Uudised

Puust ja punaseks: mis ja kellele on tuliuus tulemuskonkurss TULImust
Eesti turundusmaailm saab novembris ühe konkursi võrra rikkamaks. Esimest korda selgitatakse parimad tööd välja tulemuskonkursil TULImust. Seda, millega täpselt tegu on, räägivad Turundajate Liidu juhatuse liikmed: SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning MediaComi juht Olga Peresild, kes on ühtlasi konkursi ellukutsujad.

Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa: võtmesõnad on lugupidamine, lahkus ja tagasiside andmine
Tööõnne uurija, karjäärinõustaja ja psühholoog Tiina Saar-Veelmaa külastas TULI taskuhäälingut ja arutles tööõnne, väärika värbamise ja juhtimise teemal. Järgnevalt väike assortii tema mõtetest.

PHD Media Estonia projektijuht Johanna Maria Mertsina: rahvusvaheliste klientide ootused on väga paigas
PHD Estonia meediaagentuuri projektijuht Johanna Maria Mertsina sõnul muudavad rahvusvahelised kliendid tema töö põnevamaks, kuid tekivad ka erinevaid väljakutsed. Intervjuus TULI-le avaldab ta, kuidas läheneda erinevast kultuuriruumist klientidele.

KOKKUVÕTE | Üritusturundajate suvi. Martin Rauam: „Ujume igast tormist läbi. Ja kui ei uju, siis torme on ka lummav vaadata.”
Üritusturundajate teguderohke suvi on seljatatud, nüüd on aeg sammuda vastu sügis-talvistele ettevõtmistele. Kas suvi oli edukas? Millised on klientide hirmud? Arutlesime nendel ja paljudel teistel teemadel üritusturundusagentuuride esindajatega. Sõna võtavad: Are Tallmeister (Elamuspank), Mikk Puurmann (Orangetime), Mihkel Lubi (Elamusstuudio) ja Martin Rauam (Jolos).

Suvehiti “Pa-pa-pa parim suvi” sünnilugu
Üleöö tuntuks saanud pa-pa-pa parim suvi kummitab siiani paljusid. Miks see pealtnäha armas ja lihtne reklaam pälvis nii palju meie tähelepanu? Miks loodi sellest meeme ning viisijuppi lauldi suurfestivalidel? Eesti Age Creative’i ja Läti McCann Riga koostöös sündinud telereklaami tagamaadest räägivad Age Creative inimesed – projektijuht Sandra Truija ja loovjuht Mart Metsma.

TULINE DUO: Ann Hiiemaa ja Mari-Liis Ahven
Alustame uue rubriigiga Tuline Duo, mis jõuab huvilisteni nii intervjuude kui ka taskusaadete kujul, mis toob kokku konkreetsest valdkonnast kaks eksperti erinevatest ettevõtetest, kes läbi isikliku kogemuse ja arvamuse valdkonnapõhist nõu annavad. Rubriigi debütantideks on uue äri juht Ann Hiiemaa agentuurist Meta Advisory ning partner ja strateeg Mari-Liis Ahven agentuurist Optimist Public. Avarubriigis on fookuses kommunikatsioon ja suhtekorraldus.

INTERVJUU | Tabasco uus tegevjuht Karl Multer: „Kui oled juba kõrgliigas käinud, siis madalamasse liigasse ei pea naasma.“
Augusti lõpus alustas Karl Multer tegevjuhi ja partnerina agentuuris Tabasco, kel on turundusmaailmas kogemust üle 25 aasta. Karjääri pani ta eelmisel aastal pausile, et keskenduda rohkem iseendale. Vestlesime Karliga tema eesmärkidest, vaheperioodist, Kuldmunast ja paljustki veel.

INTERVJUU | TULI uus liige Workland: inimesed võiksid teadvustada, millises keskkonnas ja millal nad on kõige produktiivsemad
TULI perega on liitunud co-working space Workland. Saime Worklandi turundusjuhi Marju Sokmaniga Maakri 19 täisteenuskontori ja co-working keskuses kokku ning rääkisime töökultuurist, tiimist, turundusest ja jätkusuutlikkuse olulisusest.

INTERVJUU | TULI uus liige Hansapost/Kaup24: „Viimased aastad on kiirelt arendanud kogu e-kaubanduse sektorit.”
Hansapost/Kaup24 on nüüd TULI liige! PHH Groupi meedia- ja kommunikatsioonijuht Kristiina Vahesalu jagas mõtteid otsusest liituda Turundajate Liiduga ning selgitas, kuidas viimaste aastate sündmused on märkimisväärselt kiirendanud veebiostlemist.

INTERVJUU | Reklaami ja suhtekorralduse õppekava juht Tiina Hiob: „Tööd jätkub neile, kes seda päriselt teha tahavad.“
Tiina Hiob on Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse õppekava juht ja üks loojatest, kommunikatsiooniõppe arendaja ning reklaamiteooria ja -psühholoogia lektor. Juba aastaid on ta aidanud valdkonda tuua ning harida uusi talente ning tema tööd on tunnustatud muuhulgas ka 2017. aastal Kuldmuna elutööpreemiaga.
Räägime Tiinaga tema tegemistest praegu ja laiemalt reklaami ning suhtekorralduse eriala tulevikust.

Gunnar Hunt asus agentuuris Optimist Creative tööle loovjuhina
Gunnar Hunt on Linnar Priimäe koolkonnast sirgunud loovkirjutaja, kes on oma seitsme aasta pikkuse kogemuse jooksul teinud ka põrkeid disainimaailma ja nüüd on reklaamiagentuuris Optimist Creative loovjuhi rollis.