Seekordne Making Sense võtab fookusesse turundaja tulevikurolli. Turundaja peab teadma, mis juhtus, mis juhtub ja – kõige tähtsam – mis juhtuma hakkab. Räägitakse, et turundaja peab olema teistest sammu ees. Ei. Tegelikult peab ta olema mitu sammu ees. Tulevikuturundaja oskab ühendada turunduse põhialuseid ning tehisintellekti ja tehnoloogiat. Samuti oskab ta eemaldada ettevõtte barjääre ning mõjutada otsuseid juhtkonna tasemel.
TULI konverents Making Sense toimub tänavu 13.-14. novembril Eesti Rahvusraamatukogus (Tõnismägi 2) ning mõtestab, milline on turundaja roll tulevikus. Kaks päeva pakuvad inspireerivat ruumi ühisteks aruteludeks ja uute mõtteviiside kujundamiseks, muuhulgas autasustatakse efektiivsuskonkursi Tulimust parimaid.
Konverentsil keskendume, kuidas kiiresti arenev maailm, tehnoloogilised uuendused ja pidev innovatsioon kujundavad turunduse tulevikku. Arutame, milliseid oskusi, mõtteviise ja strateegiaid on tehnoloogiast raputatud maailmas tegelikult vaja ning kuidas kõige paremini end ette valmistada, et olla konkurentsivõimeline nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt. Oodatud on nii agentuuride kui ka brändide turundusrahvas.
Making Sense 2025 konverentsil õpid, kuidas olla efektiivne, paindlik ja tulevikule orienteeritud turundaja. Saad rahvusvahelisi kogemusi, praktilisi nõuandeid ja väärt kontakte. Kõike selleks, et oma teadmised ja võimekus päriselt kasutusse võtta, olgu su fookus brändi- või agentuuritööl või nendevahelisel koostööl.
Piletihinnad
- TULI liikmetele ja üliõpilastele (kehtiva üliõpilaspileti alusel): 225 eurot+km
- Teistele: 270 eurot+km
Pilet sisaldab sissepääsu 13.-14. novembril Eesti Rahvusraamatukogus (Tõnismägi 2) toimuvale konverentsile, efektiivsuskonkursi Tulimusta auhindamisele, kohvipause ja lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 200 – kiirustage!