10.09.2021

Eesti idufirma sihib värskelt võidetud investeeringu toel India ja Lõuna-Euroopa turgusid

Augusti lõpus toimunud sTARTUp Day ärifestivalil noppis ühe peaauhindadest Eesti idufirma Adact. Võidetud investeeringu abil plaanitakse luua Indias partnerlussuhteid Adacti edasimüümiseks ja keskenduda Lõuna-Euroopa turgudele.

Mängulist digiturundust arendav Adact võitis sTARTUp Day'l ühe peaauhindadest.

sTARTUp Dayl võitis Cocoon Ventures’ilt 75 000 euro suuruse investeeringu Eesti asutajate loodud platvorm Adact, millega saab luua mängulisi digiturunduskampaaniaid kiirelt ja ilma programmeerimata.

Cocoon Ventures partneri Aleksander Tõnnissoni sõnul sai määravaks Adacti tegevjuhi ja asutaja Kalev Kärpuki isiklik potentsiaal. „Cocoonis oleme hästi inimestepõhised, eeldades, et kasv tuleb eelkõige läbi asutaja, mitte niivõrd äriliste näitajate. Aga loomulikult peavad ka ärilised numbrid olema positiivsed ja Adactil need selgelt olid, mistõttu näeme neis suurt potentsiaali jõuda A-raundini väga varsti,” ütles Tõnnisson.

„Suuname investeeringu eelkõige laienemisse, et tugevdada positsiooni India turul. Seame paika koostööpartneri Indias, kes aitab meil müügiprotsessi kiirendada” selgitas Kärpuk. „Teine potentsiaalne turg on Lõuna-Euroopas (eelkõige Küpros, Malta, Hispaania), kus on väga tugev finantsettevõtete maastik – seniste kasutajate põhjal oleme näinud, et finantsvaldkonnas on mängustamisest palju abi, kuna see annab võimaluse tarbijaid kaasata ja jääda silma, vastates sealjuures reklaaminõuetele.”

Kärpuki sõnul on 2020. aasta augustis EstBANilt, Startup Wise Guysilt ning individuaalsetelt ingelinvestoritelt 250 000 euro suuruse investeeringu kaasanud Adact täitnud seatud eesmärgid ja nüüd on alustatud järgmist investeerimisvooru.

„Esimese investeeringuga saime valmis skaleeritava toote ja laienesime välisturgudele,” ütles Kärpuk. „Sel sügisel soovime kaasata kuni 1,3 miljon eurot, et 2022. aasta lõpuks jõuda 80 000 eurose igakuise käibeni, 300 kliendini ning kasvatada tiim 16-liikmeliseks.”

Adact on 2020. aasta alguses Tallinnas asutatud idufirma. Ettevõtte klientide hulka kuuluvad nii globaalsed brändid nagu MINI, Peugeot, National Geographics ja Pioneer kui ka kodumaised brändid, idufirmad ja agentuurid.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt