21.10.2021

Facebook avab Eesti turundajatele uue veebipõhise koolitusplatvormi

Facebook teatas, et käivitab Eestis platvormi Boost with Facebook – tegu on interaktiivse veebikoolituskeskusega, kuhu on koondatud nii veebiseminarid ettevõtte turundamisest, loovkirjutamisest kui ka mitmed Eesti ettevõtete edulood, mis on aidanud neil pärast koroonakriisist tingitud ühiskonna sulgumist oma tegevust taas üles ehitada.

„Paljud katsumused, millega ettevõtjad täna silmitsi seisavad, ei ole piirangute kaotades üleöö kadunud ning nii mõnedki koroonakriisi toodud muutused on tulnud selleks, et jääda. Et aidata ettevõtetel neis uutes tingimustes opereerida, tahame turundajatele tutvustada kõiki interneti võimalusi ning anda teadmisi, kuidas Facebooki ja Instagrami tasuta tööriistadest maksimumi võtta. Meie eesmärk on jõuda kasulike teadmistega võimalikult paljude väikeste ja keskmise suurusega ettevõteteni,“ selgitas Facebooki Kesk- ja Ida-Euroopa piirkonnajuht Jakub Turowski.

Platvorm avatakse tasuta töötoaga, mis toimub 26. oktoobril Facebook Live’i vahendusel. Töötoa fookuseks on digitaalsed tööriistad, mille jooksul õpitakse, kuidas saavutada veebis suuremat kohalolu, kuidas teha potentsiaalsetele klientidele parimaid pakkumisi ning õpitakse lähemalt tundma erinevaid digitaalse turunduse tööriistu. Lisaks ekspertidele astuvad oma edulugudega üles Eesti brändid Emma and Theo kui ka Nikkolo.

Emma and Theo on Eesti bränd, mis on spetsialiseerunud kvaliteetsetest materjalidest ja kangastest valmistatud laste- ja naisterõivaste loomisele ja müümisele. Asutajad Triin Tomingas ja Erki Roosimägi on algusest peale kasutanud oma äri edendamiseks Facebooki. Nad kasutavad Facebooki kataloogi, mis aitab reklaamida kogu nende tootevalikut ja suunata liiklust nende veebisaidile. Sellegipoolest on kõige tõhusamaks taktikaks osutunud suunatud reklaamid nii Facebookis kui ka Instagramis, mis on toonud muljetavaldavaid tulemusi: 2021. aasta koolikampaania tõi reklaamile kulutatud summa koguni 3,62-kordselt tagasi.

Edulugude kõrval saavad veebitöötoas sõna ka Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoja, Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsiooni (EVEA) ning Facebooki kohaliku reklaamipartneri Httpool esindajad.

„Sotsiaalmeediaturundus ja e-kaubandus on ettevõtete digitaalse ülemineku olulised alustalad, samas näeme täna, et suurte tegijate ning väike- ja keskmise suuruste ettevõtete vahel on suur lõhe: Statistikaameti andmetel turundab 2021. aastal end sotsiaalmeedias 84% suurtest ettevõtetest, samas kui näiteks 10-19 töötajaga väikeettevõtete seas on see näitaja vaid 43%, mis näitab suurt arengupotentsiaali,“arvab EVEA president Heiki Rits. „EVEA-l on väga hea meel, et Facebookil on nüüd meeskond, kes pühendub konkreetselt Eesti ja Baltikumi vajadustele,” lisab Rits ning on kindel, et koostöös on võimalik digitaalsed uuendused viia ka kõige pisemate Eesti ettevõteteni.

Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoja peadirektor Mait Paltsi sõnul võetakse digitaalseid kanaleid ja Facebooki paljuski iseenesestmõistetavana, kuid tegelikult on veel neistki palju õppida. „Viimase kahe aasta jooksul oleme näinud, et kolimine digitaalkanalitesse võib mõningate ettevõtete jaoks olla väga keeruline, mispärast usun, et Boost with Facebook on suurepärane võimalus Eesti ettevõtjatele ja turundajatele, et ära õppida, kuidas Facebookist ja selle tööriistadest maksimumi võtta,“ lisab Palts.

Täpsem ürituse info ja registreerimine: https://www.facebook.com/business/BoostwithFacebookEstonia/event

Ürituse leiab ka Facebookist: https://www.facebook.com/events/2930453907269223

Toimetas Kaarel Täll, TULI

Kõik uudised