Uudised

TULI uus liige Marsaana: milliseid probleeme lahendab uue ajastu ostlemine ehk live shopping?
Marsaana kommunikatsiooniagentuur tuli 2017. aastal Eesti ja Baltikumi turgudele ning on siin korralikult kanda kinnitanud. Soomest alguse saanud ning ka Dubais tegutseva pereettevõte töö käib pigem mööda tänapäevaseid ja tulevikku vaatavaid radu. Üha rohkem tutvustatakse Eestiski põhjanaabrite juures edukalt käima läinud kontseptsiooni live shopping, mida võiks maakeeli nimetada ehk otseostlemiseks. Sellest ja paljust muust rääkisime TULI uue liikme Marsaana Communications töötajate Laura Pesoneni (sales and marketing manager) ja Anu Lillega (country manager).

Httpool kutsub: GoGlobal virtuaalne turunduskonverents toob kokku globaalsed tipptegijad
GoGlobal on ühepäevane virtuaalne konverents, kus turunduse tipptegijad üle maailma jagavad kohalikele ettevõtetele nõu, kuidas sotsiaalmeedia potentsiaali maksimaalselt rakendada. Üritus toimub 29. septembril algusega 13.00 ning on osalejatele tasuta.

INTERVJUU | Filmi kommunikatsioonist „O2“ näitel: „Ajakirjanikuga tasub teha koostööd, mitte temaga vastanduda või peljata.“
Agenda PR võitis filmile „O2“ tehtud kommunikatsiooni eest väärt auhindu ning mitmed kohalikud filmitootjad on usaldanud oma teoste avalikud suhted just Janika Ritsoni ja tema tiimi kätte. „Tegelikult ei erine filmide kommunikatsioon oluliselt teistest PR-projektidest,“ rõhutab Ritson intervjuus TULI-le. Kuigi Agenda PR-i klientide sekka kuulub väga erinevaid ettevõtteid, siis seekord võtsime teemaks just Eesti filmi ja seda ümbritseva kommunikatsiooni.

Meelis Tomson: kas sind peaks huvitama, kus su reklaame näidatakse?
Ilmselt ei pea terminit „küberkiusamine“ enam kellelegi selgitama, sest maailm on kahjuks jõudnud sinnani, kus see on peaaegu igale inimesele, kes internetis tegutseb, tuttav. Loomulikult võime diskuteerida teemal, kust maalt läheb arvamuseavaldus üle kiusuks ja milliselt maalt on tegemist konstruktiivse kriitikaga, aga täna räägime hoopis reklaamist keset kiusu.

INTERVJUU | Tabasco juht Indrek Viiderfeld: kunagi oli reklaamiagentuur kõige seksikam töökoht, pidu käis hommikust õhtuni
Tänavusel Kuldmuna peol kuulutati aasta reklaamiagentuuriks Tabasco. Esimest korda võitsid nad sama auhinna 2016. aastal, olles vaid viieliikmeline ettevõte. Nüüd on neid kokku kaheksa ehk endiselt ollakse mahult pisikesed, kuid mõjult suured. TULI käis Tabascol külas ning pidas ühes agentuuri juhtidega maha ligi tunni pikkuse kolmekõne. Küsimustele vastasid Sandra Ollik ja Indrek Viiderfeld, kellest viimane on ka agentuuri asutaja ja omanik.

Erakordne pakkumine: suvel kuulsust kogunud monument läheb oksjonile
Müüme suure kurvastuse ja raske südamega maha oma pikaaegse sõbra – (üldse mitte) erilise monumendi. Temaga on nauditud nii mõnigi suveöö ja ühe korra oleme temaga isegi Chicago lähedal asuval Unustuse jõel sõitnud.

TULI taskuhääling | Kohvilaua kogemusjutud: Suunamudijatest räägivad Helin Naska ja Liilit Kirss.
Kohvilaua kogemusjuttude rubriigis on külas Liilit Kirss Ogilvy PR agentuurist ning Helin Naska agentuurist Meta Advisory. Vestluse fookuses on hinnastamine ja koostöö suunamudijatega ning arutlusel kas ja kui palju teiste riikidega Eestis üldse sarnasusi on Intellifluence’i uuringu näitel. Jagatakse ka väärt soovitusi nii tellijatele kui ka suunamudijatele.

Sander Mölder võidutses Aasias: „Kolme või nelja kuu jooksul tegin umbes kümme versiooni väga erinevaid asju.“
CICLOPE Asia 2021 festivalil tunnustati Sander Mölderit auhinnaga parima reklaamile loodud originaalmuusika eest. Perrier-Jouët’ šampanja klipi tarbeks tehtud pala valmis koostöös Black Cat White Cat Music’uga.