Uudised

Nipinurk: kuidas suurte ostupühade infomüras silma paista?
Maailma suurimad ostufestivalid nagu must reede, küberesmaspäev ning jõulud on peagi käes. Mida müügikampaaniate koostamisel meeles pidada ning kuidas infomüras silma paista, selgitab Httpooli Facebooki kliendilahenduste juht Aljona Kozlova.

Urmas Villmanni põhjalik kampaaniaanalüüs: Keskerakond ja EKRE on kohad omavahel ära vahetanud, nihkus ka koomikute epitsenter
Käes on jälle see kena aastaaeg, kus kogu linn ja maa on värvunud kirjuks. Aga mitte ainult sügisestest kolla-puna-oranžidest puulehtedest, vaid ka erinevat värvi reklaamidest ja plakatitest, mille peal olevad poliitikud lubavad meile head-paremat kokku. Värvid võimenduvad, isegi Olerexi tanklad tunduvad mõnele nagu Reformierakonna reklaamid.

INTERVJUU | TULI uus liige Magnusson: advokaadi töö on muutunud copywriteri ametiga sarnasemaks
TULI perega liitus rahvusvahelise haardega advokaadibüroo Magnusson. Käisime õigusspetsialistidel külas ja uurisime, mida tähendab reguleeritud sõnavabadus, mis on turundusõigus ning kas tõesti on maailm seal maal, et isegi advokaadibüroo peab end sotsiaalmeedias nähtavaks tegema. Küsimustele vastasid Magnussoni juhatuse liige Jaanus Mägi ja turundusjuht Marika Pärn.

Anneli Aab: kas Eesti on välisvärbamiseks valmis?
Välismaalt värvatud tippspetsialistid mitte ei võta ära kohalikke töökohti, vaid leevendavad ettevõtete arengut pärssivat tööjõupuudust. Ent kui inimene ei tunne end siin oodatuna, liigub ta päris kiiresti ära, kirjutab EASi Work in Estonia programmi juht Anneli Aab.

Enam kui pooled Eesti suurettevõtted kasutavad e-kaubanduse võimalusi
Möödunud aastal turustas oma kaupu või teenuseid veebilehe või EDI-kanalite kaudu 23% Eesti ettevõtteist. Võrreldes eelneva aastaga kasvas e-kaubandust kasutanud ettevõtete arv kolme protsendipunkti võrra. Käesolevas blogis vaatab Statistikaameti juhtivanalüütik Tiina Pärson lähemalt, kuidas on ettevõtete e-kaubanduse kanalite kasutamine ajas muutunud.

Aasta ettevõtteks valiti Chemi-Pharm! Toomas Luman: Eestis võiks olla sarnaseid ettevõtteid oluliselt rohkem
Neljapäeva õhtul tunnustati „Eesti parimad ettevõtted 2021“ auhindamisüritusel meie kõige tublimaid ettevõtteid. Aasta ettevõtte tiitliga pärjati innovaatiline keemiatööstusettevõte Chemi-Pharm.

Barbora värbas Boltist mehe, kes aitas täita Baltikumi tõukeratastega
Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee operatsioone hakkab juhtima Tallinnas ja teistes Baltimaades Bolt elektritõukerataste teenuse turule toonud Thomas Tammus, kes soovib Barbora muuta Baltikumi efektiivseimaks e-kauplejaks.

Eestist kirjutatud reisilugu võitis ookeani taga maineka auhinna
USA ajakirjaniku Todd Pitocki lugu „A Nation of Saunas and Start-ups“ võitis esimese koha USA reisiajakirjanduse tuntuimal konkursil Lowell Thomas Travel Journalism Award. Eestit kõige paremast küljest tutvustav lugu sündis EASi turismiarenduskeskuse korraldatud pressireisi tulemusena ning ilmus enne auhinna võitmist mõjukates väljaannetes.

Eesti Ringhäälingute Liidu juhatus valis uueks tegevjuhiks Hanno Kindeli
Eestis tegutsevaid erakanaleid ühendav Eesti Ringhäälingute Liit valis 21. septembril toimunud juhatuse koosolekul uueks tegevjuhiks Hanno Kindeli, ühtlasi kinnitati uus juhatuse koosseis. Hanno Kindel alustas tööd erakanalite katusorganisatsiooni tegevjuhina 1. oktoobril.