Uudised

Dalton: PR ja digiturundus on lahutamatud
„Oluline on, et kampaaniate elluviimise järel ei lõppeks tegevus kajastuse kokkuvõttega, vaid tulemuste analüüsiga, mille järel liigutakse edasi ja tehakse järeldusi, mida vaja järgmisena teha,“ ütleb kommunikatsioonibüroo Dalton juht Ivo Kallasmaa.

Rait Milistver: Edendame „kolmandat kirjaoskust“!
Veerandsajandi pikkuse reklaamitöö kogemusega copywriter Rait Milistver kutsub tekstiloojaid ja turundajaid liituma Eesti copywriterite grupiga, et edendada üheskoos „kolmandat kirjaoskust“.

Gert Lee: Agentuur on vajalik seal, kus on konkurents
„Lühiajalised kampaaniad tekitavad lühiajalisi efekte, aga need ei akumulueeru pikaajaliseks. Et akumuleeruks, on vaja kasvatada ka brändi ehk anda põhjendus, miks üht toodet või teenust teisele eelistada,“ räägib Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee.

Kõige rohkem valesti mõistetud elukutse ehk kuidas päästa devalveerunud turundus naljareklaamide kammitsast
Hiljutine tööturu uuring tuvastas, et enim on Eestis üle turundajaid ja puudu torumehi. Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits analüüsib põhjuseid, miks vaatamata sellele, et kogu maailmas kasvab nõudlus pikaajaliste kliendisuhete loomiseks vajalike turundusoskuste järgi, on turundaja elukutse Eestis aasta aastalt järjest enam maha käinud.

Rauno Kutti: iga järgmine päev on üllatus ja uus väljakutse
Tänavune loovusfestival Kuldmuna keskendub turundusvaldkonna noortele tegijatele, mistõttu saab järgnevatel nädalatel tutvuda silmapaistvate turundajatega, kes trotsisid riske ja hakkasid juba varajases eas oma ambitsioone ellu viima. Üheks selliseks on näiteks sotsiaalmeediabüroo Vurr kaasasutaja Rauno Kutti.