Uudised

TULIUUS LIIGE | Suunamudija Paula Lill: TikTok on lihtne, räägi inimestega ja oledki või sees
Kuidas saada TikTokis ühe videoga 76 000 vaatamist? Tuleb välja, et jalgratast selleks leiutama ei pea. Peab ainult korra tanklas käima. TULI uus liige Paula Lill – esimene suunamudija meie hulgas – räägib kohe lähemalt.

TULIUUS LIIGE | ibise turundusjuht Elen Kahro: Eesti hotellidel on aeg kasvatada iseloomu
Hommikusöögist ja vastuvoolu ujumisest, koroonast ja igavatest hotellidest, arvustustest ja teepakenditest. TULI tuliuue liikme ibis Tallinn Center hotelli turundusjuhi Elen Kahroga sai vesteldud mitmetel teemadel, kuid kõige rohkem tuli jutuks keskkond.

INTERVJUU | Kommunikatsioonijuht ja lektor Mart Soonik: alati on ühiskonnas mingisugust ebaselgust natuke rohkem kui selgust
Mart Soonik on suure kogemusega kommunikatsioonijuht, kes tegutseb praegu nii ettevõtjana kui ka avalike suhete lektorina Tallinna Ülikoolis. Intervjuus TULI-le räägib ta poliitilisest lahmimisest, suhtekorralduse olulisusest, üliõpilastest ning sektori tulevikust.

Tutvume TULImusta žüriiga: eriti tähtsaks muutub efektiivsus siis, kui majanduskasv aeglustub ja tulevik on ebakindel
“Fantastiline võimalus”, “hädavajalik” – TULImusta žürii on konkursi osas igatahes positiivselt meelestatud. Aga kes žüriisse kuuluvad? Tutvustame liikmeid ning laseme neil kõigil vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad.

TULIUUS LIIGE | häk agentuuri juht Einar Tiimla: kui klient midagi soovib, siis see ei pruugi olla see, mida ta tegelikult vajab
TULI pardale on tulnud full-stack turundusagentuur häk, kes on turundusmaailmas askeldanud enam kui neli aastat ning kelle ambitsioonidel ei ole piire. Agentuuri tegevjuht Einar Tiimla avab häki tagamaid ning selgitab tänu millele on nad teinud kiire edasimineku.

Avameelne vestlus turundustudengitega praktikatest, valdkonna raskustest ning oma koha leidmisest
Kohtusime Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala tudengitega – Siim Kokkota, Mari Hairki, Joonas Liivranna, Birgit Maraniku ja Lisa Marie Klandorfiga ning vestlesime turunduse olulisusest ja vaimsest tervisest. Sealhulgas uurisime tudengitelt, miks turundus noortele niivõrd atraktiivne on. Ja kas ikka on?

INTERVJUU | Ülemiste City linnakut arendava Mainor AS-i turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas Liivika Lapp
Pikalt meediaagentuuris MediaCom ning Baltika Grupis töötanud Liivika Lapp on alates septembrist Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht. Millised on Liivika plaanid seoses Ülemiste City brändi uuendustega, turundusvõrgustikuga ning rahvusvahelise haarde kasvatamisega?

TULIUUS LIIGE | Powerful Marketersi juht Mari-Liis Vaher: ületöötamine on sõltuvus
Sul on kogu aeg liiga palju tööd? Rassid hommikust õhtuni ja ülesannete hunnik ei kipu kuidagi vähenema? Siis sul tasub lugeda intervjuud TULI värske liikme Powerful Marketersi juhi Mari-Liis Vaheriga.

Aasta digiagentuur Tank: tangoks on vaja kaht osapoolt!
Veidi vähem kui viis kuud on möödas sellest pidulikust hetkest, mil Tank krooniti Kuldmunal aasta digiagentuuriks. Käisime külas, et uurida, mis imeputru nad söövad, et neil nii hästi läheb.

INTERVJUU | 25 aastat La Ecwadori! Heily Aavik: Eesti turunduse suurim puudujääk on ambitsioonitus
La Ecwador tähistab 6. oktoobril oma 25. sünnipäeva! Agentuuri asutaja ning tegevjuht Heily Aavik (50) meenutab sel puhul minevikku ning puudutab olevikku ja tulevikku. Teemadering on lai: macho-kultuur, ebameeldivad kliendid, elektriarved, ambitsioonitus, aednikud ja palju muud.

INTERVJUU | Ivo Linna: ma ei osaleks reklaamides, kui see oleks vastumeelne, mulle tõesti väga meeldib
Kuidas Crocs pähe sattus? Missuguseid kurgireklaame võiks rohkem olla? Millise viraalse video kohta on sobilik kasutada väljendit “püha essuke”? Kõike seda ja rohkelt muud saad teada, kui loed intervjuud Ivo Linnaga (73). Legendaarse muusikuga, kes on reklaamidesse sattunud küll ja küll.

E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät seadusemuudatusest: kaupmehed kompavad ning otsivad võimalusi ja piire
E-poodide hinnastamise seadusest on möödas enam kui neli kuud. Uurisime E-kaubanduse Liidu juhilt Tõnu Väädilt, kuidas on siiani kaubitsejad tegutsenud ning kuidas ollakse valmis järgmisteks kampaaniateks.

INTERVJUU | Graafiline disainer Margus Tamm: tarbija ei taha kogu aeg vaatemängu
Margus Tamm on auhinnatud kunstnik, disainer, kirjanik ja teadur. Ta on töötanud reklaamibüroodes ja täna tegutseb vabakutselisena, kes on noppinud hulganisti auhindu erinevatelt konkurssidelt. Vaatame, milline töö on tema portfoolios see kõige meeldejäävam ja meenutame 1990ndaid reklaamimaailmas.