Uudised

INTERVJUU | TULI uus liige Magnusson: advokaadi töö on muutunud copywriteri ametiga sarnasemaks
TULI perega liitus rahvusvahelise haardega advokaadibüroo Magnusson. Käisime õigusspetsialistidel külas ja uurisime, mida tähendab reguleeritud sõnavabadus, mis on turundusõigus ning kas tõesti on maailm seal maal, et isegi advokaadibüroo peab end sotsiaalmeedias nähtavaks tegema. Küsimustele vastasid Magnussoni juhatuse liige Jaanus Mägi ja turundusjuht Marika Pärn.

TULI uus liige B2B Growth päästab inimeste ja ettevõtete profiile: meie kasvame siis, kui aitame teistel kasvada
Indrek Põldvee otsustas kahe aasta eest, et hakkab päästma ettevõtete ja inimeste LinkedIni profiile. Plaanid on suured: kümne aasta pärast peaks tema firmal ehk B2B Growthil olema esindus igas Euroopa riigis.

TULI uus liige Marsaana: milliseid probleeme lahendab uue ajastu ostlemine ehk live shopping?
Marsaana kommunikatsiooniagentuur tuli 2017. aastal Eesti ja Baltikumi turgudele ning on siin korralikult kanda kinnitanud. Soomest alguse saanud ning ka Dubais tegutseva pereettevõte töö käib pigem mööda tänapäevaseid ja tulevikku vaatavaid radu. Üha rohkem tutvustatakse Eestiski põhjanaabrite juures edukalt käima läinud kontseptsiooni live shopping, mida võiks maakeeli nimetada ehk otseostlemiseks. Sellest ja paljust muust rääkisime TULI uue liikme Marsaana Communications töötajate Laura Pesoneni (sales and marketing manager) ja Anu Lillega (country manager).

INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.

INTERVJUU | Tabasco juht Indrek Viiderfeld: kunagi oli reklaamiagentuur kõige seksikam töökoht, pidu käis hommikust õhtuni
Tänavusel Kuldmuna peol kuulutati aasta reklaamiagentuuriks Tabasco. Esimest korda võitsid nad sama auhinna 2016. aastal, olles vaid viieliikmeline ettevõte. Nüüd on neid kokku kaheksa ehk endiselt ollakse mahult pisikesed, kuid mõjult suured. TULI käis Tabascol külas ning pidas ühes agentuuri juhtidega maha ligi tunni pikkuse kolmekõne. Küsimustele vastasid Sandra Ollik ja Indrek Viiderfeld, kellest viimane on ka agentuuri asutaja ja omanik.

Kaarel Tarand valimistest: soovin agentuuridele meelekindlust
Erakondade rahastamise järelvalve komisjoni (ERJK) aseesimees Kaarel Tarand arutleb kohalike valimiste eel, kuidas on kampaania korraldus seekord muutunud, millist rolli mängivad agentuurid ja kuidas koostöös parteidega ohte vältida.

Rain Teimann: loovtegevuse eest peab maksma
Loovkonkursil Kuldmuna 2021 sai Elutööpreemia tunnustuse Eesti reklaami algusaegade ühe legendaarseima agentuuri Vatson & Vatson eestvedaja Rain Teimann. Vestlesime Teimanniga mineviku tegudest, millises seisus on reklaamimaastik ning mis suunas on see liikumas.

Elus ja äris loeb ainult see, kuidas me paneme inimesi enda ümber tundma
Tipprestoranide Lee ja Lore bistroo omanik ja juht Kristjan Peäske räägib restoranide saamislugudest, juhtimisstiilist „hell surve“, inimestest, lugude jutustamise olulisusest ja paljust muustki põnevast.

Aetheri looja Hannes Unt: loodan, et meie töö inspireerib looma detailideni läbi mõeldud lahendusi
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 Grand Prix võitnud Unt & Co. poolt esitatud Aether Audio Eyewear on tulevikku vaatav rahvusvaheline bränd. Vestlesime Aetheri ühe looja Hannes Untiga, kes on Aether ning milline tulevik terendab silme ees.

Ülemiste City tutvustas brändivärskendust
Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.

Ühe maja kaks lugu: kas areneda agentuuri sees või teha kannapööre
Kui kauaks jääda samale ametikohale ja/või samasse ettevõttesse? Milline karjäärikõver tagab parima motivatsiooni, isikliku arengu ja rahulolu? Kui muutus on vajalik, siis kas pigem otsida seda senise organisatsiooni seest või keskkonda täielikult uuendades?

TULI taskuhääling. Patrik Kupenko: loovust ja meediat tuleb liita
Mille kavatseb Cookie Monster nahka pista, kuidas kolmanda osapoolte küpsiste kadumine mõjutab digiturundajate tööd, miks loovust ja meediat tuleb liita ning millega tegeleb agentuur MIXD? Sellest kõigest räägib taskuhäälingusaates MIXD agentuuri juht Patrik Kupenko.