Uudised

Salama piiripealsed lahendused – kas meelega? Intervjuu Kuldmuna 2020 Grand prix võitjatega
„Kindlasti ei ole ükski Lastefondi kampaania nägemisest põhjustatud üleelamine nii raske kui nende laste ja perede olukord, keda nüüdseks juba 20 aastat pro bono kampaaniatega aitame,“ ütleb Salama loovjuht Madis Ots.

Börsijuht Kaarel Ots: riik peaks mõtlema raha juurde loomisele, mitte ainult ümberjagamisele
Turundajate Liit (TULI) alustab persoonilugude sarjaga, milles tutvustame põhjalikumalt erinevate valdkondade Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele.

TULI juht Liis Tippel: mulle meeldib anda inimestele võimalus vastutada
„Ma ei saa aru, miks peaks nö konkreetse kinganumbriga palgatud inimese puhul kontrollima, kas tal king püsib jalas. Mina usun, et kui oled leidnud õige inimese, siis asjad laabuvad ja liigne kontroll on asjatu,“ ütleb alates maikuust Turundajate Liidu (TULI) juhina tegutsev Liis Tippel.

TULI uus liige JCDecaux: välimeedia auditoorium on kiiresti taastumas, võib pöörduda tagasi tavapärase pikkusega kampaaniate juurde
„Meie deviis on, et kui välimeediast ei ole abi, siis oleme meie esimesed, kes seda ütlevad,“ räägib hiljuti Turundajate Liidu liikmeks astunud JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.

Alina Kester: hea reklaam ei ole agentuuri, vaid ettevõtte nägu
Liveni loovjuht Alina Kester, kes kuulub ka ettevõtte juhatusse, räägib kinnisvara turundamisest kriisiajal ning selgitab, miks nad oma turundusraha praegu vaid Eesti meediakanalitesse suunavad.

Dalton: PR ja digiturundus on lahutamatud
„Oluline on, et kampaaniate elluviimise järel ei lõppeks tegevus kajastuse kokkuvõttega, vaid tulemuste analüüsiga, mille järel liigutakse edasi ja tehakse järeldusi, mida vaja järgmisena teha,“ ütleb kommunikatsioonibüroo Dalton juht Ivo Kallasmaa.

Rait Milistver: Edendame „kolmandat kirjaoskust“!
Veerandsajandi pikkuse reklaamitöö kogemusega copywriter Rait Milistver kutsub tekstiloojaid ja turundajaid liituma Eesti copywriterite grupiga, et edendada üheskoos „kolmandat kirjaoskust“.

Gert Lee: Agentuur on vajalik seal, kus on konkurents
„Lühiajalised kampaaniad tekitavad lühiajalisi efekte, aga need ei akumulueeru pikaajaliseks. Et akumuleeruks, on vaja kasvatada ka brändi ehk anda põhjendus, miks üht toodet või teenust teisele eelistada,“ räägib Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee.

Kõige rohkem valesti mõistetud elukutse ehk kuidas päästa devalveerunud turundus naljareklaamide kammitsast
Hiljutine tööturu uuring tuvastas, et enim on Eestis üle turundajaid ja puudu torumehi. Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits analüüsib põhjuseid, miks vaatamata sellele, et kogu maailmas kasvab nõudlus pikaajaliste kliendisuhete loomiseks vajalike turundusoskuste järgi, on turundaja elukutse Eestis aasta aastalt järjest enam maha käinud.

Rauno Kutti: iga järgmine päev on üllatus ja uus väljakutse
Tänavune loovusfestival Kuldmuna keskendub turundusvaldkonna noortele tegijatele, mistõttu saab järgnevatel nädalatel tutvuda silmapaistvate turundajatega, kes trotsisid riske ja hakkasid juba varajases eas oma ambitsioone ellu viima. Üheks selliseks on näiteks sotsiaalmeediabüroo Vurr kaasasutaja Rauno Kutti.