Uudised

UURING | Kõige rohkem võtavad töömuresid koju kaasa turundajad
Liialt suur töökoormus tekitab stressi igas neljandas töötajas ning 23% töötajatest ei suuda end töömuredest välja lülitada, selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust, kus osales enam kui 6500 töötajat üle Eesti. Lisaks tunnetab viiendik töötajatest, et nad on oma töömuredega üksi, kuid rohkem kui pooled usuvad, et nad suudavad stressiga toime tulla.

KULDMUNA 2025 | Silmapaistvaimad kodulehed viivad vaikuseruumidesse, jäätise juurde ja sigade maailma
Aprilli alguses jagati parimatele kodulehtedele kuld-, hõbe- ja pronksmuna. Eriauhinnana anti välja trühvlimuna. Vaata võitjaid!

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Taifuun: oleme võistkond, mitte perekond
“Väikese tiimiga on võimalik päris palju saavutada, kui see töö ei ole kellegi jaoks hobi või mingisugune stabiilne väike rahavoog,” räägib Taifuuni üks asutajatest ja loovjuht Madis Taras. Tänavu saavutati Kuldmunal palju – kuue kulla, hõbeda ja kahe pronksiga võideti aasta reklaamiagentuuri tiitel.

Kommunikatsiooniagentuuriga Dalton liitusid tippturundajad Rauno ja Anett Kutti
Daltoni tiimiga liitusid digiturunduse teerajaja Rauno Kutti ja turunduse tippspetsialist Anett Kutti, et tõsta agentuuri võimekust digiturunduses ja tuua agentuuri aastatepikkune ettevõttesisene kogemus ehk kliendivaade.

TULIUUS LIIGE | Reklaamiagentuur Geeks: tulemus ei ole juhus – see on andmetel põhinev strateegia
Turundajate Liidu värske liige, reklaamiagentuur Geeks, on veendunud, et Eesti turundusmaastik vajab suuremat teadlikkust ja ausamat dialoogi. „Turg ei vaja rohkem reklaami – turg vajab paremaid otsuseid lähtuvalt andmetest,“ ütlevad nad. Milliseid otsuseid täpsemalt? Sellest räägivad intervjuus agentuuri tegevjuht Roland Oskar ja sotsiaalmeedia osakonna juht Kelli Süld.

INTERVJUU | Annika Helendi jagab nippe, kuidas AI abil oma tööd efektiivsemaks muuta: kõik turunduse ja müügi alustalad on praegu muutumas
grit. podcasti saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt vestlesid AI eksperdi Annika Helendiga. Pikaajalise turundusjuhi kogemusega Helendi jagas soovitusi, kuidas AI abil igapäevaseid turundustoiminguid lihtsustada ja automatiseerida. Vestluses tuli juttu tööriistadest, mida sisu loomiseks ja analüüsimiseks kasutada, kuidas AI loodud sisu inimlikumaks muuta ning kuidas on muutumas SEO roll.

Aasta disainiagentuur ja Grand Prix võitja Bond: see, et disainerile töö meeldib, ei ole meie jaoks piisav
Bondi Kuldmuna möödus taas säravalt – nad krooniti juba neljandat korda aasta disainiagentuuriks. Seekord haarati endale ka kõige magusam auhind – Grand Prix! Agentuuri (loov)juht Nils Kajander ja disainer Mathias Väärsi vaatavad võitudele tagasi.

Norstati kvartaliandmed: tarbijate ostukäitumises on näha selgeid muutuseid
Norstat Eesti avaldas oma I kvartali tarbijaraporti, mis heidab põhjaliku pilgu Eesti elanike väärtushinnangutele ja tarbimiskäitumisele. Uuring keskendub nii ostuotsuste edasilükkamisele kui ka veebikaubanduse trendidele, tuues esile olulised muutused tarbijate harjumustes, uurides millised väärtused juhivad eestimaalaste igapäevaelu ja tarbijavalikuid.

KUULA | Kuldmuna 2025 järelseminarid
Sel nädalal toimusid Kuldmuna järelseminarid. Tagasivaate konkursile tegid kõikide kategooriate žüriide esindajad: reklaamižürii I ja II, disainižürii I ja II, digižürii, kommunikatsioonižürii, üritusturunduse žürii, Taeva Pesamuna žürii ja Maamuna žürii.

CASE STUDY | Head aega ekraanid! Kuidas Tele2 lõi pool miljonit tundi päriselu
Telkod pakuvad elutähtsat teenust, sest oleme rohkem ühenduses kui kunagi varem. Seejuures areneb tehnoloogia kiiremalt kui jõuame hoomata, mahtudes mugavalt meie taskusse. Taustal on vaimse tervise mured ja vaatamata kasvavale ekraanisuhtlusele oleme kohati üksikumad kui kunagi varem. Otsustasime Tele2s selles osas midagi ette võtta ja ekraanidele head aega öelda.

TULIUUS LIIGE | Tootmisagentuuri Printlink juht Leana Pilt: meie suurimaks väljakutseks on selgitada klientidele, mis peitub iga töö taga
“Ükski idee ei ole piisavalt hullumeelne, et see peaks jääma teostamata. Igale ideele on lahendus ja igale puuduolevale lahendusele idee,” sõnab Printlinki juht Leana Pilt. Just niiviisi kõlab ettevõtte iva.