02.09.2021

Omniva otsib viie hanke toel partnereid

Omnival on hetkel käimas kolm suurt turundus- ja kommunikatsioonialast hanget, peatselt tullakse välja veel kahe hankega.

Mihkel Külaots.

„Plaanid on suured ning viie suure turundus- ja kommunikatsioonialase hankega soovime leida võimekad partnerid,“ kirjeldab suurt hangete aastat Omniva erakliendi turundusjuht Mihkel Külaots.

Näiteks otsib Omniva hetkel kahte loovpartnerit – strateegiline loovpartner tegeleb brändi ja CVI arendamisega üle Baltikumi, taktikalise loovpartneri ülesandeks on nutikate ning eristuvate loov- ja turunduskampaaniate väljatöötamine Eesti turu jaoks.

„Oleme nii Eestis kui ka kogu Baltikumis pakituru liider. Konkurentsitihedas olukorras soovime aga veelgi kasvada. Lisaks plaanime kaasajastada postiteenust. See kõik vajab väga võimekat turundus- ja kommunikatsioonituge,“ selgitab Külaots.

Hanked, mis on juba väljas:

  • Strateegilise loovpartneri hange (üle Baltikumi). Lõime lahku brändiarenduse ning Omniva kampaaniate korraldamise igas Baltikumi riigis. Strateegiline loovpartner tegeleb brändi ja CVI (sh digitaalse CVI) arendamisega üle Baltikumi. Hanke lähteülesanne sai väljakutsuv: võtta praegusest CVI-st kohustuslike elementidena ainult nimi ja oranž värv, kõik muu on kasutamiseks või mittekasutamiseks vaba. Ootame huviga, milliseid evolutsioone või revolutsioone agentuurid meile pakuvad – see on nii loovuse kui ka ühes taktis mõtlemise ülesanne! Tööde esitamise tähtaeg on 6. september.
  • Loovpartneri hange (Eestis). Eesti loovkampaaniate ja turundustegevuste jaoks otsime lennukate ja loovate ideedega agentuuri, kellega proaktiivsetele turundustegevustele taas hoog sisse lükata. Tööde esitamise tähtaeg on 20. september.
  • Üritusturunduspartneri hange. Vajame partnerit sise- ja kliendiüritustele, nii reaalis kui virtuaalis. Ja mitte lihtsalt korraldajat, vaid strateegilist kaasamõtlejat, sest üritused on organisatsioonikultuuri ja kliendisuhete oluline osa. Suurim üritus (mille korraldamine on ka üheks hanke lähteülesandeks), on kuni 2000 inimesega Omniva Gala. Tööde esitamise tähtaeg on 6. september.

Hanked, mis on peatselt välja tulemas:

  • Suhtekorralduspartneri hange. Koostööd on vaja kommunikatsiooni kõikides valdkondades, strateegilisest nõustamisest kliendikommunikatsiooni ja turundustegevuste toeni.
  • Meediapartneri hange. Tugi meediaplaneerimisel nii „tavalistes“ kui üha tavalisemaks muutuvates digikanalites.

Omniva on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 89 liiget.

Kõik uudised