Uudised
Wiedemanni Tõlkebüroo: turundustõlked on üks meie põhivaldkondi
„Tõlkimine on keerukas, süvakeskendumist nõudev ajutöö, mis vajab ümberlülitumiseks aega. Loominguline tõlge võidab, kui tal lastakse hetk hingata,“ räägib Turundajate Liidu (TULI) värskeim liige, Wiedemanni Tõlkebüroo tegevjuht Taavi Toomasson.
Havas Media: eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada brändi
„Eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada oma brändi nii, et see inimeste elu päriselt paremaks ja lihtsamaks teeks,“ räägib TULI värske liikme, meediaagentuuri Havas Media juht Kert Kangert.
„Et lollus ei võidaks!“ – intervjuu Joel Volkoviga
Tank sai septembris 25. Räägime sel puhul juttu Joel Volkoviga, kes on Tanki ja laiemalt Eesti reklaami- ning disainimaastiku üheks tugivaiaks olnud üsna algusest peale. Meenutame vanu aegu, mil Tankist oleks peaaegu ajakiri ja arhitektuuribüroo saanud, ning vaatame ka tulevikku.
Piret Mürk-Dubout: kriisiaeg sundis Tallinki looma kaks majasisest agentuuri
“Kriisiaeg andis kinnituse juba varem kavandatud otsusele luua kaks majasisest agentuuri: üks meediaplaneerimise ja teine turunduskommunikatsiooni disainimise tarbeks. Nii suures määramatuses ei ole neid tegevusi kuidagi teisiti võimalik efektiivselt planeerida ega ellu viia. Seeläbi langes olulisel määral ka väljast tellitavate turundus- ja kommunikatsiooniteenuste osakaal,” rääkis Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.
Tarmo Noop: naudin koostööd ja vastutust, aga kolme aasta pärast on aeg pensionile minna
Tarmo Noopi pole põrmugi liialdus ristida Eesti ettevõtluse dinosauruseks. Ta on üht suurt õlletehast – mis viimastel aastatel on kasvanud terve Eesti toiduainetööstuse suurimaks tegijaks – vedanud 22 pikka aastat.
Velveti juht Pärtel Vurma: minu esmane ülesanne on tagada, et inimestel oleks hea oma tööd teha
“Juhina püüan ma kõikides töötajates kasvatada iseseisvust ning vastutuse võtmise oskust ja tahet. Ma ei kannata üldse sellist juhtimisstiili, kus inimestele iga samm täpselt ette öeldakse ja iga suutäis ette ära mälutakse. See kasvatab iseseisvate inimeste asemel õpitud abitust,” räägib Kuldmunal tänavu Aasta Disainiagentuuri tiitliga pärjatud Velveti juht Pärtel Vurma.
Rain Pikand: ükski agentuur ei loo äri, agentuur aitab äri kasvatada
Kas ja kuidas Eesti agentuurid saaks eksportivale tööstusele abiks olla? „Vaatama peaks infotehnoloogia ja hübriidide poole,“ soovitab Kuldmuna 2020 elutööpreemia laureaat Rain Pikand. „Brändiehituses on vaja, et klient oma hinge ja südame avaks. Et klient ise aru saaks, mis seal sees on,“ ütleb ta.
Salama piiripealsed lahendused – kas meelega? Intervjuu Kuldmuna 2020 Grand prix võitjatega
„Kindlasti ei ole ükski Lastefondi kampaania nägemisest põhjustatud üleelamine nii raske kui nende laste ja perede olukord, keda nüüdseks juba 20 aastat pro bono kampaaniatega aitame,“ ütleb Salama loovjuht Madis Ots.
Börsijuht Kaarel Ots: riik peaks mõtlema raha juurde loomisele, mitte ainult ümberjagamisele
Turundajate Liit (TULI) alustab persoonilugude sarjaga, milles tutvustame põhjalikumalt erinevate valdkondade Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele.