Uudised

La Ecwadori workshop: kuidas leida ja jutustada oma brändi lugusid
La Ecwadori Turunduskohv on tagasi! Esmakordselt toimub sündmus La Ecwadori uue maja gurmeestuudios La We, kus agentuuri loovjuht Taavi Lehari viib läbi workshopi, millest leiab iga ettevõtte juht või turundusega tegelev inimene huvitavaid ideid edendamaks brändikommunikatsiooni.

Eesti idufirma sihib värskelt võidetud investeeringu toel India ja Lõuna-Euroopa turgusid
Augusti lõpus toimunud sTARTUp Day ärifestivalil noppis ühe peaauhindadest Eesti idufirma Adact. Võidetud investeeringu abil plaanitakse luua Indias partnerlussuhteid Adacti edasimüümiseks ja keskenduda Lõuna-Euroopa turgudele.

TULI uus liige OMD: eriline ettevõte, sest on ühtaegu väike ja suur
TULI perega liitus meediaagentuur OMD. Seni rahvusvahelistele suurklientidele pühendunud ettevõte keskendub alates käimasolevast aastast rohkem Eesti kliendile. Suvel OMD juhiks saanud Toomas Tepomes selgitab TULI-le antud pikemas intervjuus ettevõtte tegemisi.

Cannes Lions festival valis partneriks Eesti idufirma
Votemo alustas koostööd Londoni börsiettevõttega Ascential, mis on Suurbritannia meediakorporatsioon, kes sel aastal jättis kõrvale kõik laiemalt tuntud publiku kaasamise platvormid ning valis interaktiivsuse partneriks Eesti startup’i Votemo. Esimeseks kööstööprojektiks sai maailmakuulsa loovusfestivali Cannes Lions Live Virtual Experience interaktiivne erilahendus.

Kaarel Tarand valimistest: soovin agentuuridele meelekindlust
Erakondade rahastamise järelvalve komisjoni (ERJK) aseesimees Kaarel Tarand arutleb kohalike valimiste eel, kuidas on kampaania korraldus seekord muutunud, millist rolli mängivad agentuurid ja kuidas koostöös parteidega ohte vältida.

TULI omandas Defolio platvormi
Voog ja TULI allkirjastasid eelmisel nädalal lepingu, millega vahetas sümboolse summa eest omanikku Defolio võistluste korraldamise platvorm. Nüüd on 2010. aasta Garage48 võidutöö tulevik TULI kätes.

Eesti oma Super Bowl liigub pigem mööda turvalist rada
USA turundusmaastiku tippsündmuseks võib pidada Super Bowli – Ameerika jalgpalli suur finaal, mille tarbeks luuakse ülisuure eelarvega reklaame, millest räägib terve maailm. Väikeses Eestis võiks teatud mööndustega sarnases kontekstis välja tuua jõulud, mil turunduse eelarved on suuremad kui tavaliselt ning aegade jooksul on see selgelt ka välja paistnud.

TULI taskuhääling | Hanno Kindel uue ajastu meediaplatvormist Adovinci
Meediamaastiku korüfee Hanno Kindel heidab põgusa pilgu oma minevikku ja olevikku ning räägib digireklaamide n-ö marketplace platvormist Adovinci, mis reklaamijatele ja turundajatele kampaaniate korraldamised ülikiireks, mugavaks ning läbipaistvaks aitab teha.

Millal algavad jõulud tegelikult? Ilmselgelt liiga hilja!
Jõulud on imede aeg. Kunagi jõudsid päkapikud meie ellu pigem detsembris, kuid viimastel aastatel võib rääkida juba oktoobrist, kui algavad esimesed kampaaniad ning turundajad valmistavad tarbijat ette suureks ostupühaks.