Uudised

Jaan Naaber: andmetest saab ürituste uus kasvumootor
Eestis on maailmatasemel üritused ja ambitsioonikad korraldajad, kes pakuvad meile kõigile kustumatuid mälestusi ja vägevaid emotsioone. Meil on ägedad festivalid, teatrietendused, kontserdid ja spordivõistlused. Müts maha korraldajate ees, kes on suutnud keeruliste oludega kohaneda, kirjutab Piletikeskuse juht Jaan Naaber.

Omniva kommunikatsioonijuhiks saab Triin Küttim, turundusjuhiks Mihkel Külaots. Kaja Sepp lahkub organisatsioonist
Toetamaks ettevõtte uuenevat strateegiat, toimuvad novembris muutused Omniva kommunikatsioonis ja turunduses. Valdkondade selge fookuse hoidmiseks ning äri ja juhtimise paremaks toetamiseks eraldab Omniva turunduse ja kommunikatsiooni erinevateks tiimideks.

Influencer-turunduse olukord Eestis. Anni Rahula: kvaliteet muutub olulisemaks, jälgijate arv üha vähem tähtsamaks
Eesti influencer-turunduse platvorm Promoty viis läbi uuringu kohalike turundajate seas, et saada teada, kui teadlikult ja strateegiliselt meil influencer-turundust tehakse: mille järgi koostööpartnereid valitakse, milliseid tööriistu kasutatakse ning millised on valdkonnas levinud murekohad.

TULI konverentsi „Making sense“ programm – jätkusuutlik koostöö
„Making sense“ on nagu TULI perekonna kokkutulek. Meie visioon ja mõte on üheskoos tõsta pidevalt oma valdkonna taset ning „Making sense’i“ kutsusimegi ellu just selle eesmärgiga. Konverents toob kokku oma ala täielikud tipptegijad erinevatest Euroopa paikadest. Tänavune „Making sense“ vaatab otsa klientide ja agentuuride vahelisele koostööle ning arutleb põhjalikult jätkusuutlikkuse ning innovatsiooni teemadel. Just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele!

Facebook avab Eesti turundajatele uue veebipõhise koolitusplatvormi
Facebook teatas, et käivitab Eestis platvormi Boost with Facebook – tegu on interaktiivse veebikoolituskeskusega, kuhu on koondatud nii veebiseminarid ettevõtte turundamisest, loovkirjutamisest kui ka mitmed Eesti ettevõtete edulood, mis on aidanud neil pärast koroonakriisist tingitud ühiskonna sulgumist oma tegevust taas üles ehitada.

Dalton kasvab! Ivo Kallasmaa: „Tuleb olla ambitsioonikas. Heas mõttes hullumeelne!“
„Nutikas, terav, ettenägelik, vastutustundlik,“ loobib Ivo Kallasmaa entusiastlikult kommunikatsiooniagentuuri Daltonit iseloomustavaid märksõnu. Eriliselt rõhutab Daltoni rajaja loovuse rolli ja lugude rääkimise oskust. „Ilma tugeva loo jutustamiseta ei saavuta midagi. Meil on väga ägedaid näiteid, kus oleme üsna tüütust Exceli tabelist suutnud mingi asja välja võluda,“ selgitab ta.

Pipedrive’i uus tööandja brändingu juht: töötajad on meie parimad saadikud
Pipedrive’i tööandja brändingu meeskonda asus juhtima Kristiina Kuuskmäe, kes hakkab hea seisma selle eest, et Pipedrive’i kuvand tööandjana aitaks lähiaastatel täita ettevõtte ambitsioonikaid kasvuplaane.

PR-pakid: mida loodab saatja ja mida mõtleb saaja?
Ilmselt ei ole siin kedagi, kes poleks näinud mõnd mõjuisikut oma sotsiaalmeediakanalites PR-pakke avamas. Ilmselt ei ole siin väga ka neid, kes ise PR-pakke välja ei saada. Suvel TULI podcastis käies peatusime põgusalt PR-pakkide teemal ja arutlesime, millised on minu kohustused, kas mul üldse on need sellist pakki saades ja mida ootab minult tegelikult agentuur, kes selle paki saatis.

Kolmandas kvartalis avaldati rekordarv tööpakkumisi! Mis toimub turunduse ja reklaami valdkonnas?
2021. aasta kolmandas kvartalis avaldasid tööandjad rekordiliselt ehk enam kui 16 000 tööpakkumist, mida on 54% rohkem kui eelmisel aastal ja 24% rohkem kui 2019. aastal samal ajal, selgub värskest CVKeskus.ee tööturu ülevaatest.