22.10.2021

TULI konverentsi „Making sense“ programm – jätkusuutlik koostöö

„Making sense“ on nagu TULI perekonna kokkutulek. Meie visioon ja mõte on üheskoos tõsta pidevalt oma valdkonna taset ning „Making sense’i“ kutsusimegi ellu just selle eesmärgiga. Konverents toob kokku oma ala täielikud tipptegijad erinevatest Euroopa paikadest. Tänavune „Making sense“ vaatab otsa klientide ja agentuuride vahelisele koostööle ning arutleb põhjalikult jätkusuutlikkuse ning innovatsiooni teemadel. Just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele!

TULIst konverentsi võõrustab Tallinna Botaanikaaia palmimaja.

„Making sense“ toimub turvalises ja hoolikalt kontrollitud keskkonnas Tallinna Botaanikaaia palmide all. Kõik inimesed, kellel on kehtiv koroonaviiruse pass, on siiralt oodatud meiega ühinema. TULI liikmetele kehtib soodustus ning kõik palmisaali saabujad saavad kõhu kenasti täis. Põnevaid esinejaid jagub tundideks ning kindlasti leiab aega ka lihtsalt omavahel suhelda ning muljeid jagada. Just sel viimasel põhjusel lõpetab ilusa „Making sense’i“ päeva meie oma networking üritus „Alibi“. 11. november pole kunagi varem olnud nii TULIne! 

Korraldaja jälgib hoolikalt kõiki tervishoiu alaseid soovitusi ning epidemoloogilise olukorra halvenemisel oleme valmis korraldama konverentsi virtuaalselt.

Making sense – jätkusuutlik koostöö

11. november 2021, programm

  • 9.30 Saabumine, hommikukohv
  • 10.00-10.35 Stephan Loerke – CEO of World Federation of Advertisers (WFA)

Konverentsile „Making sense“ teeb avalöögi Stephan (pildil), kes avab suurorganisatsiooni WFA näitel reklaamitööstuse kõige pakilisemaid probleeme, alates kaubamärgi turvalisusest kuni mitmekesisuse, kaasatuse ning kliimamuutusteni. Ta jagab näiteid ja mõtteid, kuidas bränditurundajad peaksid nende teemadega ühiselt tegelema.

  • 10.35-11.10 Mathias Appelblad – Global Creative Director at SEB, ex Forsman & Bodenfors Creative Partner

Mathiase karjäär on unikaalne – ta liikus tippagentuurist Forsman & Bodenfors suurpanga SEB globaalseks brändijuhiks. Meiega jagab ta ülemineku kõige olulisemaid õppetunde ja perspektiive. Mathias avab oma mõtete ja töömeetodite maailma pealkirja all „Creative rules“.

  • 11.10-11.30 Värskuse paus
  • 11.30-12.00 Lennart Hintz – Managing Director, EMEA at MediaCom, CEO at GroupM Switzerland x Olga Peresild – Mediacom

Lennart ja Olga avavad oma esitluses meediat suurema pildina, kuhu kuuluvad ka loovtiimid ja nende sõnumid. Selgitatakse kõrgete panustega turundusinvesteeringute tegemiseks ja põhjendamiseks vajalikke samme. Kui kõik otsused põhinevad andmetel, siis suudame viia oma klientide jaoks ellu tõelisi muudatusi.

  • 12.00-13.00 Lõunasöök
  • 13.00-13.45 Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer/Partner at TBWA\Helsinki x Heidi Björklöf – VP Portfolio Development & Marketing from Sanoma Media Finland

Agentuur ja klient ehk Jyrki ja Heidi astuvad koos lavale, et jagada enda kogemust. Nad lahkavad põhjamaade ühe suurema ajalehe ehk Helsingin Sanomati näitel, mida toob kaasa oma brändi väärtuste avalikkuse ette toomine. Jyrki ja Heidi sõnul pole tegemist kindlasti kõige ohutuma viisiga brändi tutvustamiseks ja kasvatamiseks, kuid kogemus näitab, et lõpuks on see kõige edukam viis. Helsingi Sanomati lugu läbi agentuuri ja kliendi silmadeni tuleb esitusele ettekandes: „Truth. Experienced.“

  • 13.15-13.45 Lizzie Nolan – Executive Vice President, Global Strategy & Intelligence, Havas Media Group

Ülisuure globaalse kogemusega Lizzie (pildil) tutvustab konverentsil Havasi läbi viidud „Meaningful Brands“ uuringut, kus osales 395 000 inimest kõikjalt maailmast. Ettekande pealkiri kõlab „Havas Meaningful Brands survey 2021 finds we are entering the age of cynicism“ ehk teemaks tuleb üle maailma kasvav künism. Muuhulgas selgus uuringus, et kliendid ootavad brändidelt tõsist tööd ühiskonna ja planeedi jätkustuutlikkuse kallal, kuid üha rohkem tuntakse, et neile jagatakse tühjasid lubadusi. Koguni 71% inimestest tunnistasid, et neil on puudub usk brändide lubadustesse seoses jätkusuutlikkuse arenguga.

 

  • 13.45-14.10 Paus
  • 14.10-14.40 Tiina Latva – freelancer

Tiina on vabakutseline disainer, kes töötas kümme aastat agentuuris Werklig. Tema klientide sekka kuulus teiste seas Helsingi linn, kellele loodi ühiselt bränd ja identiteet, millega omakorda võideti mitmeid auhindu. Werkligist lahkumise järel liituski ta Soome pealinna brändiüksusega ehk kolis agentuurist üle kliendi poolele. Seega on Tiinal suurepärane kogemus mõlemalt poolt lauda, mida oma ettekandes „Making sense’i“ publikule jagab – saame inspiratsiooni Tiina teekonnast disainerina ning elame kaasa kõige olulisematele õppetundidele.

  • 14.40-15.15 TULI liikmete paneel võtab päeva kokku
  • 15.15-16.00 Networking

Loe esinejate kohta lisa!

Osta pilet! TULI liikmetele soodustus!

Facebook!

Kõik uudised