Uudised

INTERVJUU | Natalja Piiskoppel: maailma päästmine on kommunikatsiooni õlul
“Ma ei oleks selles nii kindel,” sõnab turundaja Natalja Piiskoppel, kui uurin, kas keskkonnakrahhi on võimalik ära hoida. Aga pingutama peab! Varasemalt Eestis, Frankfurdis ja Londonis töötanud strateeg on praeguseks end sisse seadnud Kopenhaagenis, kus ta saab muuhulgas tegeleda ühe oma lemmikteema ehk jätkusuutlikkusega.

INTERVJUU | Jüri Ratas oma sotsiaalmeediast: olen poliitik ja minu roll on näidata, mida poliitik teeb
Vahel ikka juhtub, et teeme influencer’itega intervjuusid. Seekord on meie jutukaaslaseks Kroonika poolt aasta suunamudijaks valitud Jüri Ratas. Äsjastel europarlamendi valimistel võimsa saagi kogunud mees jutustab, kuidas temast sai mõjuisik ning sotsiaalmeedia naljamees.

INTERVJUU | Urmas Lilleorg: olen mures, et jätkusuutlikkus võib natuke vaiba alla vajuda, sest tarbijal on pohlad
Uus ökosüsteem! Uus Tesla! Eestis ehitatakse hetkel teenust, mis aitab äridel hõlpsasti mõõta reklaamikampaaniate CO₂ jalajälge. Eesti loovtööstuses pikalt tiirelnud Urmas Lilleorg – kellega kangastuvad ärid nagu Division, MIXD ja Nexd – räägib, mis asja nad ajavad, mis on väljakutsed ning mis sellest kõigest kasu on.

INTERVJUU | Tippjuht Katre Kõvask: turundusjuhi natuur on muutunud, väga palju on pealiskaudsust
Ta on juhtinud turundust ja juhatusi, loonud brände ja astunud ettevõttega börsile. Praegune kaerajoogitootja YOOK tegevjuht Katre Kõvask räägib nurjumistest, õnnetust praktikandist ja Aura mahla sünnist, jagades samal ajal (turundus)juhtidele nippe.

TULIUUS LIIGE | Maag Eesti: Rakvere on humoorikas ja julge bränd, mis piiridega ei mängi
“Ma ei saa aastal 2024 öelda, et 20 aasta pärast oleme ainult lihatööstus. Maailm liigub teises suunas,” räägib Janne Laik-Lõhmus, Maag Food tootearendus- ja turundusdirektor.

INTERVJUU | Aasta kommunikatsiooniagentuur Hamburg ja Partnerid: hea töö nimel tuleb vahel kolleegile kannutäis vett pähe kallata
Kastekannude kõrval räägime aasta kommunikatsiooniagentuuriga koertest, trendidest, hullude ideede müümisest, kirjutamisoskusest ja muuseumidest.

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: brändid on nagu inimesed, kui keegi räägib ainult iseendast, siis üldiselt ei jaksa ega taha teda kuulata
Ära lipitse. Mõtle inimestele. Ole leidlik. Need on mõned juhtnöörid, mis aitasid Tabascol neljandat aastat järjest – ning kokku viiendat korda – võita aasta reklaamiagentuuri tiitli, tänavu tassiti kontorisse ka Grand Prix.

TULIUUS LIIGE | Megapiksel: pärast suurt probleemi lähevad asjad natuke paremaks
TULI portaal teeb ajalugu! Nimelt on esimest korda ajaloos uue liikme intervjuu videoformaadis. Megapiksel räägib, millega nad igapäevaselt toimetavad, kuidas välismaistel turgudel askeldavad ja paljustki veel.

INTERVJUU | Ready Player Me tegevjuht Timmu Tõke: inimesed pühendavad end liiga palju ideedele, mis ei tööta
Mis toimub virtuaalmaailmas? Kas varsti turundavad kõik brändid end avataride abil? Miks Zuckerbergi Metaverse nurjus? Sellest ja muust räägib virtuaalavatare loova ettevõtte Ready Player Me juht ja kaasasutaja Timmu Tõke.

Vandeadvokaat Erki Fels: advokaadile on turundus väljakutse, sest usaldusteenust on raske reklaamida ja müüa
“Advokaat ei ole harjunud ennast turundama. See pole meie kutse loomulik osa. Ülikoolis büroo- ega isikubrändi turundust ei õpetata. Usaldusteenust ongi raske müüa ja reklaamida. See peab käima kuidagi nutikamalt, kui paari LinkedIni postituse punnitamine aastas. Aga kuidas?“ arutleb advokaadibüroo TGS Baltic vandeadvokaat Erki Fels.

INTERVJUU | Aasta disainiagentuur Neway: meil peab olema nii hea tiim, et kui kunagi toimuks disainiagentuuride MM, oleksime võimelised võitma
Aasta disainiagentuuri tiitel reisis tänavu pealinnast välja. Tunnustuse tassis Kuldmunalt Tartusse Neway. Selle asutaja ja juht Jaan Naaber ning bränditiimi juht ja COO Arnika Kajaste räägivad intervjuus, mis neile võidu tõi ning kuidas teha tööd, mis prügikastis ei maandu.

INTERVJUU | Urmas Sõõrumaa: nagu oma äris, hakkab ka turunduses kõik minust pihta
Eesti üks tuntumaid ärimehi Urmas Sõõrumaa (62) jutustab intervjuus, mis on alati tema esimene küsimus turundajatele, mis element peab igas kaubamärgis olemas olema ning kuidas ta on oma ettevõtete brände loonud. Muidugi räägime Eesti Olümpiakomitee presidendiga ka spordist.

INTERVJUU | Anu Saagim oma brändist: sellest kuradi piimavannist ma välja ei uju
Ütled piimavann, mõtled Anu Saagim. Uurisime Kuldmuna ühelt õhtujuhilt, kuidas jõuda omal alal tippu. Piimavanni kõrval räägime bravuuritariga umbrohust, Rohelistest, brändingust ja reklaamidest, kus Anu osalenud on. Tuleb välja, et ega ta neid väga ei mäleta.