Uudised

Miks muutusid James Bondi filmid ülipikkadeks reklaamipausideks?
James Bondi filmid on justkui väga pikad ja meelelahutuslikud reklaamipausid. Sel stiilil on fänne ja vastaseid, aga nii on see peaaegu alati olnud – brändide jaoks on ülioluline osta end miljonite dollarite toel maailmakuulsa frantsiisi tegelaskujuks.

TULI uus liige B2B Growth päästab inimeste ja ettevõtete profiile: meie kasvame siis, kui aitame teistel kasvada
Indrek Põldvee otsustas kahe aasta eest, et hakkab päästma ettevõtete ja inimeste LinkedIni profiile. Plaanid on suured: kümne aasta pärast peaks tema firmal ehk B2B Growthil olema esindus igas Euroopa riigis.

Making sense – rahvusvahelised tipptegijad kogunevad Tallinna Botaanikaaias!
„Making sense“ on tagasi! 2021. aasta TULI konverentsile kutsume nii agentuure kui ka turundajaid, et mõelda kaasa ja saada inspiratsiooni rahvusvahelistelt tipptegijatelt. 11. novembril räägitakse Tallinna Botaanikaaias koostööst ja selle viljadest – loomingust, jätkusuutlikusest ja innovatsioonist.

Mida on tarvis edukaks intervjuuks?
Sügisel hoogustub ajakirjanduse, sotsiaalmeedia ja ettevõtluskeskkonna tegevus hüppeliselt. Uudiste toimetused toovad 24 tundi ööpäevas jälgijateni lugusid, mis on aktuaalsed ja jälgijatele olulised. Allikatena kasutatakse nii jagatavad pressiteavet, tarbijate vihjed ja ajakirjanike enda kogemusi, aga ka infovõrgustiku ja sotsiaalmeedia postitusi.

Pool sajandit majanduse ja müütide murdmise lugu jõudis filmilindile
ERRiga koostöös valminud dokumentaalfilm „Ernst ja Alma tagasi turumajandusse“ toob vaatajani AS Mainori värvika loo, mis peegeldab terve Eesti majanduse arengut viimase poolsajandi vältel ja annab vaate tulevikku.

TULI x Initiative veebinar: meediaraport 4
Meediaagentuur Initiative viib septembrikuu viimasel nädalal läbi informatiivse veebinari, kus räägitakse telemaastiku sügisesest hooajast, turunduse automatiseerimise praktilistest võimalustest ning arutletakse selle üle, kuidas positsioneerida analüütilist turundust Eesti konteksti.

LinkedIn reklaamikanalina: kas mõttetult kallis või suure potentsiaaliga?
LinkedIn on tõusev täht sotsiaalmeediaturunduses, sest lisaks mõjukale publikule võimaldab platvorm ka peensusteni minevat sihtimist. Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro toob välja LinkedIn-i turunduse põhilised eripärad.