Uudised

Maxima turundusdirektori ametist lahkuv Janne Laik: pean kõige olulisemaks edufaktoriks tugevat, perekonnana tegutsevat meeskonda
Kolm aastat tagasi Maxima müügi- ja turundusdirektorina tööle asunud Janne Laik lahkub jaanuaris ametist. Oma suurimateks saavutusteks peab ta suurepärase meeskonna koostamist ja Maxima ostupuldina toimiva äpi lansseerimist, mis kasutusel hetkel ainult Eestis, aga on oma positiivse kogemusega eeskujuks ja piloodiks kogu kontserni ulatuses.

Guido Pärnits: Ülemiste kui linnavärav võiks kasvada välisturismi magnetiks
Milliste murede ja rõõmudega seisab tänases heitlikus maailmas silmitsi üks keskus, mis saanud koduks enam kui paarisajale kauplusele, teeninduspunktile, restoranile ja muude sektorite ettevõtetele? 16 aastaga Eesti suurimaks kaubanduskeskuseks tõusnud ja hiljuti omas vallas Baltimaade parima tiitli pälvinud Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits vastab TULI tippjuhtide sarja järjekordses loos sellele ja veel paljudele teistele küsimustele.

Britte Maidra: Eesti meediaagentuuride tase on klientide sõnul läbi aegade parim
Turundajate Liiduga (TULI) liitus dentsu, rahvusvaheline agentuuride grupp, mille peakontor asub Jaapanis. Eestis kuuluvad dentsusse näiteks meediaagentuurid Carat ja Vizeum. Dentsu Estonia tegevjuht Britte Maidra räägib, kuidas Eesti tiimi andmeanalüütikud aitasid dentsul siinsel turul äriettevõttena edu saavutada – käive kasvas pea miljoni euro võrra, lõpetades eelmise aasta ligi 10 miljoni euroga.

Wiedemanni Tõlkebüroo: turundustõlked on üks meie põhivaldkondi
„Tõlkimine on keerukas, süvakeskendumist nõudev ajutöö, mis vajab ümberlülitumiseks aega. Loominguline tõlge võidab, kui tal lastakse hetk hingata,“ räägib Turundajate Liidu (TULI) värskeim liige, Wiedemanni Tõlkebüroo tegevjuht Taavi Toomasson.

Havas Media: eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada brändi
„Eristumiseks ei piisa heast tootest, oluline on mõista, kuidas kasvatada oma brändi nii, et see inimeste elu päriselt paremaks ja lihtsamaks teeks,“ räägib TULI värske liikme, meediaagentuuri Havas Media juht Kert Kangert.

„Et lollus ei võidaks!“ – intervjuu Joel Volkoviga
Tank sai septembris 25. Räägime sel puhul juttu Joel Volkoviga, kes on Tanki ja laiemalt Eesti reklaami- ning disainimaastiku üheks tugivaiaks olnud üsna algusest peale. Meenutame vanu aegu, mil Tankist oleks peaaegu ajakiri ja arhitektuuribüroo saanud, ning vaatame ka tulevikku.

Piret Mürk-Dubout: kriisiaeg sundis Tallinki looma kaks majasisest agentuuri
“Kriisiaeg andis kinnituse juba varem kavandatud otsusele luua kaks majasisest agentuuri: üks meediaplaneerimise ja teine turunduskommunikatsiooni disainimise tarbeks. Nii suures määramatuses ei ole neid tegevusi kuidagi teisiti võimalik efektiivselt planeerida ega ellu viia. Seeläbi langes olulisel määral ka väljast tellitavate turundus- ja kommunikatsiooniteenuste osakaal,” rääkis Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.

Gjensidige kindlustusseltsi Baltikumi regiooni juht: brändi ei või jätta unarusse
„Kui brändikommunikatsioon pannakse seisma, siis on ettevõte varem või hiljem raskustes,“ väidab Norra vanima ja suurima kindlustusseltsi Gjensidige tegevust Baltikumis juhtiv Marius Jundulas.

Tarmo Noop: naudin koostööd ja vastutust, aga kolme aasta pärast on aeg pensionile minna
Tarmo Noopi pole põrmugi liialdus ristida Eesti ettevõtluse dinosauruseks. Ta on üht suurt õlletehast – mis viimastel aastatel on kasvanud terve Eesti toiduainetööstuse suurimaks tegijaks – vedanud 22 pikka aastat.

Velveti juht Pärtel Vurma: minu esmane ülesanne on tagada, et inimestel oleks hea oma tööd teha
“Juhina püüan ma kõikides töötajates kasvatada iseseisvust ning vastutuse võtmise oskust ja tahet. Ma ei kannata üldse sellist juhtimisstiili, kus inimestele iga samm täpselt ette öeldakse ja iga suutäis ette ära mälutakse. See kasvatab iseseisvate inimeste asemel õpitud abitust,” räägib Kuldmunal tänavu Aasta Disainiagentuuri tiitliga pärjatud Velveti juht Pärtel Vurma.

Margus Nõlvak Ülemiste City arengust: meie usk pani jõe teistpidi voolama
Teine lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele. Intervjueeris Andres Vaher.

Rain Pikand: ükski agentuur ei loo äri, agentuur aitab äri kasvatada
Kas ja kuidas Eesti agentuurid saaks eksportivale tööstusele abiks olla? „Vaatama peaks infotehnoloogia ja hübriidide poole,“ soovitab Kuldmuna 2020 elutööpreemia laureaat Rain Pikand. „Brändiehituses on vaja, et klient oma hinge ja südame avaks. Et klient ise aru saaks, mis seal sees on,“ ütleb ta.