Uudised

INTERVJUU | Gisela Needrit: kindlasti kuuleme rohekampaaniatest lähiaastatel väga palju
Ettevõtluses ja elus tervikuna ei ole jätkusuutlikud valikud enam pelgalt trend. Suur osa ettevõtteid on oma äristrateegiaid uuendades asetanud olulisele, kui mitte esikohale, jätkusuutlikkuse teemad – ühelt poolt nõuavad seda regulatsioonid, teisalt tarbijad. Ja pole ka ime, maailma väärtuslikemate brändide uurimine on näidanud, et kasvu garandiks on maine, mis põhineb suurel osal jätkusuutlikkusel ning eetilisusel.

Tanel Rebane: Facebooki uuel tööriistal on mitmeid puudusi
„Küpsisteta digimaailmas pakub Facebook’i ökonomeetrilise mudeldamise tööriist Robyn uusi võimalusi, kuid sisaldab alustajate jaoks ka arvestatavaid ohtusid,“ hindab uut tööriista Initiative-i marketing performance analüütika juht Tanel Rebane.

INTERVJUU | Helidisaini ekspert ja muusikapsühholoog Dali Kask: Eesti heliloojatega on võimalik luua maailmatasemel lahendusi
„Hästi turundatud ettevõttel on nii nähtav ehk visuaalne logo kui ka kuuldav ehk audiologo,“ selgitab Artist Media helidisaini loovjuht Dali Kask audiologo olemust ja tähendust.

Uuring: kõige ihaldusväärsem tööandja on Wise, turunduse ja reklaami valdkond kerkis atraktiivsuselt kolmandaks
2021. aasta ihaldusväärseimaks tööandjaks ehk ettevõtteks, kus eestimaalased kõige enam töötada soovivad, valiti tänavu Wise. Esikolmikusse kerkis uue tulijana LHV Panga kõrvale Bolt Technology.

Jaanus Beilmann: teadmatus, otsustamatus ja segane kommunikatsioonivoog hoiavad nii korraldajaid kui tarbijaid ebakindlana
Teadmatus ja segased sõnumid pärsivad nii sündmuskorraldajate tegevust, mõjutavad piletimüüki kui ka hoiavad piletiostjaid umbusksetena. Kui tavaoludes on kohalike ürituse eelmüügiperiood 3-6 kuud, siis nüüd sõltub sündmuse planeerimine viiruse levikust ning riigi üle nädala muutuvatest otsustest, seisab Piletilevi pressiteates.

MM Grupp asutas uue loovagentuuri, mida hakkavad juhtima Oliver Lomp ja Siim Nikopensius
Eesti üks suuremaid valdusfirmasid MM Grupp asutas oma reklaamiagentuuri Sweep., mida hakkavad juhtima viimaste aastate kaks kõige edukamat loovjuhti Oliver Lomp ja Siim Nikopensius.

INTERVJUU | Kriisist, juhtimisest ja vaimsest tervisest Hede Kerstin Luigega: „Ülelihtsustamine viib asjadelt mõtte ja tähenduse.“
Kuidas juhtida kriisikommunikatsiooni ligi 5000 töötaja ja rohkem kui 260 juhiga organisatsioonis? Kuidas peaks riiklikul tasandil jagama lihtsaid sõnumeid, kui teadmiste lisandudes tuleb hakata endale vastu rääkima? Millised on üleriigilise kriisi käigus kogetud õppetunnid, mis aitavad meil paremini edasi elada? Kas pidevalt progresseeruvas muutuste maailmas on võimalik liikuda tagasi teatava stabiilsuse poole?

Suur uuring: kliendid ja agentuurid elavad erinevatel planeetidel, 33% rahast läheb raisku
Oktoobris toimunud EffWorks Global seminaril küttis kirgi BetterBriefs Projecti uuring, milles selgus, et kehvalt koostatud briifide tõttu kirjutatakse korstnasse 33% turunduseks mõeldud raha.

INTERVJUU | Digikampaania kaasatus: 1 sekundi asemel 9 minutit?
Mängupõhine turundus ehk gamification marketing on tegemas globaalset võidukäiku. Kui 2012. aastal hinnati üleilmse mängupõhise valdkonna väärtuseks 242 miljonit USA dollarit, siis 2020. aastaks oli see saavutanud 11,11 miljardi taseme ning Markets and Markets prognoosib 2025. aastaks valdkonna väärtuseks 30,7 miljardit dollarit.