Uudised
INTERVJUU | Natalja Piiskoppel läbilöögist laias maailmas: „Minu jaoks on alati olnud vaid üks võimalus – minna kuni lõpuni.“
Turundaja Natalja Piiskoppel lahkus umbes kümne aasta eest Eestist ning lõi kõigepealt läbi Frankfurdis ja seejärel Londonis. Tema teekond on inspireeriv ja edukas. Loodetavasti annavad Natalja kogemused teistelegi julgust, et oma võimeid kõige paremini realiseerida!
INTERVJUU | TULI uus liige PHD Media: turundus on keskeakriisis!
TULI värske liikme ehk PHD Media Estonia juht Liisel Vatsel rõhutab, et usub koostöökultuuri. Põhjalikus usutluses räägime PHD meediaagentuuri kasvust, turunduse olevikust ja minevikust, tööjõupuudusest, valdkonna keskeakriisist, inimese ja roboti suhetest ning paljust muust!
INTERVJUU | Estoni Kohver: tihti teenitakse reklaamiga plekki, et edasi teha oma päris asja
Pidime minema koertega jalutama. Mina, Estoni Kohver, Sven ja Tõnu, kes tegelikult on Ruudi. Kaks meest ja kaks koera. Vihma sajab, ilm on rõve, jalutada on vastik. Teeme hoopis ühes Kadrioru puhvetis õlled. Räägime reklaamist, mussist, jalkast ja niisama elust.
TULI uus liige toob Eestisse maailma suurima müügitarkvara Salesforce’i
Baltikumis ja Eestis on kanda kinnitamas maailma suurima kliendi- ja müügihaldus tarkvara (CRM) ehk Salesforce’i partnerettevõte, Horvaatiast pärit LeverUP. Ettevõte on avanud kontorid juba kõigis kolmes Balti riigis. Kuigi osa meie firmasid juba kasutavad Salesforce’i, siis nüüd on neil olemas ka kohalik partner, kus töötavad oma ala tipud.
INTERVJUU | Kriisist, juhtimisest ja vaimsest tervisest Hede Kerstin Luigega: „Ülelihtsustamine viib asjadelt mõtte ja tähenduse.“
Kuidas juhtida kriisikommunikatsiooni ligi 5000 töötaja ja rohkem kui 260 juhiga organisatsioonis? Kuidas peaks riiklikul tasandil jagama lihtsaid sõnumeid, kui teadmiste lisandudes tuleb hakata endale vastu rääkima? Millised on üleriigilise kriisi käigus kogetud õppetunnid, mis aitavad meil paremini edasi elada? Kas pidevalt progresseeruvas muutuste maailmas on võimalik liikuda tagasi teatava stabiilsuse poole?
INTERVJUU | Digikampaania kaasatus: 1 sekundi asemel 9 minutit?
Mängupõhine turundus ehk gamification marketing on tegemas globaalset võidukäiku. Kui 2012. aastal hinnati üleilmse mängupõhise valdkonna väärtuseks 242 miljonit USA dollarit, siis 2020. aastaks oli see saavutanud 11,11 miljardi taseme ning Markets and Markets prognoosib 2025. aastaks valdkonna väärtuseks 30,7 miljardit dollarit.
INTERVJUU | Aasta ettevõtte edu võti: „Kui sa töötad Chemi-Pharmis, siis ei saa alla anda. Võtame meeskonnaga kogu jõu kokku ja teeme ära!“
Oktoobri alguses krooniti Chemi-Pharm aasta ettevõtteks. Liialduseta võib neid nimetada üheks koroonaviiruse kriisi kangelaseks. Nõudlus kasvas hüppeliselt, tööga kaasnes suur stress ja veel suurem vastutus. Kõrvale jäeti hiinlaste hiigelpakkumisi, sest kõige tähtsam oli ja on Eesti. Kiire kasvuga tuldi edukalt toime ning nüüd ootavad ees juba mitmekümne miljoni euro suurused investeeringud.
Dalton kasvab! Ivo Kallasmaa: „Tuleb olla ambitsioonikas. Heas mõttes hullumeelne!“
„Nutikas, terav, ettenägelik, vastutustundlik,“ loobib Ivo Kallasmaa entusiastlikult kommunikatsiooniagentuuri Daltonit iseloomustavaid märksõnu. Eriliselt rõhutab Daltoni rajaja loovuse rolli ja lugude rääkimise oskust. „Ilma tugeva loo jutustamiseta ei saavuta midagi. Meil on väga ägedaid näiteid, kus oleme üsna tüütust Exceli tabelist suutnud mingi asja välja võluda,“ selgitab ta.
INTERVJUU | TULI uus liige Magnusson: advokaadi töö on muutunud copywriteri ametiga sarnasemaks
TULI perega liitus rahvusvahelise haardega advokaadibüroo Magnusson. Käisime õigusspetsialistidel külas ja uurisime, mida tähendab reguleeritud sõnavabadus, mis on turundusõigus ning kas tõesti on maailm seal maal, et isegi advokaadibüroo peab end sotsiaalmeedias nähtavaks tegema. Küsimustele vastasid Magnussoni juhatuse liige Jaanus Mägi ja turundusjuht Marika Pärn.
TULI uus liige B2B Growth päästab inimeste ja ettevõtete profiile: meie kasvame siis, kui aitame teistel kasvada
Indrek Põldvee otsustas kahe aasta eest, et hakkab päästma ettevõtete ja inimeste LinkedIni profiile. Plaanid on suured: kümne aasta pärast peaks tema firmal ehk B2B Growthil olema esindus igas Euroopa riigis.
TULI uus liige Marsaana: milliseid probleeme lahendab uue ajastu ostlemine ehk live shopping?
Marsaana kommunikatsiooniagentuur tuli 2017. aastal Eesti ja Baltikumi turgudele ning on siin korralikult kanda kinnitanud. Soomest alguse saanud ning ka Dubais tegutseva pereettevõte töö käib pigem mööda tänapäevaseid ja tulevikku vaatavaid radu. Üha rohkem tutvustatakse Eestiski põhjanaabrite juures edukalt käima läinud kontseptsiooni live shopping, mida võiks maakeeli nimetada ehk otseostlemiseks. Sellest ja paljust muust rääkisime TULI uue liikme Marsaana Communications töötajate Laura Pesoneni (sales and marketing manager) ja Anu Lillega (country manager).