Uudised
INTERVJUU | Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka: „Ettevõtted ei peaks Ukraina sümboolikaga end siduma, sellest rääkima ega oma turunduses kasutama.“
Sõda Ukrainas mõjutab meid igapäevaselt nii era- kui ka tööelus. Siiski tasub mõelda, kas Ukraina konflikt on asjakohane kasutada ettevõtte edaspidistes turundustegevustes või mitte. Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka jagab oma nõuandeid ja selgitab, kuidas peaks sellises olukorras käituma.
INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: konkurssi korraldades ei saa me üle ega ümber maailmas toimuvast
Kuldmuna raames korraldatav Pesamuna konkurss on loodud eesmärgiga tuua kokku ja panna proovile noored turundustalendid. Konkursilt ei puudu ka üllatuslik väljakutse moment, sest eelregistreeritud tiimid saavad 15. aprillil briifi, mille lahendamiseks on aega vaid 48 tundi. Seejärel valib žürii välja kolm kõige põnevamat ideed, et tiimid saaksid neid juba lähemalt tutvustada. Žürii esimees ja reklaamiagentuur Taevas strateeg Gert Lee jagab soovitusi, kuidas konkursil edu saavutada.
INTERVJUU | Kuldmuna audio- ja videožürii juht Kadi Freja Felt: koroonakriis mõjus loovusele hästi
Kuldmuna 2022 konkursi audio- ja videožüriid juhib Kadi Freja Felt, kes on pärit legendaarsest filmiperekonnast: tema vanaisa Raimund väntas Nõukogude aja kassahitte, isa Ivo on omakorda vaba Eesti üks hinnatumaid produtsente. Kadi on seni keskendunud reklaamfilmide tootmisele ning juhib ettevõtet Get Shot Films.
INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Ken Matsalu: „Oluline on anda aastaringselt endast parim kõikide klientide projektidega.“
Kuldmuna loovkonkursi üritusturunduse žürii juht on ID Production asutaja Ken Matsalu, kes mõtles juba põhikoolis, et ürituste korraldamisega hakkab ta edaspidi kindlasti rohkem tegelema. Mõeldud-tehtud. Tänaseks on Ken tegutsenud üritusturunduses täpselt 20 aastat.
INTERVJUU | TULI uus liige Primefunnel: „Inimesed ostavad enda väärtushinnangute baasil ja sellele vastavalt tuleb ka turundada.“
TULI perega on liitunud digiagentuur Primefunnel. Ettevõtte turundusjuht Angelo Maiuri räägib mitmekülgsest tiimist, lähiaastate eesmärkidest ja sellest, kuidas nad teistest digiagentuuridest eristuvad.
INTERVJUU | Helen Roonet: „Kui vundament on korras, siis viivad eriarvamused väga heade tulemusteni.“
Helen Roonet unistas juba keskkoolis tööst reklaamiagentuuris. Mõeldud, tehtud – tänaseks on ta valdkonnas tegutsenud üle 20 aasta. Lisaks on Helen Imagine\TBWA tegevjuht ja partner ning TULI juhatuse liige. Põhjalikus intervjuus lahkab Helen oma teekonda reklaamimaailmas ning räägib põhimõtetest, mille alusel ta ettevõtet juhib. Inspiratsiooni leiavad siit paljud!
INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Taavi Linnamäe: „Tõstame esile tööd, kus on lisaks perfektsusele ja tulemuslikkusele ka midagi rohkemat peidus.“
Kuldmuna 2022 loovkonkursi PR-žürii esimees on ettevõtja ja President Kaljulaidi Fondi tegevjuht Taavi Linnamäe, kel on kommunikatsioonikogemust juba üle 20 aasta.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Annika Oja: „Reklaamis võiks esimesena tunda ära brändi, kellele see tehtud on, mitte agentuuri, kelle tehtud see on.“
Eesti turunduse suursündmuse Kuldmuna reklaamižürii juht on Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja. Uurisime Annikalt, millest ta lähtus žürii kokkupanekul, mida peab tähtsaks agentuuri ja kliendi omavahelises koostöös ning kuivõrd oluline võiks olla eri brändidele Kuldmuna konkurss.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Nils Kajander: nii soomlaste kui ka eestlaste isikuomadused võivad olla meie tugevused
Kuldmuna 2022 loovkonkursi üht kahest disainižüriist juhib viiendat aastat Eestis elav ja töötav soomlane Nils Kajander. Veidi enam kui kolm aastat tagasi asutas ta ühes kolleegidega globaalse brändingu ja kogemusdisaini agentuuri Bond Eesti büroo.
INTERVJUU | Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar: reaktsioonid uuendusele kinnitavad Omniva olulisust inimestele
Omniva uus visuaalne identiteet tekitas Eesti avalikkuses hulga furoori. Paljuski oli selle taga ühe meediaväljaande eksitus, kui Omniva logona toodi välja hoopis pilt graafiliste elementidega, mis on üks kild kogu värskest visuaalsest identiteedist. Omniva brändijuht Mari-Liis Küppar selgitas TULI-le lähemalt, miks üldse oli vaja ettevõttel oma nägu muuta ning kuidas näeb välja suurfirma brändistrateegia loomine.