22.10.2021

Omniva kommunikatsioonijuhiks saab Triin Küttim, turundusjuhiks Mihkel Külaots. Kaja Sepp lahkub organisatsioonist

Toetamaks ettevõtte uuenevat strateegiat, toimuvad novembris muutused Omniva kommunikatsioonis ja turunduses. Valdkondade selge fookuse hoidmiseks ning äri ja juhtimise paremaks toetamiseks eraldab Omniva turunduse ja kommunikatsiooni erinevateks tiimideks. 

Triin Küttim.

Eesti turundus kui äri toetav funktsioon liigub Omniva Eesti üksusesse ning Eesti turundustiimi hakkab juhtima Mihkel Külaots. Mihkel on Omnivas töötanud 2020. aasta algusest, algul pakiäri turundusjuhi, hiljem kogu B2C turundusjuhi ülesannetes. 

Mihkel Külaots.

Kommunikatsioon jääb kontserni tasandile CEO Mart Mägi otsealluvusse. Kommunikatsioonitiimi hakkab juhtima Triin Küttim, kes liitub Omnivaga 8. novembrist.

Triin juhtis varasemalt statistikaametis statistika levi osakonda, mis vastutas ameti klienditeeninduse, erinevates kliendikanalites statistika avaldamise ning kommunikatsiooni- ja turunduse eest. Statistikaametis viis Triin läbi mitmed uuendused ja muudatused, sh sai amet uue visuaalse identiteedi (CVI), paranes ameti nähtavus ja usaldusväärsus ning tehtud uuendused pälvisid erinevaid tunnustusi nagu näiteks „Selge sõnum 2020“ aasta edendaja tiitel ja „Kuldmuna 2020“ ning „Balticbest 2020“ pronksmedalid ameti uuenenud CVI-le.

Enne statistikaametit töötas Triin Eesti Energia AS-is klienditeenuste kommunikatsioonijuhina, kus tema vastutada oli energiamüügi- ja klienditeenuste valdkonna kommunikatsiooni koordineerimine Baltikumis, Poolas, Soomes ja Rootsis. Triin on töötanud ka kommunikatsiooniagentuuris Corpore, maksu- ja tolliametis ning SA Archimedes.

Tiimide eraldamise ning tööde üleandmise järel lahkub organisatsioonist kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kaja Sepp, et võtta vastu uued väljakutsed väljapool Omnivat. 

Kaja Sepp.

Intervjuu Triin Küttimiga:

Triin, millega paelus Sind uue töökoha valikul Omniva? 

Usun, et Omniva on suur ja põnev väljakutse igale kommunikatsioonis tegutsevale inimesele. Ja mulle väljakutsed meeldivad. Eriti meeldib, kui saan midagi päriselt ära teha. Mind kõnetab võimalus anda oma panus sellesse, et Omnivast saaks Baltikumi armastatuim bränd. Potentsiaali selleks saada on Omnival rohkesti, sest pakume teenust, millega varem või hiljem puutuvad kõik kokku. Sõbrad juba muigavad, et mind ilmselgelt paeluvad sellised asutused-ettevõtted, mille suhtes ei ole Eestis keegi ükskõikne. Nii et, Omniva oli mitmes mõttes loomulik järgmine samm minu tööelus.  

Milliseid põnevaid väljakutseid näed Omniva kommunikatsioonis? 

Omniva on tööandjaks rohkem kui 2300 inimesele Eestis, Lätis ja Leedus. Kuna brändide armastus saab alguse sellest, et töötajad armastavad oma tööandjat, tunnevad end tööl väärtustatuna, saavad aru, miks, kuidas ja kelle jaoks me toimime ja kuhu liigume, siis hetkel on suureks väljakutseks viia kõik Omnivas toimuvad uuendused meie inimesteni nii, et tekiks uus ühine hingamine. Vaid nii saame seatud suuri eesmärke teoks teha. 

Omniva koduturud on Eesti, Läti ja Leedu, kus kokku elab pea kuus miljonit inimest. Meie äril on suur kasvupotentsiaal, seega kõigi nende inimeste südametesse pugeda ja seal kindel koht leida – see on äge väljakutse. 

Ja mis seal salata, hiljutine Enefit Greeni IPO seab kõrge lati, kui ka Omniva peaks ükskord börsile minema ja rahvaaktsiaks saama. Seega väljakutseid on piisavalt!

Mille võtad oma eelnevast kogemustepagasist kaasa Omniva jaoks? 

Usun, et iga eelnev töökoht on aidanud mul jõuda täna siia, kus ma olen ja saadud kogemused aitavad ka selles uues ametis õnnestuda. 

Eesti Energia kommunikatsiooni- ja turundustiimis töötasin koos teiste koduturgude professionaalidega ning loodan, et see kogemus aitab mul paremini Omniva Läti ja Leedu äridele tuge pakkuda. Statistikaametis töötasin ajal, mil seal toimusid suured uuendused ja kogu amet sai värskema hingamise. Sealt võtan kaasa teadmise, mis loodetavasti aitab edu saavutada Omniva muudatuste kommunikeerimisel. Varasem agentuurielu on minu hinnangul igale kommunikatsiooniinimesele ääretult silmiavav ja vajalik ajajärk, millest võtan Omnivasse kaasa teadmise, kuidas koostöös agentuuridega paremaid tulemusi teha, sest kõrvaline pilk on hädavajalik just suurte muudatuste tegemisel. 

Kuid peamine, mille kõikidest oma töökohtadest kaasa võtan, on teadmine, et tugeva meeskonnaga suudame rohkem kui üksi pusides.  

Mis on Sinu esimesed suuremad ülesanded? 

Alustan sellest, et loon endale parimatest tegijatest tiimi, sest toimunud muudatuste käigus on mõned olulised positsioonid Omniva kommunikatsioonitiimis vabanenud ja konkursid kas käimas või kohe algamas. Samaaegselt tuleb toetada Omniva värske strateegia tutvustamist alguses meie endi inimestele ja siis juba tervele maailmale. Kui strateegia on paigas, eesmärgid sõnastatud ja tiim koos, siis läheb juba eriti põnevaks! 

Toimetas Kaarel Täll, TULI

Omniva on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 91 liiget.

Kõik uudised