Making sense konverents

Info

„Making sense“ on tagasi! 2021. aasta TULI konverentsile kutsume nii agentuure kui ka turundajaid, et mõelda kaasa ja saada inspiratsiooni rahvusvahelistelt tipptegijatelt. 11. novembril räägitakse Tallinna Botaanikaaias koostööst ja selle viljadest – loomingust, jätkusuutlikusest ja innovatsioonist.

Esinejad

Rahvusvahelised tipptegijad
  • Mathias Appelblad – Global Creative Director at SEB, ex Forsman & Bodenfors Senior Creative Partner
  • Heidi Björklöf – VP Portfolio Development & Marketing from Sanoma Media Finland
  • Olga Peresild – CEO MediaCom Eesti
  • Lizzie Nolan – Executive Vice President, Global Strategy & Intelligence, Havas Media Group.

Tarbija ei usu brändide jätkusuutlikkusse

Lizzie Nolan hoolitseb Havas Media Globalis selle eest, et brändid, ettevõtted ja inimesed suudaks läbi viia tähendusrikkaid muutusi.

Tema kogemustepagas on kasvanud enam kui 20 aastat ning Lizzie on töötanud nii Euroopas kui ka Aasias. Esimesed kümme aastat tulid tema kliendid peamiselt Suurbritanniast, kelle sekka kuulusid Emap (nüüd Bauer), Sky, Nokia, Mars, Volkswagen ja IKEA. Viimasest kümnest aastast on ta suurema osa ajast pühendanud Aasia ja Okeaania piirkonnale, kus on töötanud nii BBH kui ka MediaComi heaks. 

„Making sense“ konverentsil tutvustab ta Havasi läbi viidud „Meaningful Brands“ uuringut, kus osales 395 000 inimest kõikjalt maailmast. Ettekande pealkiri kõlab „Havas Meaningful Brands survey 2021 finds we are entering the age of cynicism“ ning teemaks tuleb üle maailma kasvav künism.

Uuring näitab, kuidas globaalselt suurenevad eriarusaamad tarbijate ja ettevõtete vahel. Lisaks selgub, et kliendid ootavad brändidelt tõsist tööd ühiskonna ja planeedi jätkustuutlikkuse kallal, kuid üha rohkem tuntakse, et neile jagatakse tühjasid lubadusi. Koguni 71% inimestest tunnistasid, et neil on puudub usk brändide lubadustesse seoses jätkusuutlikkuse arenguga. Uuring viidi läbi üle maailma, kuid annab eraldi konkreetse ülevaate ka Euroopast.  

Reklaamimaailma juht

Stephan Loerke töötab WFA juhina juba aastast 2003. Tema ametiajal on liikmete arv neljakordistunud ning võrgustik ulatub 60 riiki. WFA on saavutanud kohalolu ka maailma kõige kiiremini kasvavatel reklaamiturgudel.

Sellega Stephani ametikohad ei piirdu. Ta on praegu ka ICASi (International Council for Ad Self-Regulation) asepresident ja kuulub Advertising Week’i rahvusvahelisse nõukogusse. The Drum Digerati valis Stephani 2019. aastal maailma 100 kõige mõjukama inimese sekka digiturunduses. 

Enne edukat karjääri WFAs töötas Saksamaa ja Prantsusmaa kodakondsust omav Stephan L’Oréali heaks nii Pariisis kui ka Brüsselis. Hariduse omandas ta Saint Gall’i ärikoolis Šveitsis ning mõnda aega teenis Stephan leiba New Yorkis. 

WFA eesmärk on muuta globaalne turundusvõrgustik efektiivsemaks ja jätkusuutlikumaks. Organisatsioon esindab 90% protsenti maailma reklaamituru käibest, mis ulatub aastas 900 miljardi dollarini. WFA ühendab maailma suuremaid brände turundajatega 60 riigis. Kohalikul tasandil viiakse kokku kümneid tuhandeid brände. WFA pakub täiesti unikaalset platvormi, et jagada kogemusi ning laiendada oma võrgustikku.

  • Tiina Latva – freelancer, ex Partner, Creative at Werklig

Helsingi brändi looja

Tiina Latva on vabakutseline disainer, kes töötas kümme aastat agentuuris Werklig. Tema klientide sekka kuulusid teiste seas Amos Rexi muuseum ning Helsingi linn, kellele loodi ühiselt bränd ja identiteet, millega omakorda võideti mitmeid auhindu. Werkligist lahkumise järel liituski ta Soome pealinna brändiüksusega ehk kolis agentuurist üle kliendi poolele. Seega on Tiinal suurepärane kogemus mõlemalt poolt lauda.

Tiina jagab oma teadmisi ja kogemusi Aalto ülikooli visuaalse kommunikatsiooni osakonnas. Work&Life nime kandev kursus annab noortele disaineritele ülevaate, kuidas käib töö professionaalina ning mil moel tasub kanda hoolt oma kõige tähtsamate tööriistade – aju, meelte ja keha – eest. Tiina hoolib oma valdkonnast täiel rinnal ning on kuulunud ADCE (Art Directors Club of Europe) ja Grafia (Soome visuaalse kommunikatsiooni disainerite liit) juhatustesse. Praeguse vabakutselise elu juures otsib Tiina uusi võimalusi muuhulgas ka arhitektuurimaailmast.

100 maailma kõige loovama inimese seas

Jyrki Poutanen

Jyrki Poutanen künnab loovtööstuse põldu juba enam kui 25 aastat. Selle aja jooksul on ta töötanud põhjamaade suurimate brändidega ning globaalsete gigantidega. Soomlasele tuttavate teemade ring ulatub pakendidisainist kuni tervishoiu ja energiaärini. 

Teda tuntakse mehena, kes aitab ettevõtetes tekitada ja juurutada jätkusuutlikku mõtteviisi. Jyrki suudab brändid ühendada kultuuriruumi, ühiskondlike debattidega ja jätkusuutlikkuse arendamisega. Jyrki tööd on võitnud hulgaliselt auhindu nii Soomes kui ka laias maailmas. Adweek nimetas Jyrki tänavu maailma 100 kõige loovama inimese sekka. 

  • Lennart Hintz – Managing Director, EMEA at MediaCom, CEO at GroupM Switzerland

Suure visiooniga tippjuht

Lennart Hintz liitus MediaComi Šveitsi kontoriga 2007. aastal ning tõusis 2015. aastal tegevjuhiks. Mullu võttis ta üle MediaComi EMEA (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonnad) üksuse juhtimise. 

Teiste seas on Lennart töötanud ülemaailmsete hiigelbrändidega nagu Coca-Cola, Volkswagen ja teised. Tänavu veebruaris lisandus Lennarti CVsse veel üks vägev märge: temast sai GroupM Switzerlandi tegevjuht. GruopM on maailma juhtiv meediafirma, mis vastutab iga-aastaselt umbes 50 miljardi dollari suuruse investeeringute mahu eest läbi globaalsete agentuuride nagu MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Essence ja m/SIX. 

Lennart ütles TULI-le, et usub oma valdkonna üha kasvavasse tähtsusesse tänapäeva maailmas: „Peame meediaagentuuridena kasvatama oma profiili. Meedia ostmise optimeerimine on kõigest alguspunkt, mis ei too kaasa suurt kasvu. Peame astuma sammu tagasi, et vaadata meediat suurema pildina, kuhu kuuluvad ka loovtiimid ja nende sõnumid. Kui kõik otsused põhinevad andmetel, siis suudame viia oma klientide jaoks ellu tõelisi muudatusi. Niimoodi muutuvad kõrgete panustega turundusinvesteeringud üha loogilisemaks.“

Piletid

TULI liikme soodushind 110€+km

Tavahind 145€+km

Pilet tagab sissepääsu 11. novembri konverentsile 9:30-16:30 Tallinna Botaanikaaias, lisaks kutse õhtusele networking üritusele “Alibi”.

Pileti eest saab Piletikeskuses tasuda ka arvega.

Osta pilet siit