütles naerupahvaka saatel praegune Luminori Baltikumi turundus- ja brändijuht Silja Aav, kui teda esmakordselt Luminori tööle kutsuti. “Nüüd istun siin ja söön kõiki oma sõnu!”